کد خبر : 930 / /
/

فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. خانم بازیگر با احمد حامد ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام نریمان می باشد.

برنامه همرفیق نام یک مجموعه شبکه نمایش خانگی است. برنامه همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است. برنامه همرفیق از ۲۰ آذر ۱۳۹۹شروع به پخش کرد. برنامه همرفیق در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد. برنامه همرفیق محور اصلی آن، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است.

 از آثار هنری ایشان می توان به بازی در سریال آشپز باشی، فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش و روسری آبی اشاره کرد. در قسمت زیر ویدیوی گفتگو با فاطمه معتمدآریا در برنامه همرفیق را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو با ما همراه باشید.

ویدیویی از شوخی‌های خنده دار و جالب مرضیه برومند با فاطمه معتمدآریا را ببینید:

 

جزئیات ازدواج فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمد آریا در ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. در سال ۱۳۵۳ وارد کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شد. در ۱۳۵۵ به عنوان هنرجوی هنر در دانشسرای هنر پذیرفته شد که در نهایت در سال ۱۳۵۸ فارغ‌التحصیل شد. هم‌زمان با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا نیز همکاری می‌کرد.

در سال ۱۳۶۰ با احمد حامد ازدواج کرد و یک پسر به اسم نریمان حاصل این ازدواج است.

گفتگو با فاطمه معتمدآریا در همرفیق

شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک‌گردانی مجموعهٔ مدرسه موش‌ها در سال ۱۳۶۰ بود. متعاقب آن در سال ۱۳۶۲ به ضبط سریال محله برو بیا پرداخت و سرانجام با فیلم جدال در ۱۳۶۴ وارد سینمای حرفه‌ای شد. پس از آن و در سال ۱۳۶۵ به بازی در فیلم‌های جهیزیه‌ای برای رباب، تحفه‌ها پرداخت.

برنامه همرفیق

در ۱۳۶۹ اولین مجموعه تلویزیونی خود تحت عنوان گل پامچال را بازی کرد. وی اولین زن عضو هیئت مدیره خانه سینما است.

از نقش آفرینی‌های محبوب معتمدآریا باید به بازی‌هایش در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی اشاره کرد. این سه نفر با همکاری در چندین فیلم از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، دختر شیرینی فروش و یکی بود و یکی نبود و زیر درخت هلو یکی از موفق‌ترین گروه‌ها ی هنری در سینمای ایران هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.