کد خبر : 12995 / /
/

متنوع ترین کارت های گرافیک ام اس آی در مقداد آی تی موجود شد

امروزه خرید کارت‌های گرافیک برای اکثر افراد بسیار چالش‌برانگیز شده است. چرا که هنگام جمع کردن یک کیس کامپیوتر تقریبا تمام قطعاتی که می‌خواهیم بخریم کاملا مشخص است. یعنی شما بر اساس نیازی که دارید تصمیم به انتخاب نوع CPU، ظرفیت حافظه‌ی رم، هارد و... می‌کنید. اما چیزی که در اینجا ممکن است کمی سخت باشد بحث انتخاب کارت گرافیک است. چرا که کارت‌های گرافیک تنوع بسیار زیادی دارند و از آن‌ها برای کارهای بسیار متنوع و متفاوتی استفاده می‌شود.

به همین دلیل، قیمت کارت گرافیک هم می‌تواند بر اساس چنین مواردی تعریف شود. یعنی کارت‌های گرافیکی که برای کارهای تخصصی استفاده می‌شوند، قطعا گران‌تر از مواردی هستند که برای نیازهای کاملا عادی کاربرد دارند. در این میان، بسیاری از افراد اقدام به خرید کارت گرافیک ایسوس می‌کنند و برخی دیگر هم خرید کارت گرافیک ام اس آی را ترجیح می‌دهند.

کارت گرافیک سطح پایین تا رده بالا در برند MSI

در میان شرکت‌های تولید کننده‌ی کارت‌های گرافیک، دو برند ام اس آی و ایسوس بسیار معروف هستند. کاربران زیادی از این برندها استفاده کرده‌اند و رضایت زیادی از آن‌ها دارند. اما همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، بحث قیمت کارت گرافیک کاملا بستگی به ویژگی‌های آن دارد. یعنی ممکن است بسیاری از افراد سراغ خرید کارت گرافیک ایسوس برای گیمینگ بروند و برخی دیگر برای مصارف خانگی ترجیح به خرید کارت گرافیک ام اس آی بدهند.

هر دوی این برندها مدل‌های مختلف دارند و بسته به نوع پردازش آن‌ها قیمت‌شان با یکدیگر فرق خواهد داشت. برای مثال هرگز نمی‌تون یک کارت گرافیک با ظرفیت رم 16 گیگابایتی را با مدل‌های 2 و یا 4 گیگابایتی مقایسه کرد. چرا که با چنین کارت گرافیک قدرتمند می‌توان هر کار غیرممکن را، ممکن ساخت! در نتیجه قیمتی که چنین کارت گرافیکی دارد بسیار گران‌تر بوده و حتی در بیشتر مواقع پیدا کردن آن هم کار بسیار سختی خواهد بود. حالا دلیل کمبود کارت گرافیک در بازار چیست؟

مشکلات پیرامون تامین کارت گرافیک

مشکلات پیرامون تامین کارت گرافیک

اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع یا کمبود کارت گرافیک را بررسی کنیم باید به بحث مشکلاتی که در تولید آن به وجود آمده بپردازیم. پس از همه‌گیری بیماری کرونا در جهان، زنجیره تامین اکثر شرکت‌های تولیدکننده‌ی کارت گرافیک در جهان دچار مشکل شده‌اند. این موضوع تاثیرات زیادید در بالاتر رفتن قیمت کارت گرافیک و یا حتی پیدا کردن آن‌ها گذاشت.

یعنی شاید شما تا قبل از دوران کرونا می‌توانستید به راحتی اقدام به خرید کارت گرافیک ایسوس در تمامی مدل‌ها بکنید، امروزه به سختی می‌توانید برخی مدل‌های آن را در بازار پیدا کنید. این موضوع حتی در مورد خرید کارت گرافیک ام اس آی هم صدق می‌کند و شامل سایر برندها هم می‌شود. دلیل اصلی محدودیت‌ بیشتر شرکت‌های تولیدکننده در زمان همه‌گیری بیماری کرونا بود. یعنی بحث کمبود کارت گرافیک در جهان، پس از همه‌گیری بیماری کرونا و محدودیت‌های بسیار شدید آن برای حفظ جان مردم آغاز شد.

همان‌طور که می‌دانید بیشتر شرکت‌های مطرح جهان به خاطر کاهش هزینه‌های تولیدشان، کار اسمبل قطعات و یا مراحل نهایی تولید را به شرکت‌های چینی واگذار می‌کنند. این موضوع به خاطر هزینه‌ی بسیار پایین کارگران چینی و تعداد زیاد آن‌هاست. پس از همه‌گیری بیماری کرونا و سخت‌گیری شدید قرنطینه در چین، بحث تولید کارت گرافیک هم با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. به همین دلیل، هم قیمت کارت گرافیک بسیار افزایش یافت و هم بسیاری از مدل‌های آن کم‌یاب شدند. از طرفی دیگر، بحث ماینینگ ارزهای دیجیتال هم این بحران را بدتر کرد. چرا که افراد زیادی صرفا برای ماینینگ ارزهای دیجیتال اقدام به خرید خرید کارت گرافیک ایسوس و یا خرید کارت گرافیک ام اس آی می‌کردند. به همین دلیل افرادی که نیاز ضروری و مبرم به مدل‌های بالای کارت گرافیک برای کارهای گرافیکی و یا گیمینگ داشتند، با مشکلات زیادی رو به رو شدند. خوشبختانه پس از واکسیناسیون و مهار نسبی بیماری کرونا، این کمبود تا حدی جبران شده و شرکت‌ها به روال عادی خودشان بازگشتند.

تنوع عالی از کارت‌های گرافیک MSI در مقداد آی تی

شرکت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که کار واردات بهترین کارت‌های گرافیک جهان را انجام می‌دهند. مقداد آی تی یکی از این مجموعه‌هاییست که همیشه طرفدارن و عاشقان دنیای تکنولوژی را غافلگیر و شگفت‌زده می‌کند. چرا که شما می‌توانید متنوع‌ترین کارت‌های گرافیک ام اس آی را در مقداد آی تی پیدا کنید.

اجازه بدهید این‌گونه بگوییم؟ دقیقا به چه چیزی علاقه دارید؟ دنیای گیمینگ؟ تولید محتوای تصویری؟ فیلم‌برداری؟‌ طراحی؟ هر چیزی که شما به آن علاقه‌ داشته باشید و به دنبال بهترین کارت گرافیک برای هدفتان بگردید، می‌توانید همان مدل را در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی پیدا کنید. شما قادر خواهید بود بهترین قیمت کارت گرافیک را در وب‌سایت مقداد آی تی پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که قصد خرید کارت گرافیک ایسوس و یا خرید کارت گرافیک ام اس آی را داشته باشید. تمام برندهای مطرح کارت گرافیک در وب‌سایت مقداد ای تی موجود بوده و می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها بکنید.

خرید مطمئن کارت گرافیک از مقداد آی تی

خرید مطمئن کارت گرافیک از مقداد آی تی

قیمت کارت گرافیک در مقداد آی تی بر اساس نیاز شما برنامه‌ریزی شده است. یعنی ممکن است شما قصد خرید کارت گرافیک ایسوس معمولی برای کامپیوتر خانگی‌تان را داشته باشید و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید بسیار زیاد نیست. چرا که برای داشتن یک کامپیوتر ساده‌ی خانگی نیازی به خرید کارت گرافیک بسیار گران‌قیمت نیست! در چنین شرایطی فقط کافیست وارد وب‌سایت مقداد آی تی شده و از سمت راست وب‌سایت فیلتر قیمت و یا برند مد نظرتان را انتخاب کنید تا نتایج جست و جو بر اساس چیزی که می‌خواهید برایتان نمایان شود.

حتی اگر قصد خرید کارت گرافیک ام اس آی برای گیمینگ و یا بازی‌های کامپیوتری را هم داشته باشید‌، باز هم می توانید به راحتی از این روش استفاده کرده و اقدام به خرید کارت گرافیک مورد نظرتان بکنید. قیمت کارت گرافیک و مشخصات دقیق آن‌ها در این وب‌سایت نوشته شده و می‌توانید به طور کامل آن‌ها را مطالعه کرده و اقدام به خرید مدلی که مورد نیازتان هست بکنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.