کد خبر : 1337 / /
/

دقایقی پیش برخی از کاربران با انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی، از شنیده شدن صدای آژیر خطر در غرب تهران خبر داده‌اند.

هنوز از علت شنیده شدن این صدا اطلاعی در دسترس نیست و هیچ مقام مسئولی نیز در این باره اظهارنظر نکرده است.

برخی منابع غیررسمی می‌گویند علت به صدا درآمدن آژیر خطر، افت ارتفاع پرواز ترکیش ایر در آسمان تهران در اثر نقص فنی و احتمال سقوط آن بوده است.

تغییر مسیر پرواز ترکیش ایرلاین از فرودگاه امام خمینی به سمت باکو

آخرین اطلاعات حاکی از خروج پرواز ترکیش ایرلاین از فضای هوایی کشور است، این پرواز دقایقی قبل قصد فرود در تهران را داشت که پس از رد درخواست آن به سمت باکو تغییر مسیر داده است.

قطعی برق در باقرآباد و حومه ورامین و همچنین مجموعه فرودگاه امام خمینی موجب تعلل هواپیما شد و به دلیل احتمال سقوط هواپیما آژیر خطر به صدا درآمد.

شنیده شدن آژیر خطر در غرب تهران!

حوادث

چرا هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه امام خمینی فرود نیامد؟

در پی این اتفاق روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) اعلام کرد: خلبان هواپیمای ترکیش ایر به دلیل شرایط جوی، مسیر خود را به سمت باکو‌ تغییر داد، با پایدار شدن شرایط جوی این هواپیما به تهران باز خواهد گشت.

طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)، هم اکنون با مناسب شدن شرایط جوی دو پرواز ایران ایر و ماهان در این فرودگاه فرود آمدند.

تکذیب شایعه احتمال سقوط هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه امام خمینی

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال سقوط پرواز ترکیش ایر گفت: شایعه احتمال سقوط پرواز ترکیش ایر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفت.

وی افزود: در چنین شرایطی تنها خلبان است که می‌تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می‌تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابر‌های خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پرواز‌ها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست.

نفوذ آب دلیل به صدا در آمدن آژیر خطر

همچنین منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره شنیده شدن صدای آژیر خطر در غرب پایتخت گفت: به‌ علت نفوذ آب پس از بارش شدید باران به یک مجموعه‌ای، صدای آژیر آنجا فعال شده است. چیز خاصی نیست و مردم خیال‌شان راحت باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.