کد خبر : 577 / /
/

راننده خودروی تیبا که به بهانه مسافرکشی زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

او در تحقیقات پلیسی گفت: ساعت 18:30 بیست و یکم آذر از شهرری به مقصد باقرشهر سوار بر یک دستگاه خودروی تیبای عبوری شدم، در بین راه راننده با تغییر ناگهانی مسیر و تهدید چاقو، من را به بیابان‌های اطراف کهریزک برده و باوجود التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت تلفن همراهم مرا در همان محل رها کرده و متواری شد.

سرهنگ کارآگاه «حیدر گودرزی»، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایگاه نهم قرار گرفت و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم تصویر متهم چهره نگاری و در ادامه بررسی‌ها مردی به‌نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی شد.

حوادث

بنابراین دستور دستگیری سیامک که دارای یک دستگاه خودروی تیبا بود از بازپرس پرونده گرفته شد و روز چهاردهم دی، وی در جریان یک عملیات پلیسی در منطقه شورآباد کهریزک دستگیر شد. سیامک در بازجویی‌ها ابتدا منکر موضوع شد، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به اذیت و آزار زن جوان و سرقت از او اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری ارسال ومتهم روانه زندان شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.