کد خبر : 10362 / /
/

وریا غفوری با مونا اردلان ازدواج کرده و یک پسر بنام رادین و یک دختر بنام بارین دارد.

 

در اصل متولد 26 آبان 1366 است که به خاطر مدرسه رفتن پیش از هفت سالگی شناسنامه اش 29 شهریور 1366 صادر شده ، پست تخصصی وریا دفاع راست است ، به ببر کُرد کوهستان معروف است.سه خواهر دارد که نام دوتای آنها شادی غفوری و شتاو غفوری دارد. 

وریا غفوری شب گذشته فیلمی از خود هنگام تمرینات ورزشی منتشر کرد.

ازدواج و همسر وریا غفوری

وریا غفوری با مونا اردلان ازدواج کرده و یک پسر بنام رادین و یک دختر بنام بارین دارد.

وریا غفوری

رادین به معنای رادمرد ، بخشنده و جوانمرد است. همیشه دوست داشتم نامی را برای فرزندم انتخاب کنم که بااصالت باشد و معنای زیبایی داشته باشد. رادین نامی بود که من و همسرم برای پسرمان انتخاب کردیم. رادین انتخاب هر دوی ما بود و ازبین گزینه های مختلفی که برای نام فرزندمان داشتیم این اسم بیشتر نظرمان را جلب کرد و در نهایت رادین را به عنوان نام پسرمان انتخاب کردیم.

وریا غفوری

رادین پسر وریا غفوری در مدرسه فوتبال استقلال مشغول فعالیت است و یک استقلالی متعصب است.

همیشه مدیون خانواده و همسرم هستم جا دارد از همسرم تشکر کنم که در شرایط بسیار سخت کنارشان نبودم و مسئولیت زیادی بر عهده همسرم بوده است.

قول می دهم بعد از فوتبالم جبران کنم و همیشه کنارشان باشم.

معنی اسم وریا

وریا یک اسم کردی به معنی هوشیار و زرنگ است و این نام را پدرش برایش انتخاب کرده ، در محله موارک آباد ، پای کوه آبیدر سنندج بزرگ شده ، قد وریا غفوری 178 سانتی متر است.

پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم.

وریا غفوری و شروع فوتبال با پیکان

فوتبال رو بصورت مبتدی در تیم جوانان توحید سنندج شروع کرد.

وریا غفوری

سپس در تیم اصناف قروه هم مدتی بازی کرد ، در سال 1382 در تست جوانان پیکان به تهران رفت و قبول شد اما به دلیل نداشتن خوابگاه مجبور به بازگشت به سنندج شد.

ورود به تیم ملی جوانان

در سال 83 بدون داشتن هیچ تیمی در تست جوانان تیم ملی قبول شد و در بازهای آسیایی به میدان رفت ، همان سال نیز به عضویت باشگاه پاس در مقطع امید و جوانان در آمد.

لیگ برتر و خدمت سربازی

بعد از انتقال پاس تهران به همدان رفت و رسما وارد بازی های لیگ برتری شد و سربازی اش را نیز در این تیم گذراند و تا سال 1388 در این تیم بازی می کرد.

حضور در استقلال و مبلغ قرارداد

در سال 89 به شهرداری تبریز آمد و دو سال بازی کرد ، سپس در نفت نوین تهران نیز دو سال بود و در نهایت سال 92 وارد سپاهان اصفهان شد و تا پایان سال 94 در این تیم بود.

در سال 95 با قرارداد دو سال به تیم استقلال تهران پیوست ، او در سال 97 با تمدید یکساله قرارداد خود 1.7 میلیارد تومان پول گرفت.

گل به پرسپولیس

وریا در شهرآورد 10 اسفند 1396 توانست در بازی دربی استقلال و پرسپولیس گل پیروزی بخش استقلال را در دقیقه 45 به ثمر برساند تا به اوج محبوبیت در بین طرفداران این تیم برسد.

از اول طرفدار استقلال بودم

می گوید از کودکی عاشق تیم استقلال و از هواداران دو آتیشه این تیم بوده ام ، طوری که یکبار به خاطر کل کل قرمز و آبی در مدرسه دعوایمان شد و سرم شکست.

مدافع تهاجمی

دوران نوجوانی و در تیم محلات و مدارس شهرش بیشتر در خطر حمله بازی می کرد و به همین خاطر الان هم یکی از مدافعان تهاجمی لیگ ایران است!

حواشی دختر آبی

وی در بازی قبل از دربی پایتخت پیراهنی با نوشته دختر آبی بر تن کرده بود که حواشی برای او ایجاد شد.

شادی پس از گل

من آن روش خوشحالی را خیلی دوست دارم و وقتی گل می زنم و روی دستم می زنم می خواهم تعصبم را نشان دهم و فکر می کنم هواداران هم این خوشحالی را دوست دارند.

بازیکنان قدیمی استقلال

بازی سیروس دین محمدی ، سهراب بختیاری زاده که خیلی با تعصب بود ، علیرضا اکبرپور که گل دربی معروف به پرسپولیس را فراموش نمی کنم و خیلی از آن گلی دربی خوشحال بودم. نیکبخت واحدی را خیلی دوست داشتم ، اما وقتی رفت پرسپولیس خیلی ناراحت شدم! نیکبخت خوب و مثبتی بود.

حسن روشن ، غلامحسین مظلومی ، ناصر حجازی که یاد و نامش ماندگار شد و مرد اخلاق فوتبال بود البته موفق نشدم بازی این عزیزان را از نزدیک ببینم ، اما فیلم بازی هایشان را دیده ام البته بازی مجتبی جباری را خیلی دوست داشتم و از ته قبلم ایشان و شخصیتش را دوست دارم.

فضای مجازی

فکر می کنم فضای مجازی مثل فضای جامعه است!

یک جورایی مثل واقعیت است و مثل فرهنگمان است در فضای مجازی هم آدم های خوب و بد زیاد هستند و این فضا هم می تواند.

خوب و هم بد باشد هم می توان فرهنگ سازی خوب کرد و هم برعکس اش انجام شود.

جنجال خوانندگی

از وریا وقتی در نفت بازی می کرد عکسی منتشر شد که سر تمرین برس موی سرش را جای میکروفن به دست گرفته و در حال خوانندگی است.

او میگوید: عکسی که لو رفت ، دردسر شد و خیلی ها فکر کردند دوست دارم خواننده شوم. من را چه به خوانندگی؟

آن روز فقط در حال شوخی بودیم و داشتیم سر به سر هم می گذاشتیم که من ادای یکی از خواننده ها را در آوردم و همه به من گفتند عجب صدای خوبی داری؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.