کد خبر : 11070 / /
/

عکس از هاوش کریمی پسر علی کریمی جادوگر فوتبال در کنار ساعد سهیلی بازیگر معروف کشور منتشر شده است که در ادامه ملاحظه می کنید.

 

عکس از هاوش کریمی پسر علی کریمی جادوگر فوتبال در کنار ساعد سهیلی بازیگر معروف کشور منتشر شده است که در ادامه ملاحظه می کنید. 

هاوش کریمی

هاوش و هیرسا دو پسر علی کریمی هستند که البته به نظر می‌رسد ژن جادویی او در فوتبال را به ارث نبرده باشند و علیرغم اینکه در نونهالی و خردسالی در بیشتر تمرینات در کنار علی کریمی حضور داشتند، نتوانستند این مسیر را ادامه دهند. 

تصاویر هاوش کریمی در کنار پدرش علی کریمی

این تصاویر مربوط به یکی از تمرینات جالب توجه دوران حضور علی کریمی در پرسپولیس است که پسرانش با شور و هیجان بالا او را همراهی می‌کردند. در روزهایی که پرسپولیس روزهای خوشی نداشت و جادوگر نیز عصیان همیشگی‌اش را در تقابل با سرمربی و خصوصا مدیریت به نمایش می‌گذاشت، پسرانش در یکی از تمرینات گرمابخش استادیوم درفشی فر شدند. 

علی کریمی

نکته جالب توجه پوشیدن پیراهن‌ شالکه توسط هیرسا بود که پدرش به تازگی حضوری کوتاه مدت در این تیم آلمانی داشت و با رائول افسانه‌ای هم‌تیمی شده بود. کریمی که توجه ویژه‌ای به پسرانش در حین تمرین داشت و در تلاش بود ضمن ایجاد فضای مناسبی برای تمرین، آنها را از تیم نیز دور نگه دارد، اما احتمالا برای رسیدن به رویایش در اینکه پسرانش را فوتبالیست بزرگی کند ناکام ماند.

علی کریمی

پسران علی کریمی البته در دوره‌ای نیز زیر نظر مدرسه فوتبالی که مزدک میرزایی، گزارشگر سابق صدا و سیما تشکیل داده بود، به بازی مشغول بودند و اکنون اما در روزهایی که آنها بزرگ شده و مسیر زندگی خود را تعیین کرده‌اند، به جمع پسرانی اضافه شده‌اند که نتوانسته‌اند مسیر پدران ستاره خود را دنبال کنند.

تصاویری نیز از آخرین حضور پسران کریمی در زمین چمن دیده می‌شود. تصاویری مربوط به پوشیدن پیراهن سپیدرود توسط آنها در دوره‌ای که علی کریمی در این تیم شمالی سمت سرمربیگری در کنار مالکیت را برعهده داشت. با این حال اکنون در روزهای تعطیلی فوتبال باید دید آیا هاوش و هیرسا و شاید هم دخترش هیما چه آینده‌ای با نام بزرگ کریمی به عنوان پدر شکل خواهند داد.

هاوش پسر علی کریمی در دورانی که به همراه برادر کوچکتر خود هیرسا در مدرسه فوتبال بود.

درگذشت علی انصاریان جامعه ورزش کشور را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و کسی نمی‌ تواند این اتفاق تلخ را هضم کند. هاوش کریمی، پسر علی کریمی که مقطعی زیر نظر علی انصاریان در مدرسه فوتبال پدرش کار کرده و رابطه نزدیکی با پیشکسوت مرحوم پرسپولیس داشت و اکنون در کشور کانادا زندگی می‌ کند. او پس از درگذشت انصاریان پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

«آقا شما بهترین مربی بودی که داشتم چه تو فوتبالم که بغل پا زدن و استوپ کردن توپ و فوتبال رو یادم دادین چه تو زندگی که خیلی درس‌ ها بهم دادین. واقعا باورش سخته، یادش بخیر انگار همین دیروز بود تو مدرسه فوتبال کلی میخندیدیم. مربی خوش خنده روحت شاد»

نظر مرحوم علی انصاران درباره فرزندان علی کریمی

علی کریمی صاحب سه فرزند است، دو پسر و یک دختر. این خانواده کوچک اما خوشبخت و مشهور، به غیر از زندگی روزمره، اتفاقات جالبی را تجربه می کنند. یکی از این اتفاقات، حضور دو پسر علی کریمی به نام های هاوش و هیرسا در یک مدرسه فوتبال است.

علی کریمی

مدیر و مربی این مدرسه فوتبال هم کسی نیست جز علی انصاریان. مدافع اسبق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که رفاقتی طولانی مدت با علی کریمی دارد. او که مثل علی کریمی فوتبالش را به اتمام رسانده، حالا مربی بچه های کریمی است.

انصاریان برای مان قصه های بامزه ای از فرزندان کریمی نقل می کند: «هاوش بازیکن خوبی است. مثل علی، چپ پا و سربالا فوتبال بازی می کند. با تمام وجودش تمرین می کند و وقتی به او می گویم باید فلان کار را انجام دهی، یک دقیقه هم معطل نمی کند.

هیرسا نیز بازیکن خوبی است. او را هم دوست دارم. هیرسا راست پا و شوتزن است. البته هر دو نفر از تکنیک و سرعت انتقال بالایی بهره می برند. انگار تکنیک علی به صورت ژنتیکی به این دو بچه به ارث رسیده است.»

در روزهایی که از پس یکدیگر می آیند و می روند فرزندان علی کریمی ستاره اسبق تیم ملی ایران وباشگاه پرسپولیس و تیمهای بایرن مونیخ و … بزرگ و بزرگتر می شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.