کد خبر : 11296 / /
/

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از چهره های اینستا گرامی است امیر تتلو از خوانندگان پر حاشیه و پر طرفداراست کنسرت امیر تتلو باعث جدایی قائدی از همسرش شده است.

مهدی قایدی که به گفته خودش قایدی درست است نه قائدی، متولد چهاردهم آذرماه سال ۱۳۷۷ می باشد.  مهدی قایدی زاده خطه جنوب کشورمان و در شهر بوشهر می باشند. مهدی قایدی در خانواده ای ۵ نفره رشد کرده است . مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مهدی قایدی از کودکی به فوتبال علاقه داشتند و جسته و گریخته از سن ده سالگی بازی را در فوتبال شروع می کند و در تیم پایه فوتبال ایرانشهر شهر بوشهر به میدان می رود.

حدود ۸ سال در این تیم باقی می ماند و پس از اتمام ۱۸ سالگی به رده بزرگسالان این تیم منتقل می شود و در آنجا درخشش بی نظیری از خود نشان می دهد.

او در این دوره برای تیم اش ده گل به ثمر می رساند و از این حیث به عنوان پدیده لیگ یک را از ان خود می کند و توجهات باشگاه های برتر کشور را به تکنیک خود جلب می کند.

فحاشی تتلو به زن مهدی قایدی

تتلو با فحاشی و رفتارهای خود باعث جدایی مهدی قائدی و ستاره معصومی همسرش شد. امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  از چهره های اینستا گرامی است امیر تتلو از خوانندگان پر حاشیه  و پر طرفداراست کنسرت امیر تتلو باعث جدایی قائدی از همسرش شده است

به تازگی ویدئوی جدیدی از فحاشی رکیک امیر تتلو به زن مهدی قائدی منتشر شده که حاشیه زیادی ایجاد کرده است. فحاشی و بی‌احترامی تتلو به همسر مهدی قائدی زبان‌زد شد. 

مهدی قایدی

امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند. 

امیر تتلو خواننده مورشه و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. این درگیری هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. گفته می‌شود گویا ستاره معصومی زن مهدی قائدی قصد شکایت از تتلو را به خاطر این فحاشی دارد. 

 ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. 

بازی مهدی قایدی در تیم مورد علاقه اش:

مهدی قایدی در مصاحبه ای اینطور گفته بود که از کودکی استقلابی بوده است و به این تیم علاقه داشته است و آرزوی بازی در این تیم را در سر داشته تا این که در هفدهم تیرماه سال ۱۳۹۶ پس از عملکردی درخشان در تیم ایرانجوان بوشهر، طی یک قرارداد ۵ ساله به خدمت تیم اصلی استقلال در می آید و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را با استقلال کسب می کند.

نیمار ایران:

بسیاری از هواداران او را نیمار ایران می دانند و به دلیل تکنیکی که دارد این لقب را برای او انتخاب کرده اند. البته خود او نیز در مصاحبه ای نیز گفته بود که الگو اش در فوتبال نیمار است و دوست دارد تا شبیه او بازی کند.

همسر مهدی قائدی:

مهدی قایدی خیلی زودتر نسبت به دیگر بازیکنان فوتبالی تصمیم به ازدواج رسمی می گیرد. این تصمیم شاید تحت الشاع حواشی باشد که از هک شدن صفحه اینستاگرام او و فاش شدن دایرکت هایش برگرفته باشد.

او در سن ۲۱ سالگی با خانمی به نام ستاره معصومی که از خودس هفت سال بزرگتر است ازدواج می کند تا شاید حواشی کمتری متوجه اش باشد.

چندی پیش نیز برای تولد همسرش جشن تولدی گرفت که در فضای مجازی تحت عنوان جشن تولد لاکچری همسر مهدی قایدی خبرساز شد.

هدف مهدی قائدی:مهدی قایدی

مهدی قایدی در مصاحبه ای گفته بود که هدف اش بازی در تیم ملی است و باید طوری در استقلال بازی کنم که بتوانم تیم فنی تیم ملی را برای دعوت از خودم متقاعد کنم.

 

در نتیجه درخشش قایدی در استقلال، تیم ملی فوتبال کشورمان از او برای حضور در تیم ملی دعوت می کند. این اتفاق در سال ۱۳۹۶ می افتد و در آن سال در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به میدان می رود و سه سال بعد به تیم ملی با مربیگری اسکوچیچ دعوت می شود.

عمل زیبایی:

اگر نگاهی به عکس چند سال پیش مهدی قایدی بیاندازیم متوجه تغییر چهره او می شویم.

به هر حال هر طوری که باشد چهره مهدی قایدی پس از عمل های زیبایی و زوایه دار کردن فک اش که انجام داده است، بسیار تغییر کرده و جذابیت این ستاره لیگ برتر فوتبال افزوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.