کد خبر : 7013 / /
/

علی اصغر مجرد بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان بوده که به عنوان سرعتی زن و مدافع میانی در تیم ملی فعالیت می‌کنند.

با تغییر نسل بازیکنان والیبال کشورمان چهره های جوانی که جایگزین آنها شده اند که دارای استعداد بسیار زیادی بوده که آقای علی اصغر مجرد نیز از جمله این بازیکنان می باشد.

علی اصغر مجرد

بیوگرافی علی اصغر مجرد

ایشان متولد ۸ آبان ۱۳۷۶ در شهر بجنورد واقع در خراسان شمالی است قد او ۲۰۵ سانتیمتر بوده که برای تیم والیبال کشورمان انتخاب مناسبی است.

پدر و پدربزرگ علی اصغر مجرد از والیبالیستهای بجنوردی است که او را در این زمینه بسیار یاری دادند بعد از حضور در اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال توانست با عملکرد قابل قبول از نظر مسئولان فدراسیون را به خود جلب کرد و او را برای تیم ملی انتخاب کنند در سال ۱۳۹۳ توانست نخستین تجربه ملی خود را در تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیا به دست آورد ترین تجربه حرف‌های او در والیبال می‌توان به لیگ قهرمان ملت های والیبال اشاره کرد که در سال ۲۰۱۹ و در سال ۲۰۲۱ بوده است

شروع واالیبال

علی اصغر مجرد در سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه‌ای والیبال را شروع کرد و به دلیل استعداد بالایش در والیبال به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت او سابقه بازی در تیم های کاله آمل و شهرداری بجنورد و ارتعاشات صنعتی را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در تیم متین ورامین بازی می کند او در مسابقات مختلف که برگزار شده توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود

تیم های باشگاهی علی اصغر مجرد

علی اصغر مجرد در سال ۹۳ و ۱۵ سالگی توام با تیم ملی به تیم ارتعاشات صنعتی پیوست، بعد از آن یکسال در شهرداری بجنورد بود تا این که سال ۹۵ به کاله رفت و بعد از آن به پارسه پیوست. پس از آن به باشگاه ورامین پیوست. علی اصغر مجرد در سال ۹۹ با باشگاه سپاهان قرار داد بست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.