کد خبر : 7283 / /
/

خبرحرکت جنجالی فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال برای اعضای تیمش در فضای مجازی پیچید

فرهاد مجیدی مربی استقلال است . فرهاد مجیدی پاداش پیروزی استقلال برابر پرسپولیس را به بازیکنان پرداخت کرد.فرهاد مجیدی مدتی است از جیبش به بازیکنان استقلال پاداش می دهد و در این بین سرمربی آبی ها برای پیروزی در دربی مبلغ 50 میلیون تومان پاداش برای هریک از اعضای تیم در نظر گرفت.

کار عجیب فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پاداش پیروزی در دربی را به اعضای تیمش پرداخت کرد تا آبی ها با روحیه ای خوب خود را آماده بازی کنند

در روزهایی که مدیران استقلال پولی به بازیکنان و اعضای این تیم پرداخت نمی کنند، پرداخت پاداش باعث محبوبیت فوق العاده مجیدی بین اعضای تیم شده است.

فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

فرهاد مجیدی مربی استقلال

فرهاد مجیدی

افتخارات فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران 92–91

قهرمانی در جام آزادگان 77–76 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 03-2002 به همراه تیم العین امارات متحده عربی

قهرمانی در لیگ امارات 2007–2006 به همراه تیم الاهلی

قهرمانی در جام حذفی 87–86 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 88–87 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی قطر 2012–2011 به همراه تیم الغرافه قطر

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 92–91 به همراه تیم استقلال تهران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.