کد خبر : 8872 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

استقلال اوضاع چندان مساعدی ندارد؛ در شرایطی که فرهاد مجیدی این روز‌ها خودش از ابتدا وارد بازار نقل و انتقالات شده و گزینه‌های موردنظرش را برای ورود به استقلال تشویق کرده، دوباره صحبت‌های آتشینی علیه مدیریت و اسپانسر باشگاه انجام داده و از ضعف آن‌ها در مدیریت اوضاع کنونی و البته نخریدن بازیکنان مدنظرش حرف زده است.

صحبت‌های فرهاد مجیدی پای دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه را هم به میان کشیده و آن‌ها هم با اظهارات ضدونقیض شان به این جو آشفته، بیشتر دامن زده اند. در این میان، اما اصلی‌ترین چیزی که فراموش شده این است که استقلال باید چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا جدال بسیار سختی را با الهلال عربستان داشته باشد.

استعفا فرهاد مجیدی

هواداران باشگاه از اینکه در آستانه این دیدار مهم و البته شروع رقابت‌های فصل جدید شرایط باشگاه با اظهارنظرات عجیب به هم ریخته حسابی عصبانی هستند و در انتظار سروسامان دادن هرچه بهتر وضعیت باشگاه هستند. البته که انتقادات فرهاد مجیدی و واکنش اعضای هیات مدیره استقلال حالا دوگانگی بدی را هم در این تیم به راه انداخته است که یک سرش به بودن و سر دیگر آن به نبودن فرهاد مجیدی گره خورده است. شایعه شده فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال گفته با این شرایط استعفا می‌دهد و از طرفی مدیریت باشگاه استقلال هم این پیام را به مجیدی رسانده که از اخراجش هراسی ندارند.

فرهاد مجیدی

با وجود آنکه این روز‌ها کمتر کسی در باشگاه استقلال به فکر تغییرات آنی است، ولی شنیده می‌شود استقلالی‌ها جانشین احتمالی فرهاد مجیدی را هم پیدا کرده اند تا به هر دلیلی او از استقلال جدا شد وقت هدر نرود. از مهدی پاشازاده و جواد نکونام به عنوان جانشینان احتمالی فرهاد مجیدی نام برده شده است. دو بازیکن سابق استقلال که این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری شایعه حضورشان در این باشگاه به گوش می‌رسد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.