کد خبر : 8988 / /
/

مهمترین خبرهای ورزشی| اخبار ورزشی| اخبار تیم ملی فوتبال

در سی و یکمین تقابل دو تیم ملی فوتبال کشورمان و عراق علیرضا جهانبخش موفق شد در بازی رفت مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دقیقه دوم بازی دروازه تیم ملی عراق را باز کند.

علیرضا جهانبخش با زدن گل دقیقه ۲ مقابل تیم ملی عراق به رکورد جواد نکونام رسید.

در سی و یکمین تقابل دو تیم ملی فوتبال کشورمان و عراق علیرضا جهانبخش موفق شد در بازی رفت مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دقیقه  دوم بازی دروازه تیم ملی عراق را باز کند.

پیش از این در تاریخ سوم تیرماه سال ۱۳۸۳ در بازی که ایران دو بر یک عراق را در ورزشگاه آزادی شکست داد جواد نکونام توانسته بود در دقیقه دوم بازی دروازه تیم ملی عراق را باز کند.

این مسابقه در چارچوب مسابقات فوتبال غرب آسیا در سال ۲۰۰۴ برگزار می شد. دیگر تیم ملی کشورمان در آن دیدار را آرش برهانی در دقیقه ۵۴ به ثمر رسانده بود.

اما دیگر گل سریع تیم ایران به عراق را زنده یاد حمید شیرزادگان در تاریخ دوم فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در ورزشگاه امجدیه حمید شیرزادگان در دقیقه ۳ آن دیدار وارد دروازه تیم ملی عراق کرده بود.

زنده یاد شیرزادگان بازیکن اسبق باشگاه های شاهین و پرسپولیس در آن دیدار با گلزنی در دقایق ۳، ۷۸ و ۸۰ هت تریک کرد و تیم ملی کشورمان در پایان با نتیجه ۴ بر صفر در مرحله مقدماتی المپیک ۱۹۶۴ در ورزشگاه امجدیه تهران عراق را شکست داد. دیگر گل تیم ملی فوتبال مان در آن دیدار را مصطفی عرب در دقیقه ۴۲ بازی به ثمر رسانده بود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.