کد خبر : 13280 / /
/

 

یکی از بهترین روش ها برای خرید اقساطی، خرید به واسطه وام است. به این ترتیب که شما مبلغی را به عنوان وام دریافت می کنید و کالای مورد نظر خود را نقدا می خرید؛ سپس اقساط وام را ماه به ماه می پردازید. اما خیلی خوب می دانید که ماجرا به همین سادگی نیست؛ در حال حاضر گرفتن وام به سادگی امکان پذیر نخواهد بود و با شرایط نسبتا سختی همراه است، از جمله ارائه مدارک و پیدا کردن ضامن و ... . یک روش راحت تر، خرید اقساطی از طریق کارت اعتباری است. آیا می دانید کارت اعتباری چیست؟ با استفاده این نوع کارت ها می توانید هر آنچه لازم دارید، از لوازم خانگی گرفته تا کالاهای دیجیتال، را قسطی بخرید. برای خرید ساعت هوشمند اقساطی ، خرید گوشی قسطی ، خرید تلویزیون اقساطی و ... با استفاده از کارت اعتباری و البته با شرایط کاملا ویژه و مطلوب با ما همراه باشید.

خرید ساعت هوشمند اقساطی

همانطور که می دانید، ساعت هوشمند این قابلیت را دارد که از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی شما متصل شود. حتی مدل ها و طرح هایی از ساعت های هوشمند وجود دارد که برای استفاده از آن نیازی به اتصال به تلفن همراه وجود ندارد. ساعت‌های هوشمند، درست مانند ساعت‌های مچی معمولی، زمان را نشان می‌دهند. با این تفاوت که از قابلیت هایی بیشتر از اعلام زمان نیز برخوردارند. مانند پیام های هشدار و یادآورها، استفاده از اپلیکیشن ها، سنجش تندرستی و سلامت، برقراری تماس و پرداخت هزینه ها تنها یکسری از امکاناتی است که ساعت های هوشمند در اختیار شما قرار میدهد.

2

به طور کلی انواع کالاهای دیجیتال نقش بسیار مهمی در صرفه جویی در زمان و فراهم آوردن آسایش و سهولت در انجام کارها ایفا می کند؛ شما تجربه ی استفاده از ساعت های هوشمند را داشته اید؟ اگر نه، حتما در فکر خرید یکی از آن ها هستید. برای پرداخت هزینه آن چه استراتژی مالی در نظر گرفته اید؟ اگر در حال پس انداز برای خرید یک ساعت هوشمند هستید، توصیه ما این است که زمان را از دست ندهید و هم اکنون ساعت هوشمند اقساطی بخرید. حتما می پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید به راحتی یک ساعت هوشمند اقساطی بخرید.

خرید اقساطی هر آنچه لازم دارید از طریق قسطا

این روزها افراد زیادی هستند که به جای اینکه مبلغ زیادی را برای خرید نقدی یکجا بپردازند؛ ترجیح می دهند قسطی خرید کنند. به دو دلیل، دلیل اول اینکه قصد دارند همیشه مبلغی را برای هزینه های پیش بینی نشده در حساب خود داشته باشند و دلیل دیگر اینکه هر زمان هر آنچه را که نیاز دارند بدون فوت زمان برای تهیه هزینه آن، در اختیار خواهند داشت.

قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک در ایران در این راستا خدماتی را ارائه کرده است که علاقه مندان به خرید اقساطی بتوانند بسیار راحت تر و با شرایط کاملا مطلوب نقدا خرید کنند و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا بپردازند.

3

بنابراین شما می توانید برای خرید تلویزیون اقساطی، موبایل اقساطی، ساعت هوشمند اقساطی، خرید اقساطی انواع لوازم خانگی و ... از طریق سایت قسطا اقدام کنید. قطعا اکنون با کنجکاوی بسیار در جستجوی پاسخ این سوال هستید که چگونه می توان از طریق قسطا، به آسانی خرید کرد؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

نحوه خرید گوشی قسطی و سایر کالاهای مورد نیاز از قسطا

این روزها تنها با داشتن یک تلفن همراه، می توانید کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنید. خرید گوشی قسطی این فرصت را به شما می دهد تا با سرمایه کم هم بتوانید به رویای خود، جامه عمل بپوشانید.

قسطا از فعالان صنعت لندتک در ایران است که به منظور آسان سازی امر خرید برای هموطنان عزیز، اقدام به امتیاز دهی الکترونیکی بدون ضامن نموده است. این امتیاز در قالب یک کارت اعتباری به مشتری محترم ارائه می شود که می تواند با استفاده از آن نقدا خرید کند و آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بازپرداخت نماید.

پس برای خرید اقساطی از طریق قسطا باید کارت اعتباری قسطا یا همان قسطا کارت را در اختیار داشته باشید و برای دریافت قسطا کارت لازم است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

4

همانطور که گفتیم امتیازدهی الکترونیکی در قسطا بدون ضامن است. قسطا به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز شده است که از طریق آن اعتبار متقاضیان را بررسی می کند. در صورت تایید اعتبار افراد، قسطا کارت به مبلغ مشخصی شارژ می شود.

خرید اقساطی از طریق قسطا چه مزیت هایی دارد؟

  • با کارت اعتباری قسطا کارت می توانید از تمام فروشگاه های سراسر کشور خرید کنید و برای خرید به چند فروشگاه خاص محدود نخواهید شد.
  • تمامی مراحل ثبت درخواست تا دریافت قسطا کارت به صورت آنلاین و غیرحضوری قابل انجام است.
  • نرخ سود بازپرداخت اقساط خرید با قسطا کارت، حداقل میزان ممکن است.
  • امکان خرید آنلاین از کلیه فروشگاه های آنلاین معتبر با قسطا کارت نیز وجود دارد؛ کافیست برای آن یک رمز اینترنتی دریافت کنید.

کلام پایانی

به ذکر مطالبی در ارتباط با نقش تکنولوژی و استفاده مفید از کالاهای دیجیتال در مدیریت زمان و هزینه ها پرداختیم. همچنین راهنمایی های لازم برای خرید ساعت هوشمند اقساطی، خرید گوشی قسطی و خرید اقساطی انواع کالا از قسطا را برای شما عزیزان بازگو کردیم.

این روزها اوضاع اقتصادی جهان دچار تغییر و تحول شده است و ما شاهد روند رو به رشد قیمت ها هستیم. بنابراین ممکن است شرایط خرید چند کالا به طور همزمان و پرداخت نقدی هزینه آن ها به صورت یکجا به سادگی امکان پذیر نباشد.

در چنین شرایطی خرید اقساطی می تواند راه حل مناسبی باشد. خرید ساعت هوشمند اقساطی ، خرید گوشی قسطی، موبایل قسطی، تلویزیون اقساطی و ... در قسطا به گونه ای برای شما عزیزان فراهم شده است که بسیاری از موانع دریافت وام را از سر راهتان برداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارائه ضامن یا بدون پرداخت کارمزدهای هنگفت به آسانی از هر فروشگاهی که مد نظر دارید خرید خود را انجام دهید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.