کد خبر : 14957 / /
/

 

موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان با هدف همه گیری و پاسخ به تمام نیازهای مارکتینگ، توسعه بازار و به دست آوردن فروش حداکثری و همچنین معرفی توانمندی های مجموعه ها و برندهای مختلف در سال 1396 راه اندازی گردید.

موسسه روژان در ابتدا تنها با تمرکز بر توانمندی های فردی اعضا و به صورت سیستماتیک به اجرای پروژه های خصوصی بیمارستانها و مراکز درمانی پرداخت و در ادامه به تدریج معاونت های مختلف با تفکیک حوزه فعالیت، تحت عناوین معاونت هنری، معاونت رسانه ی و معاونت تبلیغاتی راه اندازی شد و اکنون به یکی از شرکت های جامع الشرایط در زمینه خدمات مذکور توسط تیم حرفه ای و متخصص در کل کشور تبدیل شده است که مسئولیت مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های برندینگ مجموعه های صاحب نام کشور را به عهده دارد.

هیمن شریف زاده که خودش سابقه بیش از یک دهه فعالیت در سطح اول رسانه ای و تبلیغاتی کشور را دارد به عنوان مدیرعامل این موسسه فعالیت می کند و در کنار او تعدادی از جوانان خوش ذوق در عرصه های هنری، رسانه ای و تبلیغاتی مشغول کار هستند. موسسه روژان اکنون با بهره مندی از این نیروهای با تجربه، خدمات متنوع و قابل توجهی را در سبد خود دارد و با توجه به نیاز مشتری از ابتدا تا پایان با مشاوره های تخصصی رسانه ای و تبلیغاتی زمینه بهره وری حداکثری و دست یافتن به اهداف آنها را ایجاد  می کند.

هیمن شریف زاده در این باره اینگونه توضیح می دهد: « در معاونت هنری موسسه روژان، گروهی جوان، خلاق و خوش فکر در کنار کارگردان ها، نویسندگان و عوامل با تجربه و مشهور سینما و تلویزیون به خلق آثار هنری فاخر و ارزشمند مشغول هستند. موسسه روژان درکنار خلق این آثار هنری، آموزش حرفه ای هنرآموزان و علاقه مندان به رشته های مختلف ازجمله کارگردانی، نویسندگی، خبرنگاری، عکاسی، فیلمبرداری، گویندگی و فن بیان را در راس برنامه ها و استرتژی هایش گنجانده است تا در صورت کشف استعداد در این زمینه ها، بتوانند وارد بازار کار شده و بلافاصله پس از پایان دوره های آموزشی در معاونت هنری موسسه روژان مشغول به کار شوند. در واقع ما هم تمایل دارین نیروهای خوش فکر را جذب کنیم و هم زینه آموزش و کشف استعداد افراد مستعد را فراهم می کنیم و تعداد قابل توجهی از نیروهای باتجربه ای که هم اکنون در کنار ما هنرنمایی می کنند نیز آموزش دیده خودمان هستند و اکنون به جایگاه بالایی در رشته های کاری خود رسیده اند»

5

مدیرعامل موسسه روژان که دارای مدرک درجه یک گویندگی ، نویسندگی و خبرنگاری است و سابقه ی زیادی در رسانه های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون و روزنامه ها و مجلات مختلف دارد از علاقه خودش به فعالیت های رسانه ای غافل نشده و یکی از معاونت های فعال در موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان را به این حوزه اختصاص داده است. « در کنار فعالیت های گسترده معاونت هنری روژان، یک تیم حرفه ای و متخصص در معاونت رسانه ای این شرکت مشغول فعالیت هستند. ناگفته پیداست که قدرت نفوذ رسانه و انتقال مفاهیم در بستر خدمات رسانه ای، امروزه چنان فراگیر شده که صاحبان کسب و کارها و حتی صاحبان قدرت های سیاسی در سرار جهان تحت تاثیر رسانه ها و جریان سازی های آنها فعالیت می کنند. شاید در نگاه اول این خدمات بسیار فراتر از نیازهای یک سازمان یا ارگان به چشم بیاید اما با کمی دقت در می یابیم که به فراخور فعالیت سازمانها، فعالیت های رسانه ای آنها نیز می تواند شخصی سازی شده و در بستر دست یابی به اهداف آن سازمان یا ارگان به خدمت گرفته شود.»

هیمن شریف زاده مدیرعامل این موسسه در ادامه افزود: « ما در معاونت رسانه ای موسسه روژان تمام فعالیت های رسانه ای  اعم از تولید محتوا و طراحی و انتشار روزنامه و هفته نامه های داخلی و سازمانی، ماهنامه ها و مجلات اختصاصی و عمومی، برگزاری نشست های خبری، انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به موفقیت های علمی و فردی سازمان یا ارگانها و پرسنل آن در رسانه های معتبر در ابعاد سراسری(کشوری) و بین المللی، راه اندازی و تولید محتوای تلویزیون اختصاصی داخلی و اینترنتی، برگزاری رویدادها و همایش های مناسبتی و همچنین مشاوره های رایگان رسانه ای و …. را در قالب یک بسته کامل و متناسب با نیاز مشتری فراهم نموده و به فراخور هدف گذاری وی ارایه خواهیم کرد تا در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه ممکن بیشترین اثرگذاری و بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.»

شریف زاده در پایان با اشاره به سایر فعالیت های این موسسه گفت: « در کنار فعالیت های دو معاونت هنری و رسانه ای، یک معاونت دیگر نیز به صورت گسترده و جامع به ارایه بسته ها و پیشنهادات تبلیغاتی پرداخته و جدیدترین خدمات این حوزه را برای کسب و کارهایی که سهم بیشتری از بازار می خواهند ارایه می نماید.

تاثیرگذاری تبلیغات در بازار امروزه و سهم برندهای مختلف از آن به قدری است که مصرف کنندگان را در فروشگاه ها و مراکز عرضه خدمات( درمانی، عمومی و ...) به دنبال محصولات و خدماتی می فرستند که در بازاراسم و تبلیغ شان را بیشتر از بقیه دیده باشند. ما در معاونت تبلیغاتی روژان در کنار مشتریان خواهیم ماند تا کسب و کار آنها را با هر وضعیت و هر سهمی از بازار به شرایط بهتری برسانیم و فروش بالاتری به دست آورند.

مدیرعامل موسسه روژان تاکید کرد: « اصلی ترین کار ما در معاونت تبلیغاتی موسسه روژان در درجه اول، شناخت دقیق نیاز مشتریان و آنالیز دقیق تر رقبای آنهاست تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم برای کسب و کار آنها مشاوره بدهیم و راه پیشرفت را برایشان هموار کنیم. بدیهی است صاحبان کسب و کارها تا زمانی که نقاط ضعف و قوت خودشان و رقبای شان را نشناسند نمیتوانند در بازار پر تلاطم امروزی به موفقیت دست پیدا کنند. در واقع اصلی ترین هنر شرکت های فعال در زمینه تبلیغات و توسعه بازار در سراسر دنیا، در افزایش فروش و تبلیغات هدفمند با کمترین هزینه است و ما در موسسه روژان این را یکی از اصلی ترین توانمندی ها و قابلیت هایمان میدانیم و تمام برنامه ریزی های صورت گرفته بر پایه ی شعار بیشترین تاثیر با کمترین هزینه انجام می شود »

هیمن شریف زاده درباره جزییات خدمات این بخش از موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان گفت: « ما در این معاونت از طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی گرفته تا تولید فیلم و عکس صنعتی، آنالیز بازار و رقبای شما، برنامه ریزی عملیاتی برای سهم حداکثری شما از بازار، برندسازی، طراحی سایت و ارتقای وضعیت آن در رنگینگ موتورهای جستجوگر(سئو)، طراحی اپلیکیشن اختصاصی، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در شبکه های اجتماعی(اینستاگرام)، اینفلوئنسر مارکتینگ، طراحی و تولید تیزر و انواع محتواهای قابل انتشار در شبکه های مجازی، طراحی و چاپ فرم های اداری( سربرگ، کاتالوگ، پاکت، فرم های اداری اختصاصی، لمینت، پلات، بنر، انواع تابلوهای روان و تابلوهای تبلیغاتی و سایر خدمات مرتبط با فضای شگفت انگیز تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، بیلبوردها و تبلیغات محیطی، تولید محتوای متنی، گرافیکی و ویدیویی، پرسونال برندینگ و ) را متناسب با بودجه و نیاز مشتری  ارایه می دهیم و اطمینان داریم آنها در هر وضعیتی که باشند می توانند بهتر و بیشتر رشد کنند.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.