کد خبر : 16852 / /
/

 

عطر دیور برگرفته از نام خواهر دیور است که سباستین دیور موسس و طراح ارشد برند دیور، نام آن را به افتخار و احترام و یاد خواهرش ، کاترین دیور، عطر میس دیور نام گذاری کرد. رایحۀ این عطر ، یادآور عطر گل هاست و این به زمانی بازمی گردد که آن ها روزگارشان را در جنوب فرانسه ، شهر گراس، دیار گل ها،  سپری می کردند.

یکی از عطرهای منحصر به فرد و مردانه این برند ادکلن دیور ساواج است .این عطر بی نظیر با دوز بالایی از اغواگری برای هر مردی که بخواهد جنبه وحشی خود را آزاد کند مناسب است.

فرانسوا دماشی رایحه بسیار خاص و مردانه و اغواگر این عطر را با غلظت های مختلف از مواد خام اولیه که به دلیل کمیاب بودن آنها و همچنین برای شرایط خاصی که در آن کشت می شوند ،منحصر به فرد و بسیار مرغوبند خلق کرد. یک مزرعه در سریلانکا که بیش از 10 سال با دیور کار می کند ، در طبیعت مستقر است و از روش های مخصوص کشت برای تولید اسانس های نادر ، قدرتمند و غنی ساخته شده از چوب صندل ساواج استفاده می کند. پچولی که در این ادکلن استفاده شده ،در جنگل های دور افتاده اندونزی کشت و فرآوری می شود. اسانس آن چندین بار باز تقطیر می گردد تا اسانسی بسیار با کیفیت و خالص تولید شود.

این بخش پچولی جدا از نت های خاکی و کافوری ، تا آنجا که ممکن است به پچولی ایده آل نزدیک می شود. به همین ترتیب ، ترنج کالابری ، در میان سایر مواد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. خاک قابل توجه آن ، که توسط باد گرم فرا گرفته شده است ، همراه با روش های سنتی رشد و استخراج ، با هم ترکیب می شوند تا تفاوت های ظریف و قابل توجهی به آن بدهند. این تکنیک قدیمی همراه با تخصص اجرا می شود که به شما امکان می دهد یک برگاموت منحصر به فرد ساخته شود  و  به عنوان یک امضای "ساخته شده سفارشی" برای خانه Dior به کار برود . رایحه ی دودی وانیل پاپوآ گینه نو برای مردانگی بیشتر عطر ساواج  استفاده شده است.

ادکلن دیور ساواج یکی از ادکلن های بسیار محبوب و پر طرفدار از برند دیور است که در 3 غلظت ادوپرفیوم ،ادوتویلت و پارفوم موجود است . این سه نسخه در نت های تشکیل دهنده نیز کمی با یکدیگر تفاوت داشته ولی با ویژگی های خاص خود روایح نزدیک به هم دارند .

ادکلن دیور ساواج ادو تویلت

این عطر اولین بار در غلظت ادوتویلت در سال 2015 توسط عطرساز مشهور فرانسوا دماچی ساخته و توسط برند دیور منتشر گردید اما این عطر برگرفته از عطری بسیار قدیمی است که در دهه 1960 منتشر شد.  

این عطر از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. الهام گرفته از آسمان آبی بر فراز منظره ای صخره ای که در زیر آفتاب بیابان سفید و داغ  گردیده است، قرار دارد.

 ادوتویلت این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.

نت اولیه ی آن شامل رایحه ی ترنج ، فلفل و نت میانی متشکل از رایحه ی اسانس میانی نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان است ونت پایه نیز حاوی روایح سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان می باشد .

دیور ساواج ادوپرفیوم

ادو پرفیوم ساواج از صحرا در ساعت جادویی گرگ و میش الهام گرفته شده است به طوری که آمیخته با خنکی شب، هوای سوزان صحرا عطرهای عمیقی را به مشام می رساند. در ساعتی که گرگ ها بیرون می آیند و آسمان به آتش کشیده می شود، جادوی جدیدی آشکار می شود.

 این عطر که در سال 2018 منتشر گردید از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. این عطر نسبت به نمونه ی قبلی خود( ادو تویلت ) غلیظ تربوده و رایحه ی آن تا حدی رسمی تر است .

این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.نت اصلی آن برگاموت یا ترنج است. نت های میانی فلفل سیچوان ، اسطوخودوس ، انیسون ستاره ای( بادیان ختایی)  و جوز هندی هستند و نت های پایه آمبروکسان و وانیل می باشند.

این  ترکیب با وجوه شرقی و وانیلی به عنوان پوشش دهنده ، مبهم ، مرموز و نفسانی توصیف شده است و  برخی از نت ها را مانند ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و آمبروکسان حفظ می کند و آنها را با ادویه جات ترشی جات و تن گرم و شرقی انیسون ستاره ای( بادیان ختایی  )، جوز هندی و وانیل پاپوآ غنی می کند. رایحه ای شیرین، تند وخنک دارد و از قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است .در کمپین تبلیغاتی جدید آن ، بازیگر جانی دپ نیز به عنوان چهره معروف حضور دارد.

این عطر منحصر به فرد دارای طبیعت ملایم و معتدل و طعم شیرین و کمی ترش انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد.

رایحه ی آن تند و شیرین است و درگروه بویایی شرقی سرخس گونها  قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است .

عطر ادکلن دیور ساواج پارفوم

عطر ادکلن دیور ساواج پارفوم ،تفسیر جدید و بسیار متمرکز از ساواج است که شادابی فوق العاده با رنگ های گرم شرقی و زیبایی وحشی را بر روی پوست زنده می کند.فرانسوا دماچی برای ساخت این عطر، از فضای بکر و بیابانی که در زیر آسمان شب آبی رنگ گرفته است ، الهام گرفت ، زیرا رایحه های شدید آتش با تولید صدای انفجار و شکستگی ، به هوا بلند می شود.به تعبیری این عطر با دنباله ای غنی و سرزنده ،جادوی فضاهای باز را جشن می گیرد.

این عطر در سال ۲۰۱۹ به بازار عطر عرضه شد .ساواچ پارفوم رایحه ای گرم و شیرین دارد و دارای نت های اولیه : ترنج ونت میانی اسطوخودوس ، جوز ،  بادیان ختایی ، فلفل سیچوان و در آخر حاوی نت پایه : وانیل و آمبروکسان است .

طبع آن معتدل و رایحه      شیرین و گروه بویایی معطر شرقی و پخش بو و ماندگاریش بسیار خوب است . رایحه ی معطر و قدرتمند آن با رایحه ی تند ماندارین ترکیب می شود. چوب صندل گرم سریلانکا و دانه تونکا صاف، اثر و رایحه ی باقیمانده از این عطر را با رایحه ی چرم و رایحه های تلخ تکمیل می کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.