کد خبر : 18352 / /
/

مهران مدیری مجری برنامه دورهمی در قسمتی از برنامه با حضور امین زندگانی و همسرش ناخودآگاه حرف بدی میزند.

مهران مدیری هنرمند ایرانی که این روزها با اجرای برنامه دورهمی مخاطب را پای تلویزیون کشانده است. در قسمتی از این برنامه زوج بازیگر مهمان مهران مدیری هستند. مهران مدیری فروردین ماهی است. مهران مدیری اصالتا اراکی است. در ادامه ویدیو کوتاه از این قسمت از برنامه مهران مدیری را ببینید. 

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است. دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است. جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد. مهران مدیری (Mehran Modiri) در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد. پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.