کد خبر : 2091 / /
/

آیت‌الله مکارم شیرازی دچار کسالت شده و در حال حاضر در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.

آخرین وضعیت آیت‌الله مکارم شیرازی پس از بستری شدن در بیمارستان

آیت‌الله مکارم شیرازی دچار کسالت شده و در حال حاضر در یکی از بیمارستان های تهران بستری است. پس از انتشار خبر بستری شدن آیت‌الله مکارم شیرازی به علت ضعف بدن، این مرجع تقلید در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

آیت الله مکارم شیرازی

امروز نیز ترابعلی دولتمند رئیس دفتر این مرجع تقلید، از بهبود نسبی حال عمومی آیت الله العظمی مکارم خبرداد و گفت: با صحبتی که امروز با همراهان ایشان داشتیم خوشبختانه خبرهای خوبی از روند درمانی ایشان کسب کردیم.

وی گفت: ایشان به دلیل ضعف مفرط جسمی در بیمارستان بستری شد و فعالیت های مرتبط به آزمایشات کلی جسمی ایشان در حال انجام است تا راه های درمانی بازگشت شرایط پایدار جسمی به کارگرفته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی از روند درمانی ایشان مخابره شده است ولی از مومنین تقاضا داریم برای سلامتی همه علما و خادمان به اسلام و قرآن و معارف اهل بیت(ع) به ویژه این مرجع جهان تشیع در روزها و شب های رمضانی دعا کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.