کد خبر : 2122 / /
/

در خلاصه سریال ملکه گدایان آمده است که “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” . و خلاصه قسمت 15 ملکه گدایان در سایت مبدا درج شده است.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. سریال ملکه گدایان محصول کشور ایران است. سریال ملکه گدایان در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال ملکه گدایان داستان بسیار جذابی دارهد. سریال ملکه گدایان تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 ملکه گدایان بپردازید.

قسمت پانزدهم سریال ملکه گدایان منتشر شد

خلاصه داستان قسمت 15 ملکه گدایان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” . و خلاصه قسمت 15 ملکه گدایان در سایت مبدا درج شده است.

سریال ملکه گدایان

بازیگران سریال ملکه گدایان قسمت ۱۵ پانزدهم

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.