کد خبر : 21321 / /
/

 

ما در مقالات گذشته به بخش های مختلف سفارش آنلاین و مزیت و معایب آن اشاره کردیم در این مقاله قصد داریم به جنبه های بهترین روش سفارش آنلاین خدمات چاپی اشاره بکنیم. در دنیای امروز ما به چندین روش امکان ثبت سفارش بخصوص در بخش خدمات چاپی وجود دارد.

بخش اول : سفارش حضوری

یکی از سنتی ترین روش های موجود که در گذشته مرسوم بوده است ثبت سفارش بصورت حضوری می باشد. ثبت سفارش بصورت حضوری یکسری معایب و مزایای مخصوص به خودش را دارد که به آن اشاره میکنیم.یکی از مهمترین مزیت های ثبت سفارش بصورت حضوری این است که شما می توانید وارد آن کسب و کار شوید و افرادی که درون آن کسب و کار حضور دارند را مشاهده بکنید و می توانید تنوع جنس هر مورد رو می توانید از نزدیک مشاهده بفرمایید و مزیت دیگرش شما قدرت چانه زنی را دارید. اما مهم ترین معایب سفارش حضوری زمانی که شما باید صرف رفتن به آن مکان و اگر قیمت آن بالا باشد به مکان دیگری بروید و این کار باعث می شود بسیار زمان و کار شما را سخت بکند.

روش دوم : سفارش غیرحضوری

یکی دیگر روش های ثبت سفارش خدمات چاپی درخواست سفارش غیرحضوری و بصورت آنلاین می باشد. که بیشتر این سفارشات غیرحضوری بیشتر از طریق سایت و یا از طریق اپلیکیشن های اینستاگرام و یا با استفاده از نرم افزار دیوار می باشد که شما می توانید بصورت آنلاین و غیرحضوری سفارش بدهید. مهم ترین مزیت های سفارش غیرحضوری صرفه جویی در وقت و مقایسه قیمت ها می باشد.

روش سوم : سفارش بصورت حضوری و غیر حضوری

یکی از بهترین روش های سفارشات امکان سفارش بصورت حضوری و غیرحضوری می باشد. در این روش شما هم مزیت های سفارشات حضوری یعنی اعتماد و قدرت چانی زنی را دارید و هم مزیت های سفارش غیرحضوری یعنی مقایسه قیمت و امکان سفارش بصورت دور کاری می توانید داشته باشید.

در این مقاله علاوه بر این قصد داریم به بخش های دیگر خدمات چاپی در بخش چاپ متین اشاره بکنیم که در این مقاله تمرکز خودمان را برروی خدمات بخش سابلیمیشن می باشد. این بخش شامل زیرمجموعه های چاپ روی تیشرت ، چاپ روی لیوان ، چاپ پرچم ، چاپ شال  ، چاپ پدموس ، چاپ شال ، چاپ سویشرت و ... می باشد

حوزه چاپ سابلیمیشن

بخش چاپ سابلیمیشن چاپ متین شامل زیر مجموعه های متنوعی می باشد که در بالا به بخش های مختلف آن اشاره هایی کردیم در این مقاله بهترین روش سفارش آنلاین خدمات چاپی به دو یا سه بخش از آن بطور مختصر یکسری مطالبی را بیان میکنیم که این دو بخش مربوط به بخش چاپ روی تیشرت و چاپ روی پرچم می باشد و در مقالات آینده به بخش های بیشتر آن اشاره میکنیم.

بهترین روش سفارش آنلاین خدمات چاپی

چاپ روی تیشرت

یکی از مهترین و اصلی ترین بخش های چاپ سایلیمیشن که بیشتر فروش و درخواست کننده دارد بخش چاپ روی تیشرت می باشد. ما در این بخش هم چاپ تیشرت ارزان داریم و هم امکان چاپ تیشرت فوری داریم که با وجود تنوع محصولات چاپی به راحتی شما می توانید یک انتخاب خوب و راحت داشته باشید. تمامی تیشرت های چاپ متین به سه بخش تیشرت های پلی استر شامل اسپان و ملانژ ، تیشرت های پنبه ای شامل تیشرت های تمام نخ رنگی قرمز ، زرد ، سفید و مشکی و تیشرت های جودون در دو رنگ سفید و مشکی می باشد. تمامی سیستم های چاپی متین شامل سه بخش چاپ سابلیمیشن که چاپ مستقیم و یا چاپ دیجیتال هم به آن گفته می شود و چاپ لیبلی و کاتری و مدیا . چاپ لیبلی بصورت یک ورق کاغذ روی تیشرت قرار میگیرد و دوام رنگی بسیار پایینی دارد. چاپ کارتری برای طرح های تک رنگ و چاپ مدیا برای چاپ های تمام رنگی کاربرد دارد. چاپ سابلیمیشن برای تیشرت های پلی استر دار می باشد ولی چاپ مدیا ، کاتری و لیبلی برای تیشرت های پنبه ای و جودون کاربرد دارد.

چاپ روی پرچم

ما در چاپ متین محصولات پرچم خود مانند سفارشات چاپ تیشرت از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. چاپ پرچم شامل 4 قسمت چاپ پرچم رومیزی ، چاپ پرچم تشریفات ، چاپ پرچم ساحلی و چاپ پرچم اهتزاز می باشد. هر یک از این بخش ها باز دارای زیرمجموعه های مخصوص به خودش را دارند. پرچم رومیزی دارای 2 بخش پرچم رومیزی ریشه دار و لیزری . پرچم تشریفات در دو بخش پرچم تشریفات ساتن و لمینت . چاپ پرچم ساحلی شامل دو ارتفاع 2.5 متری و 3 متری با پایه های فلزی و گرانولی می باشد. و پرچم اهتزاز در 3 سایز 150 در 90 ، 2 در 1 و 3 در 1 می باشد.

تنوع پایه های بسیار زیادی هم برای پرچم های رومیزی ، تشریفات و ساحلی می باشد. که تمامی این موارد در سایت چاپ متین همراه با توضیحات قرار دارد.

امیدوار هستیم توضیحات مختصری که در خصوص این مقاله بهترین روش سفارش آنلاین خدمات چاپی بیان شد برای شما مفید بوده باشد و شما نهایت استفاده را از خواندن این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.