کد خبر : 24273 / /
/

 

 

خرید ضایعات آهن به قیمت بالا

خرید ضایعات آهن به قیمت بالا کار تازه واردها نیستش , شما باید اول از همه از قیمت ضایعات خبر داشته باشین , قیمت ضایعات وابسته به قیمت اصلی آهن الات نو هستش که اگر انها گران شود ضایعاتهاشون هم گران میشود پس باید قبل از فروش حتما از قیمت خبر داشته باشید.

خریدار ضایعات در تهران توسط آرمین ضایعات

خریدار ضایعات در تهران توسط آرمین ضایعات به صورت نقد میباشد و میتوانید قبل از فروش ضایعات خود حتما با بنگاه ما تماس بگیرید , آرمین ضایعات در کنار تهرانی ضایعات و ضایعات علی عبدی به کار فروش ضایعات مشغول میباشد .

تعریف ضایعات

به گزارش کانال خبری ایران ضایعات انواع مختلفی بسته به روش تولید ، آلیاژ سازنده و کاربرد آنها  دارد و این موضوع باعث تغییر در روش بازیافت و البته قیمت ضایعات برای انواع مختلف این محصول می شود.

در ادامه به شما می گوییم ضایعات چیست ، ساختار ضایعات را بررسی می کنیم و انواع آهن ضایعات را به همراه میزان ترکیبات موجود در هر کدام توضیح می دهیم.

ضایعات یا قراضه فلزی یکی از مهمترین ضایعات ساختمانی است که از اهمیت ویژه ای در بازار برخوردار است. این محصول بر اساس مکان و زمان تولید دارای گریدها و انواع مختلفی می باشد.

تفاوت ضایعات و زائدات

ضایعات و زائات ، که در بسیاری از موارد با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. در مورد ضایعات ، می توان گفت که گاهی اوقات خروجی یک محصول از واحدهای تولیدی با استاندارد استاندارد آن محصول مطابقت ندارد ، که باعث می شود آن محصول از فرآیند خارج شده و به عنوان ضایعات به فروش برسد. در حال حاضر این نوع را می توان به عنوان مواد اولیه برای تولید همان محصول در نظر گرفت یا می توان آنها را دور انداخت. اما ضایعات ناشی از مواد اولیه و ضایعاتی که از برش ورق به جا می ماند ، زباله نامیده می شود و قابل استفاده مجدد نیست.

 

قیمت روز ضایعات آهن

قیمت روز ضایعات آهن در بنگاه ضایعات منظمی فعلا در حدود 11 هزار تومن میباشد. , ما خریدار ضایعات آهن شما هستیم اگر شما هم به هر دلایلی مقداری آهن را در گوشه کناری از حیاط یا انباری جمع آوری کرده اید فرقی نمی کند چه نوع ضایعاتی باشد می تواند خورده آهن ،ضایعات آهن ،  درب و پنجره ، تیر آهن سقف خانه های تخریبی ، شمشی یا … ما ضایعات شما را با بالاترین قیمت روز ضایعات آهن از شما خریداری می کنیم اگر شما پیمانکار یا کارگاه ریخته گری دارید یا به علت ساخت و ساز ساختمان و تخریب ساختمان های قدیمی آهن آلاتی را درگوشه ای جمع آوری کرده اید و به دنبال افرادی می گردید که ضایعات شما را با قیمت منصفانه ای بالاتر از دلالان دوره گرد خریداری کند با ما تماس بگیرید ما در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت همشهریان محترم خواهیم بود بازیافت فلزات آهن امروزه یکی از مهمترین منبع تهیه مواد اولیه برای تولید محصولات آهنی و فولادی درکل جهان است .

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.