کد خبر : 25440 / /
/

گروه فرهیختگان دانش ژیوار آموزان یا به اختصار ژیوار آموزان از معدود مجموعه‌هایی است که حتی قبل از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها و موسسات، برگزاری دوره‌های آموزش غیرحضوری را مدیریت میکرد. ژیوارآموزان از سال 1398 فعالیت خود را با آموزش مهارتهای پژوهشی مانند دوره پروپوزال نویسی و آموزش مقاله نویسی به دانشجویان علوم پزشکی شروع کرد و پس از آن با هدف؛ «ایجاد امکان آموزش دیدن در هرزمینه‌ای، برای هرکسی، درهرجایی و با هر شرایطی» فعالیت خود را توسعه داد.

همچنین مجله ژیوارآموزان که به صورت آنلاین منتشر میشود و بخشی از سایت است، شامل سه بخش آموزش پژوهش، توسعه فردی و موفقیت و معرفی کتاب و فیلم است. دراین بخش تاکنون ده‌ها مقاله آموزشی کاربردی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران این سایت قرار گرفته است. بخش آموزش پژوهش به تنهایی شامل بخشهای زیادی از جمله مقدمات پژوهش، آموزش رایگان مقاله نویسی، آموزش رایگان پروپوزال نویسی، آموزش کار با نرم افزارهای ضروری در پژوهش و... است.

سه ویژگی متمایز کننده‌ی ژیوار آموزان

1- آموزش با تضمین یادگیری و همراه با کارت گارانتی!

یکی از شرایطی که ژیوار آموزان برای دانشجویانش قرار داده تضمین بازگشت وجه در صورت هرگونه نارضایتی از آموزش است. رسالت ژیوارآموزان ارائه آموزش باکیفیت و راه‌گشا در هر زمینه‌ای است، در بخش معرفی محصولات نوشته شده‌است؛ ما اینجا نیستیم که آموزش بفروشیم، بلکه آمده‌ایم دانشمان را به افراد بیشتری ارائه کنیم و موفقیتهای شما را جشن بگیریم. بالاترین لذت برای ما این است که نقشی هرچند کوچک در بهتر زندگی کردن شما داشته باشیم. به علاوه در این بخش قید شده که شما حتی اگر از صدای مدرس خوشتان نیاید، میتوانید بدون هیچ قید و شرطی تمام هزینه پرداختیتان را پس بگیرید، فقط کافی است به ما اطلاع دهید.

به نظر میرسد که این اقدام نشان از اعتماد بالای ژیوار آموزان به کیفیت آموزشها و دوره‌های خودش است. به علاوه زمانی که از خانم ندا ویسی (یکی از مدیران این مجموعه) پرسیدیم که چطور به همه اینگونه اعتماد میکنید؟ آیا نگرانی بابت سواستفاده ندارید؟ پاسخشان قابل تامل بود. ایشان گفتند که ما اعتقاد داریم که کسانی که برای آموزش دیدنشان وقت میگذارند هیچوقت اهل سواستفاده کردن از بقیه نیستند، تنها امکان دارد که فردی به خاطر شرایط نابسامان مالی مجبور شود از این شرایط استفاده کنند که هیچ مشکلی نیست، رسالت ما همین است که برای هرکسی، باهرشرایطی امکان آموزش دیدن فراهم کنیم.

2- دوسال پشتیبانی پاسخ به سوالات شرکت کنندگان!

از دیگر نکات قابل توجه ژیوارآموزان پشتیبانی همه جانبه مخاطبانشان است. در این مجموعه علاو بر ارائه آموزشهای کامل ویدیوئی، تمام شرکت کنندگان در دوره‌ها حداقل به مدت دوسال، پشتیبانی پاسخ به تمام سوالاتشان در زمینه‌ای که شرکت کرده‌اند را دارند. زمانی که با دیگر مدیر این مجموعه آقای محمد کمری صحبت میکردیم و از چرایی تاسیس ژیوار آموزان پرسیدیم، پاسخشان این بود که؛ «اوایل با وجود موسساتی مثل فرادرس، فرانش و... شاید وجود ژیوارآموزان خیلی مهم به نظر نمیرسید، اما کم کم زمانی که مخاطبان با شرایط خاص ما و پشتیبانی کاملا رایگان پاسخ به سوالات و تضمین بازگشت وجه بدون چرا آشنا شدند، فهمیدند که ژیوار آموزان راهی کاملا متفاوت را پیش گرفته و واقعا برای یادگیری آنها برنامه ریزی میکند، نه صرفا فروش دوره‌ی آموزشی».

3-آپدیت رایگان آموزشهای ژیوار آموزان در صورت ایجاد تغییرات!

ژیوار آموزان برای تمام آموزشهای خود -حتی آموزشهای رایگان- به صورت دوره‌ای بروزرسانی‌هایی ارائه میکند. این بروزرسانی‌ها گاهی فقط محدود به افزایش کیفیت صدا و تصویر هستند و گاهی محتوای دوره‌های آموزشی را نیز دربرمیگیرند. مثلا در بخش کار با نرم افزارها با ارائه آپدیتهای جدید و ایجاد تغییرات، آموزشها به صورت کامل برای نسخه جدید ارائه میشوند و به صورت کاملا رایگان در اختیار کسانی که نسخه‌ی قبلی آموزش راهم خریداری کرده‌اند قرار میگیرد. به علاوه درصورتی که مخاطبان احساس کنند مطلبی را خوب یادنگرفته‌اند و نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند یا اگر درخواست ارائه کردن سرفصل جدیدی به آموزش را داشته باشند، حداکثر طی 72 ساعت آپدیت جدیدی ارائه میشود.

17

آیا اینها انقلابی در صنعت آموزش کشورمان نیستند؟

در شرایطی که مسولیت پذیری بخش فراموش شده‌ای از ارائه خدمات آموزشی در کشورمان شده، ژیوارآموزان با ایده‌های جدید و با شعاری کاملا انسان دوستانه پا به عرصه گذاشته و همه چیز را برای بهتر کردن شرایط یادگیری آماده کرده‌است. در مجموعه ژیوار آموزان شما میتوانید با خیال راحت آموزش ببینید چون؛ اگر ناراضی باشید تمام هزینه پرداختیتان به شما برگردانده میشود. اگر سوالی داشته باشید به شما پاسخ داده میشود. اگر تغییری ایجاد شود نیاز به هزینه اضافه نیست، بلکه آموزش جدید به صورت رایگان برای شما ارسال میشود.

همه اینها در کنار یک سیستم آموزشی منظم که به شما قابلیت دیدن آموزشها به صورت آنلاین یا دانلودی را میدهد، ژیوار آموزان را در زمره‌ی برترین مجموعه‌های آموزشی کشور و چه بسا برترینِ آنها قرار میدهد. اگر میخواهید با خیال راحت آموزش ببینید پیشنهاد ما به شما ژیوارآموزان است.

کلام آخر در رابطه با مجموعه ژیوارآموزان

ژیوار آموزان با شعار؛ «جبر اگر بین تو و علم کشیده دیوار/روی آن پنجره‌ای هست به نام ژیوار»، همواره ده درصد از درآمد فعالیتهای خود را برای بورسیه‌ی آموزشی افراد کم بضاعت جامعه اختصاص داده‌ است. همچنین تا کنون به هزاران نفر آموزشهای رایگان در زمینه‌های مختلف ارائه کرده است که بخشی از این آموزشها همین الان نیز در سایت این مجموعه دردسترس هستند و میتوانید با مراجعه به قسمت دوره‌های رایگانِ ژیوار آموزان در آنها ثبت‌نام کنید.

در تصویر زیر نام تعدادی از دوره‌های رایگان این مجموعه را مشاهده میکنید:

18

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.