کد خبر : 25442 / /
/

در دنیای امروز آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی و شروع معامله در بازار های جهانی رمزارز می تواند گامی به سوی کسب درآمد بسیار بالا باشد.

 

اهمیت آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی و حرفه ای، گامی برجسته در جهت کسب درآمد بسیار بالا است. 

ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز در حال تغییر است. حدود 50 سال پیش تمامی شغل ها به صورت حضوری بودند و حتی کامپیوتر هم وجود نداشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است. راه هایی که شما تنها با داشتن دانشی خاص می توانید در خانه و از طریق کامپیوتر به کسب درآمد بپردازید.

یکی از این راه ها، معامله در بازار ارز های دیجیتال است. شما اگر آموزش ارز دیجیتال را دیده  و در زمینه معامله رمزارز ها دارای تجربه کافی باشد، می توانید به درآمد بالایی از این طریق برسید.

 

تفاوت ارز های دیجیتال با ارز هایی مانند دلار و ریال

رمزارز ها نوعی پول دیجیتال هستند که توسط مرجع رسمی صادر نمی شوند. در واقع ارز هایی مانند دلار و ریال توسط بانک مرکزی کشور ها صادر می شوند اما رمزارز ها را هیچ مرجع رسمی و حکومتی صادر نمی کند. 

در واقع پشتیبان رمزارز ها به جای بانک مرکزی، بلاک چین است. بلاک چین یک شبکه رمزنگاری شده است که امنیت آن توسط خود کاربران و انجام معاملات تامین می شود. ساختار بلاک چین همانگونه که از اسم آن هم پیدا است به صورت بلوک است. هر کدام از این بلوک ها توسط اطلاعات مربوط به رمزارز ها تکمیل می شود. پس از تکمیل اطلاعات، هر بلوک به بلوک قبلی خود به حالت زنجیره وار متصل می گردد.

بر خلاف بانک ها که لازمه ثبت نام در آنها ارائه تمامی مشخصات شخصی است، در هنگام خرید رمزارز شما نیازی به ارائه اطلاعات هویتی ندارید. پس از خرید هر رمزارز به شما یک رمز (رمز کیف پول رمزارز ها) داده می شود. تنها راه دستیابی به رمزارز خریداری شده توسط شما همان رمز کیف پول است و هیچ اطلاعاتی از شما در بلاک چین ذخیره نمی شود.

 

ارز دیجیتال بر خلاف ارز هایی مانند دلار و ریال توسط مراجع رسمی و حکومتی صادر نمی شوند.

 

 

روش های معامله در بازار رمزارز ها و لزوم آموزش ارز دیجیتال

معامله در بازار رمزارز یکی از راه های کسب درآمد از این بازار است. معامله بدین معنا است که در یک روند شما رمزارزی را در پایین ترین قیمت خریداری و در بالاترین قیمت بفروشید. به زبان ساده تر، سود شما از رمز ارز در تفاوت قیمت خرید و فروش همان رمزارز است.

ورود به بازار رمزارز نیازمند آموزش ارز دیجیتال است. بسیاری از افراد تنها با استناد به شنیده ها اقدام به ورود به بازار ارز های دیجیتال می کنند و بدون آموزش ارز دیجیتال شروع به معامله می نمایند.

شروع به معامله بدون آموزش ارز دیجیتال و تجربه کافی، تنها منجر به ضرر مالی خواهد شد. سالانه بسیاری از افراد با ضرر های کلان از این بازار خارج می شوند که به دلیل عدم آموزش ارز دیجیتال و کمبود تجربه است.

 

آموزش ارز دیجیتال، شرط اساسی برای ورود به بازار معامله رمزارز است.

 

یافتن بهترین موسسه برای آموزش ارز دیجیتال

حال که می دانیم اهمیت آموزش ارز دیجیتال بسیار زیاد است، دچار چالش دیگری خواهیم شد؛ یافتن بهترین موسسه برای یادگیری این آموزش.

در ایران موسسات بسیاری برای یادگیری آموزش ارز دیجیتال وجود دارند ولی اکثر آنها تنها با اهداف مالی تاسیس شده اند. ورود به این موسسه ها نه تنها موجب یادگیری نمی شود، بلکه ضرر های مالی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

در این بین اندک موسساتی وجود دارند که هدفشان تدریس و آموزش ارز دیجیتال است و دارای اعتبار بالایی می باشند. یکی از این موسسات که دارای سابقه طولانی و معتبری است، آموزشگاه مدرسان پیشتاز نام دارد. این آموزشگاه با استفاده از مدرسان با تجربه و حرفه ای محیطی بسیاری آموزنده و کارآمد را برای دانشجویان خود فراهم کرده است.

 

آموزش کار با صرافی های خارجی

دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز تنها مربوط به نحوه معامله نیست. در این دوره علاوه بر نحوه معامله که مهمترین بخش است،  آموزش های مختلفی از قبیل نحوه کار با صرافی های خارجی مانند بایننس، کوینکس و آلپاری نیز تدریس خواهد شد.

همانگونه که میدانید ایران تحت تحریم های مالی قرار دارد و به همین دلیل اکثر کارگزاری ها و صرافی ها با کاربران ایرانی همکاری نمی کنند. آنچه در مدرسان پیشتاز به شما آموزش داده می شود راه های مقابله با این تحریم ها و کار کردن با صرافی های خارجی است.

 

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن یکی دیگر از بخش های کلیدی آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. در آموزش پرایس اکشن به شما یاد داده خواهد شد که که چگونه بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری اقدام به معامله نمایید. معامله با روش پرایس اکشن بیشتر مبتنی بر تفسیر اخبار بازار رمزارز و تفسیر خبر های مربوط به افراد تاثیر گذار است.

 

روانشناسی معامله

آموزش های دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز تنها به همین بخش ها محدود نمی شود. یکی دیگر از بخش های کلیدی در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز، روانشناسی معامله است. همواره پیشنهاد میشود که در زمانی اقدام به معامله نمایید که در بهترین شرایط روحی باشید.

همچنین ممکن است در یک معامله شکست بخورند و ضرری را متحمل شوید. در این بخش نیز از نظر روانشناسی پیشنهاد می شود که دست از معامله بکشید تا از نظر روحی به حالت قبل برگردید.

در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به تفصیل در مورد موضوع روانشناسی به شما توضیح داده خواهد شد تا در معاملات خود کمترین ضرر را متحمل شوید.

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

در ایران علاقه به معامله ارز های دیجیتال در بسیاری از افراد وجود دارد. تعدادی تصمیم به آموزش ارز دیجیتال برای ورود به این بازار می گیرند اما بعضی از افراد فرصت آموزش و یادگیری را ندارند. این دسته از افراد می تواند از طریق کانال سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال های خرید و فروش را دریافت و اقدام به معامله نمایند.

در ایران کانال های زیادی برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال وجود دارند اما مسلما همه آنها معتبر نیستند. هدف بسیاری از این کانال ها تنها مالی است و سیگنال های ارائه شده توسط آنها بسیار ضعیف و در مواردی کاملا اشتباه است. اعتماد به این کانال ها می تواند سبب ضرر کلان شما شود.

در مقابل، کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز با بکارگیری متخصصین حرفه ای و مجرب اقدام به ارائه دقیق ترین سیگنال های ارز دیجیتال می کند. شما با استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز می توانید از زمان دقیق خرید و فروش رمزارز ها مطلع شوید و سود بالایی از این بازار کسب نمایید.

 

سخن پایانی

ما در دنیایی زندگی می کنیم که تکنولوژی همواره در حال پیشرفت بوده است. در این دنیا اگر بخواهیم که به کسب درآمد بالا برسیم باید خود را با این تکنولوژی ها وفق دهیم. امروزه یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق معامله ارز دیجیتال است. معامله رمزارز نیازمند آموزش ارز دیجیتال به صورت حرفه ای است. ورود بدون آموزش به این بازار تنها موجب ضرر های کلان خواهد شد.

یکی از بهترین موسسات در زمینه آموزش ارز دیجیتال، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب توانسته است آموزش های بسیار کاربردی را به کارآموزان ارائه دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.