کد خبر : 25518 / /
/

کانادا در شمال قاره آمریکا واقع شده و دومین کشور بزرگ جهان است. بیشتر نقاط این کشور به دلیل نزدیکی به قطب شمال و هوای سرد آن خالی از سکنه است. ایالات متحده آمریکا بزرگترین شریک تجاری کانادا است، این کشور حدود 35 میلیون نفر جمعیت دارد و از اقوام مختلف تشکیل شده است که بازار مناسبی را برای واردات و صادرات کالاهای مختلف در اختیار کانادا قرار داده است. ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولاتی مانند خرما، پسته و انجیر خشک است. صادرات پسته و خرما از ایران به سایر کشورها بسیار پرطرفدار است و به یکی از بزرگترین منابع درآمد صادراتی ایران تبدیل شده است که به کشورهای همسایه مانند عراق، پاکستان، ترکیه، ارمنستان، عمان صادر می شود. کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه نیز به کشورهای آمریکایی مانند کانادا کالا و خدمات صادر می کنند. صادرات به کانادا شامل کالاهای مختلف از جمله فرش، پسته، زعفران و سرمایه گذاری در کانادا و حتی اعزام نیروی کار و غیره می باشد.

 

 

صادرات خرما به کانادا

ایران با تولید سالانه بیش از یک میلیون و دویست هزار تن خرما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در جهان است و در صادرات خرما پس از مصر در رتبه دوم قرار دارد. ایران با استفاده از پتانسیل تولید خرما توانسته است وارد بازار مصرف این محصول در کشورهای مختلف شود.

برای مشاوره تخصصی صادرات به خارج از کشور همین الان با جهان کالا تماس حاصل فرمایید.

0982166571130

مهمترین مشتریان ایران در این زمینه کشورهای آسیایی و اروپایی هستند. با توجه به نیاز روزافزون بازارهای آمریکای شمالی و درآمد سرانه مردم این کشورها، کانادا مقصد مناسبی برای کالاهای ایرانی است و صادرات خرما به کانادا یکی از مقاصد عمده صادراتی ایران است. یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که تعیین کننده سود تجارت در بازار رقابتی است، مربوط به خرید کالا در بازار مبدا است!

کالاهای صادراتی ایران به کانادا

صادرات به کانادا بیشتر از طریق دریا و هوا انجام می شود.

ایران با توجه به نیاز بازار کالاهای زیادی را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه مانند عراق و امارات و کشورهای آمریکایی مانند کانادا صادر می کند. صادرات به کانادا عبارتند از:

  • صادرات میوه خشک به کانادا
  • صادرات بادام زمینی به کانادا

پسته یکی از مهمترین محصولات ایرانی در بازار این کشور است که هر ساله مشتری دائمی آن می باشد و صادرات پسته بسیار موفق است. از آنجایی که ایران یکی از کشورهای پیشرو در تولید و کشت انواع میوه های خشک به ویژه پسته است، این محصول را به کشورهای مختلف به ویژه کانادا ارسال می کند و روز به روز بر میزان این صادرات افزوده می شود.

فرش دستبافت

یکی از اقلام مهم دیگر در صادرات به کانادا فرش دستباف است زیرا این گونه فرش ها در کشورهای دیگر مانند کانادا کمیاب بوده و بسیار گران هستند و چنین فرش هایی که از ایران صادر می شود برای کانادا ارزانتر است. یکی از نمونه های موجود در بازار آن کشور است، بنابراین مشتریان زیادی دارد.

انواع آجیل و خشکبار

از دیگر محصولات صادراتی به این کشور می توان به خشکبار و آجیل اشاره کرد. از آنجایی که در ایران باغات و کارخانه های کوچک خشکبار وجود دارد، این محصولات یکی از اقلام صادراتی به کشورهای دیگر از جمله کانادا می باشد.

 

سبزیجات خشک

از دیگر اقلام صادراتی به این کشور می توان به انواع سبزیجات خشک و معطر اشاره کرد که بیشتر در شهرهای شمالی ایران کشت می شود. این نوع سبزیجات در اکثر کارخانه های کانادایی که انواع غذاهای آماده و سوپ سبزیجات خشک را تولید می کنند، بیشترین استفاده را دارد.

 

انواع ادویه ها

این که اکثر ادویه های کشت شده در ایران مناسب ذائقه اکثر مردم بوده و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند باعث شده است که جزو محصولات صادراتی به این کشور باشد.کانادایی ها در هتل ها، رستوران ها، صنایع غذایی و... از آنها استفاده میکنند.

صادرات زعفران به کانادا

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زعفران است که این محصول را به کشورهای دیگر صادر می کند. زعفران یکی از اقلام صادراتی معروفی است که ایران به صورت مستقیم و یا از طریق کشورهایی مانند اسپانیا به این کشور صادر می کند.

شاید این سوال پیش بیاید که صادرات به کانادا یا سایر کشورها چه مزایایی برای ایران دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که کانادا به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از بزرگترین کشورهای واردکننده مواد غذایی است. این امر پتانسیل بالایی را برای کشورهای صادرکننده به کانادا به ویژه ایران ایجاد می کند. ایران با استفاده از ظرفیت های فعلی خود می تواند در سال های آینده به یکی از شرکای تجاری کانادا تبدیل شود به شرط رعایت استانداردها و کیفیت محصول.

چگونه به کانادا صادرات کنیم؟

نحوه صادرات کالا و فرآیند و روال سفارش کالا برای صادرات مشخص و منطبق است. معمولاً قبل از ثبت سفارش در حجم بالا از صادرکنندگان کالای مربوطه می خواهند نمونه آن محصول را به تعداد محدود یا تعداد کمی ارسال کنند تا در صورت رضایت بیشتر سفارش دهند. در نمونه ارسال شده برای واردکننده، خواص، مزایا و موثر است

در صورت تایید نمونه ها توسط واردکنندگان، درخواست خرید این محصولات داده می شود و صادرکنندگان آنها را ارسال می کنند. در این فرآیند با استفاده از خدمات بیمه ای، در صورت بروز هرگونه خسارت تا زمان حمل، شرکت بیمه مربوطه خسارت و میزان آن را برآورد و طبق بیمه نامه محصول غرامت دریافت می کند.

نکاتی در مورد صادرات کالا

هنگام صادرات به کانادا یا سایر کشورها باید نکاتی را در نظر گرفت:

1. نکته دیگری که در صادرات به این کشور باید مورد توجه قرار گیرد این است که بسته بندی کالا باید بسیار دقیق انجام شود. به عنوان مثال اگر محصول غذایی است باید به گونه ای بسته بندی شود که در معرض رطوبت نباشد سبزیجات در دو نوع بدون هوا و بادی بسته بندی می شوند.

2. صادرکنندگان می توانند برای کاهش هزینه حمل کالا و اقلام صادراتی به این کشور به جای بسته بندی های بزرگ و حجیم از بسته های کوچک استفاده کنند.

3. نکته دیگر صادرات به این کشور این است که تعداد کالاهای ارسالی باید در بسته بندی آن درج شود.

4. ضمناً کلیه مشخصات از قبیل نام کالا در بسته بندی، وزن، تولید و تاریخ انقضای این محصولات بر روی محصولات و اقلام صادراتی درج شود.

5. یکی از نکات دیگری که در صادرات به این کشور باید مورد توجه قرار گیرد این است که محصولات ارسالی حداقل حاوی مواد افزودنی باشد.

4

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

  • حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کارگو کانادا
  • حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به اثاث کشی به اروپا، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴   ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸   ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.