کد خبر : 26750 / /
/

 

درختان کهن انجیر معروف در یوسف آباد مکان مناسبی برای زنده کردن خاطرات قدیم را به وجود آورده‌اند. روستای یوسف ‌‌آباد واقع در دهستان فردوس، در شهریار تهران است که از مزایای بسیاری برخوردار بوده که می‌‌توان به فاصله اندک آن از تهران اشاره کرد. همین موضوع سبب ایجاد دسترسی آسان و سریع ساکنان شهر‌های اطراف به این منطقه شده است. آب و هوای معتدل این منطقه امکان رویش درختان سرسبز را فراهم ساخت. از مهم‌ترین دلایل خرید باغ ویلا در یوسف ‌آباد صیرفی شهریار را می‌توان به معماری جذاب و همچنین طبیعت زیبای این ناحیه دانست. امروزه با افزایش قیمت باغ ویلا‌ در شهریار، این منطقه با برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب و امکانات زیاد بهترین گزینه برای خریداران این اماکن محسوب می‌شود.

 

برای خرید باغ ویلا در یوسف آباد صیرفی شهریار کلیک کنید

تاریخچه‌ شکل‌ گیری یوسف‌ آباد صیرفی

یوسف آباد از توابع مناطق مرکزی شهریار است که در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا  ۲۰۲۳ نفر اعلام شد. روستای یوسف آباد صیرفی با دارا بودن چشم اندازی از دشت‌های ری، اشتهارد، رباط کریم و شهریار از طبیعت و سرسبزی بسیاری برخوردار است. نام قدیم این روستا یوسف ‌آباد بوده که در زمان پهلوی خان این روستا نام خانوادگی خود را به آن افزود و امروزه این روستا به نام یوسف ‌آباد صیرفی شهرت دارد.

در گذشته خانه‌های این منطقه در اطراف حمام قدیمی شکل گرفته بودند و با گذشت زمان جمعیت آن افزایش یافته و به یک روستا تبدیل شد. حمام قدیمی‌ روستا که امروزه به یک ابنیه‌ تاریخی کهن مبدل گردیده بسیار پرطرفدار بوده و همواره بازدیدکنندگان بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند. همچنین خیابان‌های فرعی این روستا با خاک مرغوب جاده ‌کشی شده و خیابان اصلی آن نیز آسفالت‌ شده است.

آب و هوای یوسف آباد صیرفی

یوسف ‌آباد که در ارتفاعات واقع شده از مناطق سرسبز و بکری برخوردار است و چشم ‌انداز خیره ‌کننده این روستا به دشت‌ اشتهارد، ری، شهریار و... ختم می‌شود. آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز این روستا سبب رویش بسیاری از درختان در این منطقه شده است. همین امر افراد بسیاری را به این منطقه جذب کرده تا به خرید باغ ویلا در یوسف آباد صیرفی علاقه نشان دهند.

از جمله درختانی که در این منطقه به چشم می‌خورند می‌توان به درخت گیلاس، گردو، بلوبری، سیب، گلابی، آلبالو و... اشاره کرد.

2

امکانات باغ و ویلاهای یوسف‌ آباد صیرفی

این روز‌ها که بازار خرید باغ ویلا بسیار رونق دارد؛ روستاها بهترین مکان برای خرید ملک به شمار می‌روند که یکی از دلایل مهم برای انتخاب این مناطق دسترسی آسان به شهر است. یکی از این روستاهای پرطرفدار در اطراف تهران روستای یوسف‌ آباد نام دارد. خریداران می‌‌توانند با داشتن یک سند قولنامه ‌ای یا حتی یک سند ۶  دانگ از امکانات این روستا بهره مند شوند. همچنین با کسب سهمیه‌ آب کشاورزی می‌‌توان به رشد باغ سرسبز و باردهی زیاد درختان کمک کرد.

امنیت بالای این منطقه سبب شده تا افراد بسیاری برای خرید ملک در یوسف ‌آباد صیرفی ترغیب شوند. در باغ‌های یوسف آباد شما می‌توانید از میوه‌‌های ارگانیکی که در باغ پرورش داده‌‌اید استفاده نمایید و در صورت فروش آن‌ها سود فراوانی را به دست ‌آورید. خرید باغ ویلا‌ در یوسف آباد با توجه به فضای زیاد آن و رشد روز افزون منطقه یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت و پرسود به حساب می‌آید.

3

فاصله باغ‌ و ویلا‌های یوسف آباد از تهران

فاصله تهران تا یوسف آباد در حدود ۵۲ کیلومتر است که می‌توان این مسیر را در یک ساعت با میانگین سرعت ۷۰ کیلومتر طی کرد. همچنین فاصله‌ شهریار تا یوسف آباد بسیار اندک بوده و سبب دسترسی آسان این منطقه به این دو شهر شده است.

 

سخن پایانی

روستای یوسف آباد واقع در توابع شهریار نگین سبز استان تهران است. این روستا با داشتن ابنیه‌ تاریخی جزء قدیمی‌ترین روستا‌ها نیز شناخته می‌شود. شرایط آب و هوا و خاک حاصلخیز در این منطقه زبان ‌زد عموم است. در این منطقه به دلیل دور بودن از هوای آلوده شهر امکان رویش درختان وجود دارد. سالانه افراد بسیاری به دلیل آب و هوای عالی و طبیعت زیبا برای خرید باغ ویلا در یوسف آباد صیرفی به این منطقه می‌آیند. همچنین به علت قیمت بالای خرید باغ ویلا در شهریار به نسبت این منطقه، سرمایه‌ گذاری در یوسف آباد بسیار رواج یافته است. همچنین از معماری و سبک ساخت باغ ویلاهای این منطقه نباید غافل شد.

برای خرید، رهن و اجاره باغ و ویلا در یوسف ‌آباد‌ صیرفی شهریار و غرب تهران می‌توانید به وبسایت melkbin.com مراجعه نمایید و املاک آگهی شده در سایت را مشاهده و جهت مشاوره با شماره‌های ۰۹۱۲۷۶۶۱۰۶۶ و ۰۲۱۶۵۴۱۰۱۴۰ تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.