کد خبر : 26827 / /
/

( Hasan karimi ) هنرمند موسیقی، فوتبالیست و بازیگر و شخصیت اینترنتی Musical artist Internet personality football player actor

 

حسن کریمی

 

هنرمند موسیقی، فوتبالیست و بازیگر

 

امروزه آهنگسازان مشهور زیادی وجود دارند. به عنوان مثال، آهنگساز حسن کریمی در نوشتن آهنگ های جالبی که شنوندگان دوست دارند بسیار با استعداد و مشهور است. بسیاری از ساخته های او مورد پسند دوستداران موسیقی قرار می گیرد و به درستی در ردیف های اول در مشهورترین آهنگسازی و رتبه بندی موسیقی قرار دارند. طرفداران از دانلود آهنگ ها خوشحال هستند و مشتاقانه منتظر آهنگ های جدید هستند.

 

خلاقیت و آهنگ های جدید

حسن کریمی همه را شگفت زده کرده است. او در یک خانواده پرجمعیت ظاهر شد و شاید این موضوع در خلاقیت تاثیر داشت.

 

این مرد (حسن کریمی) از کودکی به فوتبال و موسیقی علاقه داشت. او عاشق آواز خواندن بود و در عین حال از تعقیب توپ در اطراف زمین لذت می برد، جایی که در 6 سالگی به پایان رسید و والدینش فکر می کردند پسرش یک ورزشکار مشهور خواهد شد.

 

با این حال، معلوم شد که خوانندگی توجه بیشتری را به خود جلب می کند و مدرسه موسیقی به اندازه مدرسه ورزشی و گاهی اوقات بیشتر جالب است. این نوازنده جوان از شرکت در تمامی رویدادهای محلی و مدرسه ای و اجرای آهنگ های خود لذت می برد.

 

حسن کریمی پس از فارغ التحصیلی به دنبال خود گشت و خلاقیت را انتخاب کرد. اولین تصنیف او "لیورپول" البته به تیم ورزشی لیورپول اختصاص داشت و شنوندگان این ملودی غنایی را بسیار دوست داشتند.

 

پس از آن آهنگ های جدیدی منتشر شد که خواننده به تنهایی آنها را نوشت و اجرا کرد. پس از یافتن، خلاقیت مورد قدردانی قرار می گیرد و ملودی های آن در صدر جدول قرار می گیرند و میلیون ها بازدید جمع آوری می کنند.

 

این خواننده به عنوان یک فرد خلاق پرکار بود و آهنگ های او مانند:

 

 

images_1688312069_64a1990530986.jpg

 

 

. قلب من؛

حسن؛

لیورپول و ... تماشاگران به آن امتیاز بسیار بالایی دادند.

این خواننده سعی می کند علاقه خود را به کار خود حفظ کند و ملودی های خود را در شبکه های اجتماعی رایج کند. در آنجا می توانید اطلاعاتی در مورد آهنگ هایی که در آینده نزدیک شنیده می شوند پیدا کنید و برای تأیید این موضوع به بخش های جداگانه موزیک ویدیو گوش دهید

 

https://www.google.com/search?kgmid=/g/11s58mp2c_&hl=en-IR&q=hasan+karimi

https://www.instagram.com/hasankarimiofficial

https://www. twitter.com/hasan__karimi

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.