کد خبر : 26968 / /
/

فصل تابستان رسیده است و شما نیاز به یک عینک آفتابی باکیفیت دارید. خرید عینک آفتابی در فصل تابستان به دلایل زیادی اهمیت دارد مثل حفظ سلامتی چشم های زیبای شما، افزایش شدت نور خورشید در فصل تابستان و همچنین زیباتر شدن پوشش و استایل شما در طول روز. در این مقاله ما یک راهنمایی کامل جهت خرید عینک آفتابی برای فصل تابستان فراهم کرده‌ایم و از ویژگی هایی که یک عینک آفتابی تابستانی باید داشته باشد، اشاره نموده‌ایم. در انتها نیز فروشگاه معتبری را خدمتتان معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خیال آسوده عینک آفتابی خود را تهیه نمایید.

 

فصل گرم تابستان

زاویه تابش نور خورشید با تغییر فصل ها، تغییر می‌کند و باعث می‌شود که شدت نور خورشید نیز متفاوت باشد. در فصل تابستان، شدت تابش نور خورشید در ایران به حداکثر می‌رسد. به همین علت فصل تابستان بسیار گرم بوده و همچنین شاهد تابش خیره کننده نور خورشید در طول روز هستیم. در فصل تابستان نیز استفاده از عینک آفتابی بسیار توصیه می‌شود چراکه اشعه ماوراء بنفش نور خورشید یا همان UV ممکن است به چشم شما آسیب وارد کند.

اشعه ماوراء بنفش خورشید UV چیست؟

نور خورشیدی که به زمین می‌رسد شامل چند طیف است که عبارت‌اند از؛ اشعه فرابنفش (UV)، نور مرئی و اشعه فروسرخ. اشعه فرابنفش خود نیز شامل سه بخش است که عبارت‌اند از UVA، UVB و UVC. در بین این سه اشعه ماوراء بنفش، مقداری از اشعه UVB و UVC به سطح زمین می‌رسد. از مضرات اشعه یووی می‌توان به بیماری های چشمی مانند ناخنک چشم و آب مروارید، بیماری های پوستی و پوسیده شدن لباس ها اشاره کرد. از این رو بایستی در طول روز از عینک آفتابی استفاده نمایید تا سلامتی چشم های زیبای خود را تضمین کنید.

22

ویژگی عینک آفتابی تابستانی چیست؟

در مورد اشعه یووی خورشید به شما نکاتی را آموزش دادیم و گفتیم که می‌تواند چه مضراتی داشته باشد. از مهم ترین مضرات اشعه UV نور خورشید می‌توان به همان بیماری های چشمی و بیماری های پوستی اشاره کرد. پس از همین رو باید عینک آفتابی شما یکسری ویژگی های مهمی داشته باشد تا سلامتی چشم شما در فصل تابستان که بیشترین اشعه نور خورشید به زمین می‌رسد، تضمین شود.

عینک آفتابی دارای استاندارد UV یا همان UV400

عینک آفتابی تابستانی شما حتماً باید که دارای استاندارد UV یا همان UV400 باشد. این استاندارد UV، در اصل یک لایه است که بر روی عدسی عینک آفتابی برای فصل تابستان کار می‌شود که مانع ورود اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به چشم های شما می‌شود. این فیلتر UV400 در عینک آفتابی تابستانی می‌تواند به طور کامل اشعه یووی خورشید را فیلتر کرده و مانع ورود به چشم شما شود. این فیلتر یووی 400 در عینک آفتابی مناسب برای فصل تابستان سبب می‌شود که چشم شما از بیماری های مختلف مانند ناخنک چشم و آب مروارید به دور بماند.

23

همچنین کسانی که چشمان خود را عمل کرده و یا کسانی که در طول روز با نور آفتاب زیاد سروکار دارند مانند راننده ها، باید که از عینک آفتابی UV400 استفاده کنند، چرا که عدم استفاده از آن سبب می‌شود در طولانی مدت به بیماری های مختلفی دچار شوند.

عینک آفتابی پلاریزه POLORIZED

عینک آفتابی پلاریزه POLORIZED که به آن عینک آفتابی پلرایزد نیز میگویند، یک نوع عینک آفتابی می‌باشد که از ورود نور زیاد به چشم شما جلوگیری کرده و مانع ورود نور منعکس شده از سطوح می‌شود. خرید عینک آفتابی پلاریزه برای فصل تابستان بسیار توصیه می‌شود، همان‌طور که گفتیم شدت نور خورشید در فصل تابستان بسیار خیره کننده بوده و نور زیاد ممکن است شما را اذیت کند. عینک آفتابی پلاریزه یک عینک آفتابی مناسب برای فصل تابستان هست که خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم.

عینک آفتابی پلاریزه لایه هایی بر روی عدسی خود دارد که از ورود نور زیاد به چشم شما جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که نور بسیار کمتری به چشم شما وارد شود که در اصطلاح به آن میگویند چشم شما در حالت آرامش و استراحت قرار می‌گیرد.

عینک  آفتابی ورزشی

اگر شما یک ورزشکار ساده و یا حرفه ای هستید که در طول روز با نور خورشید زیاد سروکار دارد، به شما خرید عینک ورزشی را توصیه می‌کنیم، چراکه خرید عینک آفتابی ورزشی برای فصل تابستان و حتی فصل های دیگر بسیار مهم است. این عینک ورزشی می‌تواند هم دید بهتری را در زمان ورزش برای شما فراهم کند و هم از سلامتی چشم های شما در طول فعالیت ورزشی محافظت نماید. خرید عینک آفتابی ورزشی برای فصل تابستان را فراموش نکنید!

24

خرید عینک آفتابی تابستانی از فروشگاه معتبر

خب زمان آن رسیده است که به شما یک فروشگاه معتبر معرفی کنیم تا عینک آفتابی تابستانی خود را از آنجا با خیال راحت تهیه نمایید. فروشگاه آرکوشاپ، یک فروشگاه معتبر و بزرگ است که در زمینه فروش عینک آفتابی مردانه و زنانه، عینک ورزشی و تجهیزات عینک مانند قاب عینک، بند عینک، کاور عینک و دستمال عینک فعالیت دارد. شما با خیال راحت می‌توانید عینک آفتابی مناسب برای فصل تابستان را از فروشگاه آرکوشاپ تهیه نمایید. عینک آفتابی های فروشگاه آرکوشاپ، همه دارای استاندارد UV400 بوده و می‌تواند سلامتی چشم های شما را تضمین نماید.

کلام آخر ...

در این مقاله ما به شما در مورد فصل تابستان و افزایش شدت نور خورشید در این فصل گفتیم و از بیماری و دردسری هایی که نور خورشید در فصل تابستان می‌تواند برای شما ایجاد کند صحبت کردیم. در ادامه به معرفی یک عینک آفتابی مناسب برای فصل تابستان پرداختیم تا شما را از بیماری هایی که ممکن است دچار شوید، حفظ کنیم. حتماً در زمان خرید عینک آفتابی تابستانی به ویژگی هایی که گفته شد توجه کامل را داشته باشید. در انتها نیز به شما یک فروشگاه معتبر اینترنتی جهت خرید عینک آفتابی تابستانی به نام فروشگاه آرکوشاپ معرفی کردیم که با خیال راحت می‌توانید از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.