کد خبر : 27111 / /
/

 

شومینه الکلی که به آن آتشدان الکل سوز یا نام بین المللی آن برنر اتانولی قسمت تولید کننده شعله بوده و میتوان آنرا به عنوان مشعل الکلی در نظر گرفت. گروه دکوراسیون پاییز، مبتکر، طراح و تولید کننده تخصصی انواع آتشدان(برنر) میباشد، شومینه‌ های الکل سوز نسل جدیدی از محصولات مدرن دکوراتیو، فانتزی و لوکس می‌باشند. که با ایجاد شعله‌ هایی طبیعی، نامنظم و چشمگیر فضای آرامبخش و زیبایی را برای شما مهیا می‌سازند.

 

 

تغییر و ارتقای محیط و دکوراسیون با استفاده از شومینه الکلی بدون نیاز به نصب

تصور کنید در یکی از روزهای فصل زمستان کنار حرارت ملایم یک شومینه در حال چای خوردن هستید. هم‌زمان نیز بازی فرزندان و حضور گرم همسرتان لذت این هم‌نشینی را دوچندان می‌کند. یا حتی در قابی دیگر به‌عنوان یک بزرگسال با کتابی در دست شعله‌های آتش شومینه، خانه‌تان را غرق در زیبایی کرده است. این قاب‌های جذاب دور از دسترس نیستند و می‌توان آن‌ها را به‌راحتی عملی کرد.

 

 

شومینه الکلی چیست؟

این شومینه به نام‌های شومینه اتانولی، آتشدان الکلی یا آن‌طور که در سطح بین‌الملل معروف است، بِرنر اتانولی خوانده می‌شود. نسلی جدید از محصولات مدرن و لوکس دکوراتیو که ضمن زیبایی بخشی به محیط خانه، با ایجاد حرارتی مطلوب در تمام فصول سال قابل استفاده است. البته شومینه اتانولی به‌طور معمول صرفا برای گرم کردن محیط به‌کار نمی‌رود و جنبه تزیینی دارد، با این حال در صورت ایجاد تغییراتی در آن‌ها می‌توان گرمای مناسبی را نیز تولید کرد این میان نسل جدیدی از شومینه‌ها هم وجود دارند که زیبایی دیگری به دکوراسیون خانه شما می‌دهند. شاید برای افرادی که نگاهی مدرن دارند، شومینه الکلی گزینه مناسبی برای ایجاد چشم‌اندازی زیبا در محیط زندگی است. یک دکوراسیون متفاوت که با ایجاد حرارت مطلوب و البته مکمل در زمستان و همچنین شعله‌ای تزیینی در تابستان کاربردی در تمام فصول دارد. شعله رنگین تمام ناشدنی که هیچ‌گاه منظره خانه شما را تخریب نمی‌کند

 

شعله زردرنگ و طبیعی

جهت بررسی شکل شعله و نحوه عملکرد دستگاه نیز میتوانید به صفحه نمونه شعله و فیلم شومینه الکلی مراجعه نمایید تا نحوه عملکرد دستگاه به صورت ویدیو مشاهده نمایید یا به دفاتر ما مراجعه نموده و از نزدیک بررسی نمایید.

با توجه به اینکه شعله ایمن، زیبا و زرد رنگ و ملایم مهمترین معیار ما برای طراحی محصولات بوده است. همچنین با گارانتی دو ساله و به ساده ترین شکل ممکن محاسبه، طراحی و ساخته میشوند. تمام قطعات مورد نیاز در قسمت توکار داخل یک یا دو محفظه قرار گرفته تا شعله ظریف آنها به بهترین شکل ممکن جلوه کند.

بازده حرارتی

بدلیل تنوع در سوخت‌ های الکلی می‌توان کاربری ‌های متفاوتی مانند گرمای کم و شعله تزئینی در تابستان. و یا ایجاد حرارت مطلوب و مکمل در زمستان، استفاده در فضای بیرونی و داخلی، شعله‌ رنگین و سایر موارد را از آنها انتظار داشت. کاربری اصلی شومینه های الکلی، تأمین گرمای محیط نبوده و این شومینه ها قالبا جنبه ی دکوری دارند اما با ایجاد تغییراتی در آنها میتوان گرمای مناسبی را از آنها انتظار داشت.

5

شومینه بدون نیاز به دودکش، نصب و راه اندازی

نکته مهم، حذف مشکلات انواع شومینه سنتی مانند اشغال فضا، خطر گازگرفتگی، هزینه بالای نصب و نگهداری است. ضمن اینکه ظرافت، سادگی کاربری، مصرف پایین الکل و زیبایی چهار فصل باعث شده است که شومینه اتانولی طرفداران بسیاری در میان افراد داشته باشد.

شومینه های الکلی اتانولی نیازی به دودکش ندارند و هیچ گرمای خاصی تولید نمی کنند. دلیل آن این است که آنها در واقع الکل را از میسوزانند، که یک منبع سوخت تمیز است که در هنگام سوختن هیچ بخار یا ذره ای در هوا آزاد نمی کند. این شومینه ها به جای تولید شعله هایی که در یک شومینه سنتی پیدا می کنید، یک اثر شعله رقصان چشمگیر و مسحورکننده ایجاد می کنند. که واقعاً پویایی جالبی به دکوراسیون خانه شما می بخشد. به علاوه، از آنجایی که نیازی به دریچه و خروچی وجود ندارد و حرارت تولید نمی‌شود، این مشعل را می‌توان تقریباً در هر مکانی قرار داد بدون اینکه نگران آسیب دیدن دریچه‌های سقفی، کناف، دکوراسیون، متریال های اطراف و یا مبلمان به دلیل گرمای ساطع شده از آنها باشید.

شومینه الکلی از کجا قابل تهیه است؟

قدمت و تجربه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب هر فروشنده است. ممکن است تاکنون کمتر به‌دنبال فروشنده شومینه اتانولی بوده‌اید، اما انتخاب مجموعه پاییز به‌عنوان اولین تولیدکننده این محصولات، خیال شما را بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

فروشگاه شومینه الکلی پاییز (آتشدان)، با طرح‌ها و قیمت‌های متنوع، امکان اجرای هر نوع طرح متناسب با نوع دکوراسیون و نظر مشتری را فراهم کرده است. نوآوری، کیفیت و ظرافت در طراحی اصول بنیادین این گروه است که پایبندی به آن‌ها شکل دیگری از ارائه خدمات را برای همه افراد با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای مهیا می‌کند. مطمئنا شما به عنوان یک فرد زیباپسند و مدرن بهترین انتخاب‌ها را مد نظر خود دارید.

گروه دکوراسیون پاییز و مجموعه پاییز (آتشدان)

 

اولین تولید کننده شومینه الکلی در ایران به گواه سوابق شبکه های اجتماعی و ثبت معنوی

 

تحت برند ثبت شده پاییزآتشدان به عنوان اولین و تنها تولید کننده اختصاصی مشعل الکل سوز از سال ۱۳۹۲. در زمینه طراحی، تولید و پخش برنر (یا مشعل اتانولی) فعالیت دارد. جهت بررسی بیشتر به دفاتر فروش ما به صورت حضوری یا به وبسایت های اصلی مجموعه مراجعه نمایید.

6

بهترین در جهان به لحاظ ایمنی و ظرافت ظاهری و شعله، سادگی کاربری، رنگ زرد شعله، مصرف پایین الکل، و حرارت چهارفصل

شومینه الکلی با چه قیمتی قابل تهیه است؟

قسمت اصلی شومینه اتانولی، برنر است که بخش بیشتر هزینه آن را تشکیل می‌دهد. بعد از مشخص کردن طرح و دسته‌بندی مربوط به برنر، محدوده قیمتی تعیین خواهد شد. ضمن اینکه نوع مخزن سوخت، طول و ارتفاع شعله، شرایط رطوبت، حرارت و اکسیژن محیط نیز از سایر موارد تاثیرگذار در قیمت نهایی هستند.

البته برخی موارد حسب نیاز مشتریان خدمات مازادی مانند بدنه و فریم برای محصولات داخل دیوار، شیشه‌های جانبی و یراق‌آلات، استفاده از ریموت، درب کشویی یا لولایی هم وجود دارد که پس از مشاوره لازم با فروشنده قابل تهیه است.

 

با توجه به نیاز مصرف کنندگان. علاوه بر عرضه این محصول با قیمتهای متنوع و مناسب -که امکان استفاده از آن برای سطح وسیعتری از هموطنان فراهم می‌کند- جهت بررسی نهایی سایت فروشگاه شومینه الکلی مراجعه نموده و محصولات را به تفکیک ابعاد و مشخصات به همراه قیمت بررسی نمایید. شرایطی را برای طراحان و مشتریان گرامی فراهم آورده تا محدوده تنوع در طرح، شکل، مدل و سایز به طور قابل ملاحظه‌ای وسیع‌تر گردد. بگونه ای که امکان اجرای هر طرح ژورنالی یا متناسب با فضای فعلی دکوراسیون (کلاسیک یا مدرن) همچنین هر ایده فانتزی با هر ابعاد و اندازه که برای یک آتشدان محل قرارگیری آتش مد نظر باشد امکان ساخت آن وجود داشته باشد.

 

گروه شومینه الکلی اتانولی پاییز آتشدان

Atashdan.ir 77114656

7

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.