کد خبر : 27160 / /
/

 

 

هوا در فصل تابستان بسیار گرم است بنابراین والدین ترجیح می دهند در ساعات میانی روز فرزندانشان در خانه بمانند تا از گرمای طاقت فرسا در امان باشند. خرید سرسره بادی برای استفاده در کنار استخر و ویلا یکی از گزینه های عالی برای لذت بردن بیشتر شما و فرزاندانتان از تابستان است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دغدغه اکثر والدین در فصل تابستان پیدا کردن بهترین سرگرمی برای فرزندانشان است تا فرزندانشان در طول تعطیلات تابستان بهترین اوقات فراغت را داشته باشند. وقتی مدرسه بچه‌ها تمام می شود و کل فصل تابستان را در خانه می مانند، بسیار پر سر و صدا و شیطون می شوند، گاهی اوقات ممکن است شنیده باشید که به شما می‌گویند «خسته‌ام» و از شما می‌خواهند که آنها را به پارک آبی ببرید. بنابراین، شما می توانید راه حل بسیار خوبی برای گذراندن اوقات خوش فرزندانتان را در خانه پیدا کنید، مخصوصا اگر جزء والدین کارمند باشید و وقت زیادی برای بردن فرزندانتان به پارک آبی نداشته باشید. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که به شما می گوید چرا سرسره آبی بادی بهترین انتخاب شما برای فصل تابستان است.

1- تابستان بسیار گرم است.

به نظر می رسد که دمای تابستان هر سال در حال افزایش است و خانواده ها سعی می کنند از رفتن به مسافت های طولانی برای بازدید از پارک آبی خودداری کنند. همچنین هر خانواده ای یک استخر خصوصی لوکس در حیاط خود ندارد و استخرهای عمومی همیشه بسیار شلوغ هستند و همچنین ممکن است پرهزینه، وقت گیر و کثیف باشند.

پس چگونه گرمای تابستان را شکست دهیم؟ جواب سرسره آبی بادی است. شما به راحتی می توانید یک سرسره آبی بادی بزرگ خریداری کنید تا همه افراد خانواده به وسیله آن خنک شوند. این وسیله بسیار سرگرم کننده است. همچنین شما می توانید یک استخر بادی نیز خریداری کنید تا یک پارک آبی کوچک در حیاط خانه خود بسازید. شاید فرزندان شما در ساعات گرم روز نمی خواهند برای رفتن به پارک آبی مسافت های طولانی را طی کنند و ترجیح می دهند زیر باد خنک کولر با کامپیوتر شخصی خود بازی کنند، اما شما با خرید سرسره آبی بادی آنها را وسوسه می کنید تا به حیاط بیایند و شاید دوستان خود را نیز در این لذت سهیم کنند.

2- تمام خانواده شما می توانند لذت ببرند!

بر خلاف دیگر خانه های بادی، بزرگسالان نیز می توانند از سرسره های آبی بادی استفاده کنند. سرسره های آبی بادی بزرگ برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است، بنابراین از بچه های کوچک شما گرفته تا شما و سایر اعضای خانواده، همگی می توانید از خرید سرسره آبی بادی در تابستان گرم لذت ببرید. قیمت سرسره های آبی بادی در اندازه های بزرگ ممکن است به نسبت سایزهای کوچک کمی بیشتر باشد، اما این خرید می‌تواند به نفع کل خانواده باشد، زیرا تمام اعضای خانواده می توانند خنک شوند و از آن لذت ببرند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک مهمانی تابستانی عالی را با سرسره آبی بادی بزرگ در حیاط خانه خود ترتیب دهید تا دوستان و نزدیکان شما از تابستان لذت ببرند!

3- فضای زیادی را اشغال نمی کند.

اگر می خواهید در حیاط خود یک استخر داشته باشید، هر کاری که انجام می دهید فضای زیادی را اشغال می کند. ممکن است فضای کافی برای برگزاری یک مهمانی به همراه باربیکیو یا قرار دادن چتر و صندلی های ساحل در حیاط نداشته باشید. اما وجود یک سرسره آبی بادی و سایر وسایل بادی در صورت عدم استفاده، فضای شما را اشغال نمی کنند. شما می توانید به راحتی آن را پس از تمام شدن تفریحات تابستانی به راحتی جمع کنید. سرسره آبی بادی بعد از باد کردن می تواند بزرگتر از خانه شما باشد، اما زمانی که در کیسه بسته بندی می شود، بسیار کوچک است و به راحتی می توانید آن را در کمد یا انبار خود جا به جا کنید. همچنین تنظیم بعد از ماه ها یعنی تا شروع تابستان آینده بسیار آسان است.

 

 

 

 

 

نکاتی که باید قبل از خرید سرسره های آبی بادی به آن توجه کنیم.

در روزهای گرم تابستان مردم به پارک های آبی می روند و از هیجان سرسره های آبی بادی لذت می برند. سرسره های آبی بادی ساخته شده از فلز در پارک های تفریحی بزرگ، رایج تر است، اما خرید آنها گران تر می باشد و نصب آنها آسان نیست. بنابراین، سرسره های فلزی آبی انتخاب ایده آلی برای حیاط خانه شما نیستند. سرسره های آبی بادی مقرون به صرفه و قابل حمل برای مصارف خانوادگی هستند، زیرا آنها محکم، بادوام و ایمن می باشند، و همچنین به راحتی قابل باد کردن، تخلیه و ذخیره سازی است. اگر می خواهید حیاط خلوت خود را به یک پارک آبی سرگرم کننده در فصول گرم سال تبدیل کنید، سرسره های آبی بادی در حال حاضر بسیار محبوب می باشند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید سرسره بادی بدانید.

1- اندازه ها و طرح های مختلف

سرسره های بادی، در اندازه ها و اشکال مختلف در دسترس تولید می شوند. برای انتخاب مناسب ترین سرسره بادی، باید بدانید که چه افرادی قرار است از این سرسره آبی استفاده کنند. برای ایمنی بیشتر می توانید در اطراف این سرسره ها از کفپوش تاتامی نرم استفاده کنید. سرسره های بادی مختلف برای گروه های سنی مختلف طراحی شده است. به عنوان مثال، والدین گاهی اوقات می توانند از سرسره آبی بادی تجاری استفاده کنند، اما اگر این سرسره بادی برای بزرگسالان نیست، نباید بیش از حد مجاز وزن از آن استفاده کنند. بسته به نیاز شما، سرسره های آبی بادی می توانند تک لاین، دو لاین یا چند لاین باشند. همچنین می توانید تم خاصی را برای خرید سرسره های آبی بادی خود انتخاب کنید، مانند تم جنگل یا تم دنیای یخی. هیچ چیز سرگرم کننده تر از سر خوردن و رفتن در یک استخر آب خنک در یک روز گرم تابستانی در حیاط خلوت شما نیست.

2- فضای مورد نیاز

سرسره های آبی بادی معمولاً در فضای باز نصب می شوند، بنابراین قبل از خرید باید از داشتن فضای کافی مطمئن شوید. اندازه سرسره آبی بادی بر اساس تعداد کودکانی که روی آن بازی می کنند تعیین می شود. اگر یک سرسره آبی بادی بزرگ برای حیاط خلوت انتخاب می کنید، باید فضای کافی برای قرار دادن آن را قبل از خرید آماده کنید. اگر می خواهید یک سرسره بادی برای جاگذاری کنار استخر خود بخرید، یک فضای صاف در نزدیکی استخر خوب است. اما اگر می خواهید یک استخر بادی و یک سرسره آبی بادی بخرید، باید اندازه کل سرسره آبی بادی و استخر بادی را در نظر بگیرید.

3- مواد و صنعت

سرسره های آب بادی تجاری با برزنت PVC ضخیم و قوی ساخته می شوند، این ماده باید ضد آب، مستحکم، دارای چگالی بالا و مقاوم در برابر آتش باشد. بهترین سرسره های آب بادی خیلی سنگین هستند، در کل باید بدانید که هرچه سرسره سنگین تر باشد، کیفیت بهتری دارد. علاوه بر این، شما باید از اجزای آن را نیز اطلاع داشته باشید. مثلا از فروشنده بپرسید این سرسره آبی بادی چند محفظه هوا دارد؟ هر چه محفظه های هوا بیشتر باشد، استحکام و پایداری سرسره های آب بادی بیشتری است. همچنین، وجود محفظه های متعدد می توانند در برابر آسیب هایی مانند نشتی یا سوراخ شدن سرسره را مقاوم تر کنند. بنابراین، نگران جا به جای و کنترل سرسره آب بادی به دلیل سنگینی زیاد آن نباشید.

4- هزینه ها

خرید یک سرسره آبی بادی بزرگ می تواند پرهزینه باشد، بنابراین باید آن را به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر بگیرید. همچنین، باید هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری آن را نیز در نظر داشته باشید. اگر قرار است سرسره آبی بادی به طور مرتب در هر فصل گرم سال استفاده شود، بهتر است برای سرسره ای هزینه کنید که هنگام تولید آن از بهترین متریال استفاده شده است. همچنین به شکلی طراحی و تولید شده که شما می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. در واقع این فقط یک خرید نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت است.

سخن پایانی

در نهایت، ایمنی را همیشه در نظر داشته باشید. هر زمانی که یک سرسره آبی بادی را در حیاط خلوت خود نصب می کنید، نظارت متخصصین ضروری است. سرسره های آبی و استخرهای بادی می توانند بسیار لغزنده باشند و هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است بیفتد. روی یک فضای باز صاف، به صورت کاملا محکم روی زمین با استفاده از چوب های فولادی نصب کنید، قوانین ایمنی را برای بازی رعایت کنید و بچه ها را روی آنها تنها نگذارید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.