کد خبر : 27272 / /
/

پرفکت مانی (Perfect money) چیست و چه کاربرد هایی در بازار های مالی و نقل و انتقالات بین المللی دارد؟ در این مطلب بخوانید...

 

اینترنت در دنیای امروز ما، باعث شده تا ارتباطات بزرگ تری شروع به شکل گیری کنند. این ارتباط بین افراد و کسب و کارهای مختلف که باعث به وجود آمدن تراکنش های مالی بیشتر در سطح بین المللی می شود. سیستمی که بتواند این تراکنش ها را با سرعت و امنیت بیشتری برای ما انجام دهد، انتخاب بسیار بهتری می تواند باشد. البته به شرط آن که کشور ما را تحریم نکرده باشد و ایرانیان نیز بتوانند بدون محدودیت خدمات دریافت کنند. پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت امن جهانی است که در کشور ما نیز قابل استفاده است.

عملکرد این سیستم به پی پال شباهت دارد. با این تفاوت که مزایای بیشتری را در بر می گیرد. در ادامه به طور کامل با پرفکت مانی آشنا خواهیم شد.

پرفکت مانی چیست؟

 

پرفکت مانی در سال 2017 شروع به فعالیت کرد. شعبه اصلی این شرکت در پاناما و شعب عملیاتی آن در هنگ کنگ و زوریخ واقع شده است. هدف اصلی این سیستم پرداخت آنلاین، انجام تراکنش های مالی در کل جهان بود که امنیت بالایی را برای کاربران به همراه داشته باشد. سقف انتقال پول با پرفکت مانی بالا بوده و با کمک آن می توانید از سایت های خارجی خرید آنلاین داشته باشید.

پلتفرم این سیستم شبیه به سایر پلتفرم های پرداخت آنلاین طراحی شده است. اما معامله گران ارز دیجیتال برای فعالیت در بازار کریپتوکارنسی، استفاده از پرفکت مانی را به سایر سیستم ها ترجیح می دهند.

پرفکت مانی را می توانیم یک کیف پول الکترونیکی بدانیم که از ارزهای مختلفی مثل بیت کوین، دلار، یورو و طلا پشتیبانی می کند.

مزایای پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

 همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، ایرانیان به کلیه خدمات پرفکت مانی بدون محدودیت دسترسی دارند. اما این سیستم مزایای دیگری نیز دارد. به طور مثال:

  • اپلیکیشن کاربردی : پرفکت مانی هم برای گوشی های اندروید و هم برای گوشی های ios اپلیکیشن های کاربردی طراحی کرده است. کلیه کاربران از جمله تریدر ها به راحتی در هر لحظه و هر جا می توانند مبلغ مورد نیازشان را به حساب معاملاتی خود انتقال دهند.
  • پشتیبانی از انواع تراکنش های مالی : پرفکت مانی از کلیه تراکنش ها مانند کارت های اعتباری، کارت های نقدی، کوپن های الکترونیکی، ارزهای دیجیتال، کارت های پیش پرداخت و نقل و انتقالات بانکی پشتیبانی می کند.
  • عدم تحریم کشور ایران : شرکت هایی مانند ویزا، مستر کارت و پی پال مدت ها است که به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی کنند. بنابراین تنها راه بدون دغدغه و ایمن برای انجام تراکنش ها از داخل ایران پرفکت مانی است. رابط کاربری آسان و عدم نیاز به پرداخت مالیات برای استفاده از خدمات پرفکت مانی دلی دیگر محبوبیت این سیستم پرداخت در ایران است.
  • امکان تنظیم امنیت حساب کربری در سیستم پرفکت مانی وجود دارد. یعنی شما با بالا بردن تنظیمات آن می توانید حساب خود را ایمن تر از پیش کنید.
  • اگر در حساب پرفکت مانی شما مانده حسابی وجود داشته باشد، این شرکت با توجه به میزان آن به صورت ماهانه به شما سود پرداخت می کند.
  • اگر نیاز به تبدیل ارزهای فیات داشته باشید، با کمک پرفکت مانی به راحتی و با بیشترین سرعت و کم ترین کارمز می توانید این کار را انجام دهید. پرفکت مانی امکان ثبت نام در آزمون های بین المللی و یا پرداخت پول برای رزرو هتل در سراسر دنیا را فراهم می کند.

معایب پرفکت مانی

در مقابل مزایایی که پرفکت مانی به همراه دارد، نقاط ضعفی نیز شامل حال آن می شود. مثلا:

  • زمان بر بودن مراحل ثبت نام : اگر نیاز دارید که بلافاصله بعد از ثبت نام از خدمات شرکت پرداخت آنلاین استفاده کنی، پرفکت مانی گزینه مناسبی نخواهد بود. چرا که تنها بعد از تایید کامل مراحل ثبت نام، امکان دریافت خدمات آن را دارید. مثلا برای استفاده از کیف پول پرفکت مانی باید اطلاعات شخصی مانند مدارک شناسایی، تلفن، آدرس و کد پستی به تایید پرفکت مانی رسیده باشد.
  • عدم دسترسی در آمریکا : دولت آمریکا استفاده از پرفکت مانی را برای شهروندان و کسانی که اقامت دائم آمریکا را دارند محدود کرده است.
  • رایج نبودن : با این که سایت های زیادی وجود دارند که از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند، با این حال هنوز هم استفاده از آن خیلی رواج پیدا نکرده است. مشکل بودن بازیابی رمز عبور کاربری و عدم امکان اصلاح تراکنش در پرفکت مانی از محبوبیت آن کاسته است. اما از طرفی وجود خدمات دیگری مانند ووچر پرفکت مانی می تواند باعث شود تا نقاط ضعف آن به چشم نیاید. از مزایای ووچر نداشتن تاریخ انقضا و و کارمزد پایین آن است.
  • امکان خارج کردن پول از طریق ویزا کارت و مستر کارت وجود ندارد.

مشخصات حساب های کاربری مختلف در پرفکت مانی چیست؟

Normal : تمامی افراد بعد از گذراندن مراحل ثبت نام و تایید هویت می توانند از حساب نرمال استفاده کنند. این حساب ها همان حساب های وریفای نشده هستند که هیچ محدودیتی برای کاربر ندارند و تنها تفاوتشان با حساب های دیگر پرفکت مانی، بیشتر بودن میزان کارمزد آن هاست.

Premium : بعد از گذشت یک سال از افتتاح حساب در پرفکت مانی، می توانید از حساب ویژه استفاده کنید. البته راه دیگری که برای گرفتن حساب پریمیوم وجود دارد این است که گردش حساب به 100 هزار دلار آمریکا رسیده باشد. ارسال سریع درخواست ها و کارمزد کمتر از جمله مزایای حساب پریمیوم است.

Partner : این حساب برای صرافی ها و نمایندگان سیستم های پرداخت قابلیت فعال شدن دارد. کمترین میزان کارمزد در بین حساب های پرفکت مانی متعلق به حساب همکار است.

نحوه ثبت نام در پرفکت مانی

  1. وارد سایت com شده و روی گزینه sign up کلیک کنید.
  2. فرم نمایش داده شده را با دقت پر کنید. این فرم شامل اطلاعات هویتی شخصی، ایمیل و پسوورد می شود.
  3. بعد از تکمیل فرم دو ایمیل حاوی توضیحات و کد ورود برایتان ارسال می شود که با کمک آن و رمزی که انتخاب کردید می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

نحوه خرید پرفکت مانی

شما می توانید از طریق صرافی های آنلاین داخلی که اعتبار کافی دارند حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. برای این کار باید مراحل احراز هویت صرافی را پشت سر گذاشته و بعد از تاییدیه، درخواست شارژ پرفکت مانی را بدهید.

بهتر است برای این کار از صرافی هایی که اطلاعات هویتی از شما نمی خواهند استفاده نکنید. زیرا به اندازه کافی معتبر نبوده و ممکن است در روند کار شما اختلال ایجاد شود.

سخن نهایی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با پرفکت مانی بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال سرویس های جایگزین برای پرداخت های بین المللی هستید، این سیستم را در الویت قرار داده و از خدمات بی شمار آن به آسانی استفاده نمایید.

منبع: پرفکت مانی چیست؟

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.