کد خبر : 27349 / /
/

 

برند ایرانی پاکشوما یکی از برنوهای مطرح در بازار ایران است که به واسطه بهره‌مندی از قطعات با کیفیت و درجه یک و به کار‌گیری تکنولوژی روز دنیا توانسته است رضایت مخاطبان بسیاری را در سرتاسر کشور به دست آورد. پاکشوما کار خود را از سال ۱۳۵۴ با تولید لباسشویی‌های نیمه اتومات شروع کرد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ قلم لوازم خانگی شامل یخچال ساید بای ساید، جارو برقی، کولر، مایکروویو، ماشین لباسشویی و ... تولید می‌کند. علیرغم کیفیت بالا، ماشین لباسشویی این برند می‌تواند دچار ایراداتی گوناگونی شود که دستگاه را از کارکرد اصلی خود خارج می‌کند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به بررسی ایرادات لباسشویی پاکشوما بپردازیم و تجربیات تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز را جهت رفع این ایرادات با شما در میان بگذاریم.

 

ایرادات رایج لباسشویی طبق نظر تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی پاکشوما با مشکلاتی نظیر روشن نشدن ماشین لباسشویی، خاموش شدن مداوم دستگاه، نشت آب، تمیز نشدن ظروف و سایر موارد روبرو شده‌اید بهتر است هر چه سریعتر از تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بخواهید تا دستگاه را عیب یابی و مشکل آن را رفع کنند. در ادامه مطلب به بررسی دقیق‌تر مشکلات لباسشویی پاکشوما خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی پاکشوما نشت آب دارد.

نشت آب از ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به شل شدن شلنگ و اتصالات، آسیب دیدن شلنگ و استفاده بیش از حد از مواد شوینده اشاره کرد. برای عیب یابی ابتدا شلنگ آب و شلنگ تخلیه را بررسی کنید و اگر علایم پارگی بر روی آن مشاهده شد از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز برای تعویض آن کمک بخواهید. همچنین بررسی کنید که اتصالات شلنگ شل نشده باشند. در صورتی که اتصالات مشکل دارند آن‌ها را مجددا محکم کنید.

دلیل دیگر نشت آب از ماشین لباسشویی می‌تواند استفاده بیش از حد از مواد شوینده باشد که موجب ایجاد مقدار زیادی کف شده و باعث نشت آب خواهد شد. همچنین اگر لاستیک دور درب آسیب دیده باشد ممکن است شاهد نشت آب از دستگاه باشید.

دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمی‌چرخد.

نچرخیدن دیگ می‌تواند به دلیل بارگیری بیش از حد مجاز باشد. بنابراین بهتر است هنگام بارگیری به ظرفیت استاندارد دستگاه توجه کنید. قفل درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید و چنانچه ایرادی وجود دارد از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بخواهید ایراد را رفع کند. سپس تسمه ماشین را بررسی کنید و اگر دچار آسیب دیدگی شده است آن را تعویض کنید. همچمین پمپ تخلیه و موتور لباسشویی باید بررسی و در صورت نیاز تعویض گردند. به خاطر داشته باشید یکی از مهم‌ترین دلایل نچرخیدن دیگ می‌تواند خرابی میکروسوئیچ و بسته نشدن صحیح درب باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی‌کند.

اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری نمی‌کند بهتر است ابتدا شلنگ‌های آب را چک کنید و اگر دچار پارگی شده است از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما بخواهید آن را تعویض کند. همچنین از تکنسین بخواهید شیر آب ورودی، شیر برقی، تایمر، سوئیچ فشار و برد اصلی دستگاه را چک کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما بوی سوختگی می‌دهد.

استشمام بوی سوختگی از دستگاه می‌تواند خطرناک باشد و نشان دهنده سوختن یکی از قطعات اصلی ماشین لباسشویی می‌باشد. بنابراین لازم است فورا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید. سپس در اولین فرصت با تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

18

ماشین لباسشویی پاکشوما صدای غیر عادی می‌دهد.

اگر ماشین لباسشویی صدای غیر عادی دارد برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات اصلی باید فورا از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بخواهید. دلیل سر و صدای غیر عادی دستگاه می‌تواند فرسودگی یاتاق‌ها، تراز نبودن دستگاه، ایراد در درام و نامتعادل بودن بار دیگ شستشو باشد. اگر مشکل از یاتاق‌ها باشد باید آن‌ها را فورا تعویض کرد. همچنین ددام دستگاه باید به طور کامل بررسی و در صورت نیاز توسط تکنسین مجرب تعویض گردد.

درب ماشین لباسشویی پاکشوما بسته نمی‌شود. اگر درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود ابتدا چک کنید که لباس‌ها بین درب گیر نکرده باشند. اگر همچنان مشکل ادامه داشت از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بخواهید میکروسوئیچ درب را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض نماید.

ماشین لباسشویی پاکشوما بوی بدی می‌دهد.

بوی بد ماشین لباسشویی می‌تواند در نتیجه رطوبت و کپک زدگی دیگ، انسداد فیلتر و پمپ تخلیه، انسداد محفظه مواد شوینده و ... اتفاق بیافتد. برای جلوگیری از این مشکل باید لباس‌ها بلافاصله پس از اتمام فرایند شستشو از ماشین لباسشویی خارج شوند.

برای رفع مشکل نیز موازد زیر باید بررسی شوند:

  • درام ماشین لباسشویی و لاستیک دور درب دستگاه
  • فیلتر ماشین لباسشویی
  • پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  • محفظه مواد شوینده

هر کدام از این موارد ایرادی داشته باشند باید برای برطرف کردن آن باید از تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد کمک بخواهید.

ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی‌کند.

اگر ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی‌کند ابتدا بررسی کنید شلنگ آب تاخوردگی نداشته باشد. همچنین اگر شلنگ پاره شده باید از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بخواهید آن را تعویض کند. ایراد بعدی می‌تواند گرفتگی فیلتر شیر برقی و یا خرابی شیر برقی باشد که نیاز به تعمیر توسط تکنسین دارد. ماشین لباسشویی پاکشوما لرزش غیر عادی دارد.

اگر ماشین لباسشویی شما لرزش غیر عادی دارد ممکن است بار داخل دیگ نامتعادل باشد. بنابراین ابتدا البسه را از درون دستگاه خارج کرده و مجددا داخل دیگ قرار دهید. همچنین بررسی کنید که ماشین لباسشویی کاملا تراز باشد. دقت داشته باشید که پیچ‌های حمل و نقل دستگاه باز شده باشند. اگر مشکل ادامه داشت باید فورا از تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بخواهید. به خاطر داشته باشید لرزش دستگاه می‌تواند خطرناک باشد و به بدنه ماشین لباسشویی آسیب برساند.

19

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

در این مطلب به بررسی ایرادات عمده ماشین لباسشویی پاکشوما پرداختیم که بیشترین تعداد تماس‌های درخواست تعمیر را به خود اختصاص داده‌اند. این راهنما می‌تواند تمامی مشکلات ماشین لباسشویی شما را برطرف کند اما چنانچه مشکل رفع نشد بهتر است با تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید و درخواست کمک نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.