کد خبر : 27362 / /
/

مصاحبه جالب با سایت پرتغالی با علی مبارکی

 

مبارکی  لژیونر ایرانی در خصوص بازی در تیم اسپورتینگ پرتغال و هدفش در این فصل مفصل صحبت کرد
جدا شدن از خزرلنکران آذربایجان  تصمیم سختی نبود. بازی در لیگ پرتقال  خیلی خوب است لیگ پرتغال لیگ سختی است. این رقابت کیفیت بالایی دارد و بسیار سریع است که برای من خوب خواهد بود. من چنین فوتبالی را دوست دارم. باید دید در اولین  فصل حضورم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

14

من خیلی خوشحالم در اینجا هستم. معتقدم تیم خیلی خوبی داریم و این فصل یک هدف بزرگ داریم که آن هم صعود به سطح اول  لیگ پرتغال است.

15
لژیونر فوتبال  ایران اظهار داشت:
با 100 درصد تمرکز فصل را آغاز خواهیم کردتا در حد توانمان بهترین جایگاه را بدست آوریم.
در خصوص بازی در تیم ملی ایران  اظهار داشت:
آرزوی هر بازیکنی است تو مسابقات لباس تیم ملی برتن کند آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی های آسیایی دارم و مطمعنم از گروه صعود میکنیم ....

16

هافبک دفاعی ایرانی اسپورتینگ که سوژه برخی شایعات نقل و انتقالاتی شده و گفته می‌شد تیم های حوزه خلیج فارس و لیگ ایران  به دنبال جذب علی مبارکی است، دو فصل آینده هم در لیگ پرتغال و تیم اسپورتینگ  به فوتبالش ادامه خواهد داد. علی مبارکی که با روزنامه ایران‌ورزشی صحبت کرده درباره شایعه بازگشت به لیگ برتر و حضورش در تیم های ایران  گفته  است: بازگشت من به لیگ ایران هم در حد شایعه بود و هیچ باشگاهی صحبتی رسمی انجام ندادم  با وجود پیشنهاد های متنوع  فکر می‌کنم اخباری هم که در این باره منتشر شد بیشتر گمانه‌زنی بود تا واقعیت که به لیگ ایران  برمیگردم. ضمن اینکه من با اسپورتینگ لیسبون قرارداد دارم و حرفه‌ای هم نبود که بخواهم با باشگاهی حتی مذاکره کنم و حرف بزنم. علی مبارکی گفت دو سال از  قرارداد من با تیم پرتغالی باقی مانده به فوتبالم در اروپا ادامه میدهم .

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.