کد خبر : 27439 / /
/

کتاب‌های روانشناسی بخش مهمی از هر کتابفروشی یا کتابخانه‌ای را تشکیل می‌دهند. این کتاب‌ها علاوه بر کاربردی که برای مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان دارند، برای افراد مختلف جامعه نیز مفید هستند. در واقع افراد با مطالعه‌ی این کتاب‌ها می‌توانند شخصیت خود را پرورش دهند و رشد و توسعه فردی بهتری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم چند تا از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی را به شما معرفی کنیم تا برای رشد و توسعه شخصیت خود و عزیزانتان از آن‌ها استفاده کنید.

 

کتاب اول عاشق خودت باش، از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

اولین کتابی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، کتاب اول عاشق خودت باش است. در این کتاب که اثر مارک رکلاو است ما با راهکارهایی برای بهبود عزت نفس، تقویت اعتماد به نفس، داشتن زندگی بهتر و رضایتمندی از زندگی مواجه هستیم. این کتاب که در ۲۱ فصل تدوین شده است، به چند نکته کلیدی در بهبود شخصیت می پردازد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز کنار گذاشتن خودگویی منفی و باورهای محدودکننده است. یکی از نقاط قوت این کتاب آن است که برآمده از تجربیات شخصی نویسنده و اطرافیان اوست.

 

کتاب ۴۸ قانون قدرت، از پرفروش ترین های روانشناسی  

اثر بعدی از آن رابرت گرین است. در کتاب ۴۸ قانون قدرت راهنمایی های بسیار کاملی برای درک پویایی قدرت و نحوه استفاده موثر از آن وجود دارد. شاید یکی از مهم ترین ابعاد شخصیتی ما، قدرتمندی است و ممکن است برای بعضی ما چالش‌برانگیز باشد. بنابراین نیاز است تا آن را تقویت کنیم و از این طریق در گفت‌وگوها پیروز باشیم، به جایگاه های عالی اجتماعی برسیم، روابط عاطفی بهتری داشته باشیم و در کل درک بهتری از توانایی‌های خود داشته باشیم. همان طور که از عنوان کتاب برمی‌آید در این کتاب ۴۸ فصل وجود دارد و هر فصل راجع به یکی از این قوانین صحبت می‌کند.

 کتاب ۴۸ قانون قدرت نیز از کتب روانشناسی است.

 

 

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه، یک کتاب روانشناسی معروف

شاید شما نیز نام این کتاب را شنیده باشید. قدرت ذهن ناخودآگاه اثری از جوزف مورفی است که به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی شناخته می‌شود. شاید بتوانیم بگوییم در بین ۲۰ فصل این کتاب، به یک تفکر کلیدی بر می‌خوریم و آن نیز تاثیر افکار بر زندگی ماست. در این کتاب توضیح داده می‌شود که ما می‌توانیم با کنترل افکار روزمره خود مسیر زندگی خود را مدیریت کنیم.

این کتاب را میتوانید از فروشگاه کتاب ایکات سفارش دهید.

 

کتاب هنر ظریف بیخیالی، یک کتاب روانشناسی پرفروش

هنر ظریف بیخیالی عنوان بسیار جذابی است که هر شنونده‌ای را برای دانستن بیشتر وسوسه می‌کند. مارک منسون در این کتاب عنوان می‌کند که نیاز نیست به هر اتفاق کوچک و بزرگی توجه کنیم و ذهن خود را درگیر آن کنیم. به طور مثال نباید تلاش وحشتناکی برای کمال داشته باشیم. بلکه می‌توانیم بر موارد مهم زندگی خود تمرکز کنیم و تلاش خود را داشته باشیم و اگر احیانا شکستی پیش آمد، دوباره شروع کنیم و از نقص پیش آمده نترسیم.

 کتاب ۴۸ قانون قدرت نیز از کتب روانشناسی است.

 

کتاب پدر پولدار پدر بی پول

امور مالی یکی از مهم ترین ابعاد زندگی ماست که نیاز به توسعه و مدیریت بسیار خوبی دارد. در کتاب پدر پولدار، پدر بی پول، اثر رابرت کیوساکی این مدیریت مالی عنوان می‌شود و ابعاد مختلف آن در ده فصل بررسی می‌شود. در این کتاب اهمیت آموزش مالی، تفاوت بین تفکر غنی و فقیر و حکایت‌های مختلفی را از زبان کیوساکی شاهد هستیم.

کتاب عادت‌های اتمی

عادت‌های اتمی نیز از کتب معروفی است که ممکن شما نیز نام آن را شنیده باشید. تفکر اصلی جمیز کلیر در این کتاب آن است که تغییرات و عادت های کوچک و تدریجی می‌توانند باعث تحولات و انقلاب‌های بزرگی در شخصیت و زندگی ما شوند. به همین خاطر است که باید چهار قانون تغییر رفتار را دنبال کرد. این قوانین عبارتند از: آشکار کردن،‌ جذب کردن، آسان کردن و رضایت‌بخش کردن این عادات.

عادت‌های اتمی اثری از جیمز کلیر است.

 

دلایل مطالعه پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

حالا که چندی از کتب روانشناسی پرفروش و معروف را معرفی کردیم، بد نیست تا دلایل مطالعه این کتاب‌ها را نیز عنوان کنیم. با دانستن این دلایل، خواندن این کتاب‌ها مهم‌تر و مفیدتر خواهد شد. این دلایل به اختصار به این شرح هستند:

الف) بهبود خودشناسی

ب) بهبود روابط

ج) بهبود مهارت‌های ارتباطی

د) کمک به شناخت و مدیریت احساسات

ه) بهبود سلامت روان

و) افزایش علم و دانش

سخن پایانی

اکنون ممکن است برای شما نیز سوال شده باشد که چطور می‌توان این کتاب‌ها را تهیه کرد؟ یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه پرفروش ترین کتاب های روانشناسی مراجعه به سایت فروشگاه کتاب ایکات است. در این سایت نه تنها می‌توانید کتاب های روانشناسی را تهیه کنید بلکه می‌توانید نسبت به خرید کتاب اصلی و خرید کتاب دانشگاهی و منابع استخدامی و رمان و ... اقدام نمایید .فروشگاه کتاب ایکات امکان ارسال سریع کتاب ها را در کوتاه ترین زمان به تمامی نقاط کشور دارد.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.