کد خبر : 27469 / /
/

تابلو دکوراتیو شامل تمام تابلو های مدرن هستش که شما میتوانید

 

تابلو دکوراتیو از جمله مواردی است که فضای داخلی منزل شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. این نوع تابلوها از جنس چوب، فلز، شیشه و حتی پارچه بوده و در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. از نظر جزئیات و نحوه تزئین، هر تابلو از نوع دکوراتیو دارای سبک ویژه خود است. برای انتخاب مناسب‌ترین تابلو باید به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود توجه کنید. در این راستا، خرید این تابلوها به‌عنوان یکی از مهمترین اقدامات در جهت زیبا کردن فضای داخلی منزل شما محسوب می‌شود.

 

تابلو دکوراتیو یک قطعه هنری است که برای زینت کردن فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقش این تابلوها در دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و می‌تواند برای زیبایی‌بخشی به فضاهای داخلی، ایجاد حس آرامش و راحتی و جلوه‌ای بیشتر در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به طرح و مواد استفاده شده در تابلو می‌توانند با سلیقه شما و سبک دکوراسیون منزل هماهنگ شوند.تابلوهای دکوراتیو با طراحی‌های مختلفی از جمله طراحی هنری، طراحی چاپی و طراحی سه بعدی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با انتخاب تابلویی که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد، به فضای داخلی خود جلوه‌ای دلنشین و زیبا خواهید بخشید. ضمن آنکه تابلوهای دکوراتیو با کمک نورپردازی حرفه‌ای بهتر دیده شده و جلوه‌های جذاب هنری را در فضاهای داخلی به نمایش می‌گذارند.تابلو تزئینی مدرن را می‌توان در هر فضایی (اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه) استفاده کرد.  این تابلو‌های تزئینی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به صورت تجاری در دسترس هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با سایر وسایل منزل هماهنگ کنید.  شما می‌توانید یک چهره هنری، منظره یا هر چیز دیگری را به عنوان طراحی یک تصویر مدرن انتخاب کنید.  برخلاف نقاشی‌های سنتی، رنگ‌های شاد اغلب در نقاشی‌های مدرن استفاده نمی‌شود. تابلو عکس بزرگ، پانل‌های شنی، تابلو‌های حجمی، تابلو‌های چند قسمتی، تابلو‌های امدادی، تابلو‌های نور پس زمینه انواع تابلو مدرن موجود در بازار امروزی هستند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. شما میتوانید انواع قاب ها در مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران ببینید  

هنر نقاشی به دو بخش واقع گرایانه و غیرواقع گرایانه تقسیم می‌شود، نقاشی غیر واقعی، انتزاعی نامیده می‌شود.  تصاویری که از اشکال انتزاعی استفاده می‌کنند، تصاویر انتزاعی نامیده می‌شوند.  عناصر به کار رفته در این نقاشی‌ها لزوماً وجود خارجی ندارند و هر نقاشی که واقعیتی خارج از ذهن را تداعی کند به عنوان نقاشی انتزاعی شناخته می‌شود.  اولین نقاشی انتزاعی در سال ۱۹۱۰ کشیده شد و از آن زمان این سبک نقاشی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.  تابلو دکوراتیو انتزاعی با محیط مدرن تناسب دارد و جلوه زیبایی به محیط می‌دهد.  این نوع تابلو تزیینی به شدت از مواد طبیعی الهام گرفته شده است و اغلب از کرم، بژ، بنفش یا قرمز در این دکوراسیون استفاده می‌شود.  به طور کلی سبک نقاشی‌های کلاسیک شلوغ است و عناصر زیادی دارد.  تابلو‌های دکوراتیو سنتی اغلب در فضاهای بزرگ با تزئینات پیچیده استفاده می‌شوند و استفاده از آن در فضاهای مدرن و کوچک جذاب به نظر نمی‌رسد.  تابلو‌های تزئینی به تکنولوژی ساخت و نوع مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد.  اگر قصد خرید تابلو دکوراتیو را دارید، در زیر معرفی مختصری از ان‌ها آورده شده است.  اگر دوست دارید تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی دوری کنید، تابلوهای چاپی انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.  این پانل‌های ارزان قیمت به شما کمک می‌کند تا دیوارهای اطراف خود را به روشی که دوست دارید تزئین کنید.  تابلوهای چاپی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و عکس‌های افراد مشهور از پرطرفدارترین تابلوهای چاپی در بین مردم است.  قیمت تابلو چاپی نسبت به باقی تابلوهای دکوراتیو کمتر است.  

 

خرید تابلو دکوراتیو بر اساس نوع مواد اولیه متفاوت است که لیست آن‌ها در زیر برای شما گردآوری شده است. 

  1. تابلو عکس: هر تابلویی که توسط دوربین گرفته می‌شود و چاپ می‌شود به عنوان پنل عکس شناخته می‌شود.
  2. بوم: بوم دقیقاً به ماده‌ای اطلاق می‌شود که هنرمند روی آن نقاشی می‌کند.
  3. پانل شاسی: یکی از اجزای اصلی مبلمان کوچک، پانل شاسی است. تخته شاسی پوستری است که روی چوب چاپ شده است.  
  4. تابلو نور پس زمینه: این نوع تابلو دکوراتیو دارای چراغ پشتی است که تابلو را روشن می‌کند و بر زیبایی آن می‌افزاید.
  5. تابلو منبت: منبت و معرق از هنرهای اصیل ایرانی است که هنرمند در آن نقش‌های زیبایی را بر روی چوب، فلز و… خلق می‌کند.
  6. تابلو فرش: یکی از زیباترین و ظریف‌ترین تابلوهای دکوراتیو تابلو فرش هستند. فرش‌های ایرانی کیفیت بالایی دارند و فرش‌های هنرمندان ایرانی از بهترین‌های دنیا هستند.  اگر به دنبال یک تابلوی عالی برای دکوراسیون کلاسیک خود هستید، بهترین انتخاب تابلو فرش است.  

بعد از خرید تابلو دکوراتیو چگونه از آن استفاه کنیم؟

  • اندازه پانل تزئینی نقش زیادی در تعیین تابلو دارد. هر محیطی باید مجهز به تزیینات مناسب باشد، در ادامه نکاتی برای جا دادن تابلوهای مناسب در هر محیطی وجود دارد.  
  • تابلوهای بزرگ را باید در محیطی بزرگ و روی دیواری با متراژ زیاد نصب کرد و بالعکس.
  • اگر قصد دارید تابلویی روی پله‌های خود نصب کنید، بهتر است از تابلو دکوراتیو کوچک استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید نقاشی در اتاق غذاخوری داشته باشید، بهتر است آن را جوری که از همه طرف دیده شود قرار دهید تا در هنگام نشستن زاویه دید تابلو مناسب باشد.
  • پانل تزئینی قرار گرفته در بالای دودکش نباید بلندتر از دهانه دودکش باشد.
  • برای اتاق کودکان بهتر است خرید تابلو فانتزی یا نور پس زمینه را در اولویت قرار دهید.

مرکز خرید تابلوهای دکوراتیو در تهران

اگر ساکن تهران هستید و قصد خرید تابلو دکوراتیو را دارید پیشنهاد می‌کنیم تابلوی خود را از یک فروشگاه تابلو معتبر خریداری کنید.  چند گالری تابلو دکوراتیو در تهران وجود دارد که کار فروش تابلو دکوراتیو را انجام می‌دهند.  شما می‌توانید با استعلام قیمت تابلو دکوراتیو، یک ست زیبا تابلو دکوراتیو را خریداری کنید.  اگر در گوگل هم سرچ کنید می‌توانید سایت تابلو دکوراتیو را بیابید.  

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.