کد خبر : 27643 / /
/

همزن‌های برقی کاسه دار به تازگی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد به دنبال خرید یک همزن برقی مقرون به صرفه و کاربردی هستند که در کنار هزینه‌ی مناسبی که می‌کنند، حداکثر کارایی را داشته باشند. امروزه با توجه به گران شدن لوازم خانگی و وجود برندها و مدل‌های مختلف در حوزه لوازم خانگی، ما تصمیم گرفتیم تا مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های همزن برقی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به راحتی بهترین مدل همزن برقی کاسه دار را با توجه به بودجه و کارایی خود انتخاب کنید.

 

 

 

بهترین مدل‌های مقرون به صرفه همزن کاسه دار کدام است؟

همزن مباشی مدل ME-SBM1105

مباشی را می‌توانیم یکی از برندهای خوش نام و غالبا اقتصادی در نظر بگیریم که در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. همزن مباشی ME-SBM1105 یکی از محصولات ارزان قیمت این برند است که با قیمت حدود 4 میلیون تومان در بازار و یا فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید آن را خریداری کنید.

این همزن با ظرفیت 5 لیتر و با توان موتور 1000 وات تولید شده است. همچنین این مدل مجهز به 6 حالت سرعت مختلف به همراه عملکرد پالس است که کمتر مدلی را می‌توانید در این رنج قیمتی پیدا کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد. عملکرد دستگاه و تیغه‌های آن قابل قبول است و کمتر کاربری از آن شکایت دارد.

بدنه و کاسه این همزن از جنس استیل است که در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار از کیفیت کمتری برخودار است و این مورد نسبت به قیمتی که دارد، قابل چشم پوشی است. این همزن در رنگ مشکی تولید شده است و خبری از تنوع رنگی در آن نیست. به طور کلی اگر به دنبال همزن با کارایی مناسب اما نه کیفیت فوق العاده هستید، خرید این همزن به شما پیشنهاد می‌شود و کار روزانه و سبک شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

همزن هنریچ مدل km 6278

اگر تا به حال به دنبال خرید همزن کاسه دار رفته باشید، قطعا نام هنریچ را شنیده‌اید. این برند تخصص خاصی در تولید همزن‌های کاسه دار دارد و از این حیث محبوبیت بالایی هم دارد.

هنریچ KM6278

همزن هنریچ KM 6278 از آن دست محصولات است که نظر هر کاربری را جلب می‌کند. هنریچ این مدل همزن خود را با ظرفیت 6 لیتر تولیده کرده است و مجهز به قابلیت پالس و تنظیم سرعت است. همچنین توان موتور این همزن در بازه 1000 الی 1500 وات است که می‌توانیم بگوییم برای کارهای روزمره و نیمه سنگین کاملا مناسب است.

اما نکته مهمی که این همزن دارد، تنوع رنگی بالای آن است. هنریچ این مدل همزن خود را در 12 رنگ مختلف تولیده کرده است و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هنریچ با این کار خود را تبدیل به یک رقیب بزرگ و در عین حال ارزان قیمت برای برند اسمگ کرده‌ است و نشان داده است که در دنیای همزن‌های فانتزی هم حرفی برای گفتن دارد. 

همزن هنریچ KM 6278 با قیمت 7 میلیون تومان در بازار موجود است و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید.

همزن باریتون مدل BSM71800DX

همزن باریتون BSM71800DX را می‌توانیم یک همزن کاسه دار همه چیز تمام بدانیم که با خرید این محصول شما تمام آنچه را که از یک همزن توقع دارید را برآورده می‌کند. اما همین ابتدا لازم است این نکته را بیان کنیم که قیمت این همزن نسبت به دو مدل قبلی بیشتر است و در بازه قیمتی 15 الی 16 میلیون تومان در دسترس است. اما اگر مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که قیمت آن نسبت به ویژگی‌هایی که دارد، همچنان مقرون به صرفه است.

همزن 7 لیتری باریتون

همزن باریتون BSM71800DX با ظرفیت 7 لیتر و با توان موتور 1800 وات تولید شده است که قدرت بی نظیری برای کارهای سنگین هم در اختیار شما قرار می‌دهد. این همزن مجهز به سیستم تعیین سرعت به همراه سیستم پالس است که در کنار 3 تیغه تیتانیومی باعث می‌شود تا کیفیت میکس شما در بالاترین حالت ممکن باشد. در کنار این موارد، باریتون برای این مدل از همزن خود سه سری متفاوت قرار داده است که شما می‌توانید برای دستورات آشپزی مختلف از آن استفاده کنید. همچنین جنس بدنه و کاسه همزن باریتون ۷ لیتری از دایکاست ضدزنگ ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در 5 رنگ مختلف تولید و عرضه شده است که شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

با ترکیب طراحی نوآورانه و کیفیت برجسته، باریتون به تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا روی آورده است و همزن کاسه دار باریتون مدل BSM-71800DX گواهی واقعی بر تعهد آن‌ها است. چه یک سرآشپز مشتاق، یک نانوای باتجربه یا صرفاً فردی باشید که از گذراندن وقت در آشپزخانه لذت می برید، این همزن به ابزاری ضروری تبدیل می‌شود که فرآیندهای پخت و پز و پخت شما را ساده می‌کند و در عین حال نتایج استثنایی را ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

به طور کلی اگر قصد دارید یک همزن فوق العاده حرفه‌ای با بودجه 15 میلیون تومان بخرید، قطعا همزن 7 لیتری باریتون برای شما انتخاب مناسبی است اما اگر دنبال یک همزن ساده هستید که شما را راضی نگه دارد و در سطح ابتدایی نیازهای شما را برآورده کند، همزن مباشی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.