کد خبر : 27940 / /
/

 

مرکز رسمی فروش + آشنایی با بهترین برندهای ساعت مچی اسپرت

استفاده از ساعت مچی اسپرت این فرصت را به شما می‌دهد که در زمان فعالیت های ورزشی علاوه بر توجه بر تیپ و استایل از امکانات آن مانند قطب نما، ارتفاع سنج، کرنومتر، سرعت سنج و سایر امکانات آن استفاده نمائید. اما انتخاب این اکسسوری تخصص خود را می‌طلبد. اگر علاقه مند به ورزش کوهنوردی هستید بهتر است از ساعت های ضدضربه و با امکانات زیاد مانند G-SHOCK استفاده نمائید و یا اگر علاقه مند به دوچرخه سواری هستید بهتر است از برند garmin استفاده نمائید و یا برای فعالیت های ورزشی که نیازمند امکانات تخصصی زیاد نیست مانند پیاده روی، باشگاه بدنسازی، والیبال، بسکتبال، فوتبال و... ..جدیدترین مدل های ساعت مچی اسپرت REEBOK بهترین انتخواب است. می‌خواهید با بهترین و پرفروش ترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه اسپرت در جهان آشنا شوید؟ این موضوع می‌تواند شما را در خرید ساعت اسپرت راهنمایی کند.

 

آشنایی یا محبوب ترین برندهای ساعت مچی اسپرت در ایران

محبوب ترین برندهای ساعت مچی اسپرت

  • G-SHOCK

  • FILA

  • GARMIN

  • REEBOK

 

 

برند جی شاک

جی شاک یکی از نام‌های زیرمجموعه برند محبوب کاسیو است که توانسته محبوبیت زیادی در بازار ایران کسب کند. ساعت مچی‌های مارک G-Shock مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند، به همین دلیل از آنها در ورزش، فعالیت‌های نظامی و سایر اهداف پرتنش استفاده می‌شود. مدلهای مختلف جی شاک قابلیت‌های نسبتا خوبی نظیر کرنومتر، شمارش معکوس، ارتفاع سنج، سرعت سنج، دماسنج، فشارسنج و..... دارند. همه این موارد خرید محصولات این برند ژاپنی را ارزشمند و مفید می‌نماید. ساعت های جی شاک در چند سال اخیر جزو محبوب ترین و برترین و بهترین ساعت های اسپرت در ایران و جهان بوده است

 

برند فیلا

فیلا نام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی است که در سال 1911 در ایتالیا شروع به کار کرد. این برند معتبر همواره به دنبال رونمایی از محصولات خاص است به گونه‌ای که مشتریان خود را حیرت زده می‌نماید. FILA از جمله شرکت‌هایی است که با ساخت ساعت مچی‌های باکیفیت اسپرت، سعی دارد دستاوردهای ورزشی کاربران را افزایش دهد. اغلب ساعت مچی‌های این شرکت ایتالیایی ضد آب بوده و از استیل ضد زنگ و کائوچو بهره می‌برند. رنگ بندی این محصولات نیز بسیار جوان پسند و در نوع خود جالب است و می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. از طرفی موتورهای به کار رفته در ساعت مچی‌های FILA کوارتز بوده، بنابراین دقت آن بسیار بالا است. لازم به ذکر است ساعت های این شرکت بیشتر توسط شرکت فسیل گروپ آمریکا ساخته می شود بنابراین چنانچه در پشت ساعت made in USA را مشاهده کردید تعجب نکنید.

 

برند گارمین

جالب است بدانید شرکت گارمین در سال 1989 و با هدف تولید دستگاه‌های موقعیت یاب (GPS) راه اندازی شده است. در واقع هدف اصلی این شرکت تولید دستگاه جی پی اس برای خودرو، کشتی، هواپیما و ... است. اما این برند اقدام به تولید برخی از محصولات ورزشی نظیر ساعت مچی نیز می‌کند. ساعت‌های گارمین علاوه بر کیفیت ساخت بالا، امکانات بی نظیری دارند. نمایش مکان با گیرنده‌های حرفه‌ای، محاسبه ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن و ... تنها بخشی از تکنولوژی‌هایی است که در ساخت محصولات برند Garmin مشاهده می‌شود. ساعت های این برند برای ورزش های حرفه ای همواره جزو ساعت های اسپرت  پرفروش در ایران و جهان بوده است.

آیا به دنبال یک ساعت مچی اسپرت خاص، حرفه ای و شیک هستید؟ محصولات برند Garmin را حتما بررسی کنید!

 

برند ریباک

هر زمان نام کمپانی آمریکایی معروف Reebok در میان باشید، اغلب افراد به یاد پوشاک و لوازم ورزشی می‌افتند. اما اگر تمایل به خرید یک ساعت مچی اسپرت باکیفیت و ارزان را داشته باشید، محصولات ریباک می‌توانند در لیست خرید شما جای داشته باشند. این برند قدیمی در سال 1895 افتتاح شده است و توانسته محصولات خوبی روانه بازار کند. اگر بخواهیم ساعت مچی‌های ریباک را خیلی خلاصه و مفید تعریف کنیم، باید به موارد زیر اکتفا نماییم:

  • قیمت مناسب

  • متریال عالی

  • موتور اتوماتیک و کوارتز

  • مدلهای دیجیتال و آنالوگ برای سلیقه های مختلف

لازم به ذکر است برای فعالیتهای حرفه ای ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، شنا و ورزش های دیگر که مستلزم استفاده از امکانات زیاد ساعت است استفاده از ساعت های این برند توصیه نمی گردد.

 

 

آشنایی با مرکز فروش ساعت های اسپرت در ایران

آشنایی با گروه بین المللی پل کالا

گروه تجاری پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس ار فروش جهانی برندهای ورزشی REEBOK، FILLAو...در ایران است برای اطلاع از قیمت جدیدترین مدلهای ساعت مچی اسپرت مردانه و زنانه به وب سایت این شرکت تجاری مراجعه نمائید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.