کد خبر : 28224 / /
/

فاخر گیفت، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده هدیه تبلیغاتی می باشد که هر ساله انواع مختلفی از هدیه ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ست مدیریتی خود را با مناسب ترین قیمت می توانید از این مجموعه خریداری کنید.

 

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که در مناسبت های مختلف برای مشتریان دائمی خود و یا مدیران شرکت های زیر مجموعه از هدیه هایی استفاده می کنید تا هم همبستگی را افزایش دهید و هم برند خود را معتبرتر کنید. انتخاب از میان طیف وسیع هدایای تبلیغاتی کمی سخت است. به همین خاطر قصد داریم شما را با برخی از نکات خرید این هدایا آشنا کنیم و هم اینکه چندین مدل از جدیدترین هدیه هایی که در بازار وجود دارد را پیشنهاد دهیم.

از شرکت های کوچک گرفته تا کمپانی های بزرگ همگی در تلاش هستند تا بتوانند به روش های مختلف برندسازی کنند و نام برند خود را ذهن مشتریان حک کنند. یکی از بهترین راه ها استفاده از هدیه تبلیغاتی می باشد که می توانید مناسب ترین هدیه را انتخاب کنید و لوگو شرکت خود را بر روی آن درج کنید در نتیجه می توانید یک برندسازی گسترده داشته باشید.

 

در انتخاب هدیه تبلیغاتی اشتباه نکنید!

اگر سری به سایت های مختلف مانند فاخر گیفت زده باشید حتما متوجه شده اید که دنیایی از هدیه های تبلیغاتی وجود دارد که در قیمت های متنوعی عرضه شده است. اما کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر است. با نزدیک شدن به رویدادهای مختلف هدیه تبلیغاتی یک دغدغه اصلی برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. اگر هنوز انتخاب نکرده اید باید به دنبال یک هدیه خاص و در عین حال مقرون به صرفه باشید.

مدیران هوشمند هدیه ای را انتخاب می کنند که در عین کاربردی بودن، باکیفیت باشد و عمر طولانی داشته باشد. پیش از انتخاب مخاطب هدف خود را بشناسید و گزینه ای را انتخاب کنید که طرف مقابل واقعا به آن نیاز داشته باشد. یک گلدان گل روی میز و یا یک فلش برای داخل اتومبیل و یا حتی یک جا عودی برای شرکت جزو گزینه هایی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم‌ترین نکات خرید هدایای مدیریتی

هدایای مدیریتی به هدایایی گفته می‌شود که معمولاً به افراد رده بالای سازمان و مدیران داده می‌شوند. بنابراین معمولاً در فروشگاه‌های عرضه کننده هدیه‌های تبلیغاتی، هدایای مدیریتی در یک دسته‌بندی جداگانه ارائه می‌شوند. در خرید هدایای مدیریتی نیز باید از مدیر یا مدیرانی که می‌خواهید به آن‌ها هدیه بدهید، شناخت داشته باشید. اما گاهی این شناخت امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان در مورد یک شخص خاص، اطلاعات دقیقی به دست آورد.

برحسب مقدار بودجه خود دست به انتخاب بزنید

از ابتدا مشخص کنید که چقدر می‌خواهید برای هر هدیه خرج کنید. آنگاه در بازه‌ی بودجه مشخص شده‌ی خود به دنبال هدایای مدیریتی مناسب باشید. هدایای مدیریتی نیز در فروشگاه‌های معتبر ارائه دهنده هدیه و گیفت، انواع مختلفی دارند. بنابراین در بین هدایای متناسب با بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

به دنبال هدایای لاکچری باشید

از ضروریات هدایای مدیریتی، لاکچری بودن و نفیس بودن آن‌ها است. برای مثال، ست‌های مدیریتی خاص، دیوان اشعار با جلد و جعبه چرمی یا چوبی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای این امر باشند. بنابراین بهتر است به شیک و نفیس بودن هدایای مدیریتی نیز توجه داشته باشید و سعی کنید از هدایای معمولی برای این امر دوری کنید!

هدایای الکترونیکی را جدی بگیرید

در بین هدایای مدیریتی ارائه شده در فروشگاه‌های مختلف، معمولاً هدایای الکترونیکی مانند پاوربانک، ماوس بی‌سیم، دستبند هوشمند، هندزفری یا هدست، شارژر فندکی، فلش مموری، عینک واقعیت مجازی، اسپیکر، هاب یواس‌بی و... در دسترس قرار دارند. حتی گاهی یک یا دو مورد از هدایای الکترونیکی در کنار جاسوئیچی یا روان‌نویس، به‌صورت ست یا پکیج مدیریتی ارائه می‌شوند که در این صورت قیمت بالاتری دارند.

هدایای رومیزی برای مدیران مناسب هستند

گلدان‌های زیبای رومیزی، تراریوم‌ها، جعبه‌های آجیل رومیزی، تقویم و جای یادداشت رومیزی، ساعت، جاشکلاتی رومیزی و .... همگی می‌توانند به‌عنوان یک هدیه مدیریتی شیک در یک جعبه باکلاس در نظر گرفته شوند. بنابراین بسته به مقدار بودجه‌ای که دارید و می‌خواهید هدیه‌ای را خریداری کنید که همیشه جلوی چشم باشد، می‌توانید در بین هدایای رومیزی به انتخاب بپردازید.

انواع ست هدیه مدیران

ست سالنامه و یادداشت: سالنامه از دیرباز جزو هدیه های ماندگار برای مدیران بوده است و هنوز هم به عنوان یک هدیه اصیل مورد استفاده قرار می گیرد. این ست را می توانید با ظاهری نفیس طراحی کنید و برای مدیران خاص خود ارسال کنید.

ست پذیرایی و دمنوش: این ست جزو هدایای جدید است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در تمامی شرکت ها برای پذیرایی از مشتریان از ست های دمنوش بر روی میز استفاده می کنند. هدیه های تبلیغاتی نیز عموما از لوازمی انتخاب می شود که در معرض دید باشد. شما می توانید این ست پذیرایی و دمنوش را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار استفاده کنید.

فاخر گیفت، تولید کننده هدیه تبلیغاتی

15

فاخر گیفت یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی می باشد که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند. اگر دارای یک شرکت تازه تاسیس هستید و یا اینکه می خواهید برند خود را گسترده تر کنید پیشنهاد ما این است همین حالا با شماره 09125373413 تماس بگیرید و مشاوره های لازم را برای برند سازی از طریق هدیه تبلیغاتی دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.