کد خبر : 28447 / /
/

کد ورود تلگرام یکی از عوامل امنیتی مهم است که برای احراز هویت کاربران استفاده می‌شود. گاهی اوقات تاخیر یا عدم دریافت کد ورود ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. یکی از دلایل احتمالی این تاخیرها ممکن است مشکلات در شبکه یا اینترنت باشد. در صورتی که ارتباط شما با سرورهای تلگرام اصلی ضعیف باشد یا شبکه اینترنت شما با مشکلاتی روبرو شود، کد ورود ممکن است با تاخیر به کاربر ارسال شود یا اصلاً ارسال نشود.

علاوه بر این، ممکن است برخی محدودیت‌های امنیتی توسط سیستم‌های حفاظتی تلگرام، مثل فیلترهای امنیتی یا الگوریتم‌های تشخیص ناهنجاری، باعث تاخیر یا عدم دریافت کد شوند. در این موارد، توصیه می‌شود که کاربران از اتصال ایمن و پایدار به اینترنت استفاده کنند و اگر مشکل ادامه داشت، مارا در ادامه این پست دنبال کنید.

راه های مختلف دریافت پسوورد تلگرام

نصب و راه اندازی پیامرسان Telegram به دلیل کاربری ساده که دارد بسیار آسان می باشد و هر فردی بدون دانش خاصی میتواند آن را انجام دهد. البته برای راه اندازی برنامه شما نیاز به کد تایید دارید که مختص به هر آی پی گوشی می باشد که شما با وارد کردن شماره همراه خود میتوانید کد را به صورت پیامک دریافت کنید البته این عمل تلگرام بر آن است تا امنیت برای کاربران را ایجاد کند به این صورت که هر کسی نتواند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد. پورسه دریافت کد به این صورت است که پس از وارد کردن شماره تلفن و تایید آن دو دقیقه مهلت برای دریافت sms میدهد اگر پیامی نیاید تماس صوتی از طرف این مسنجر دریافت میکنید تا کد را برای شما بخواند.  اما مشکلی که بعد از فیلترینگ بوجود آمده است دریافت کد تلگرام برای هر همه افراد امکان پذیر نیست که در ادامه به آن میپردازیم.

دریافت کد تلگرام از طریق پیامک یا sms

باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگام وارد کردن شماره همراه خود کد کشور خود (برای مثال ایران : 98+) به درستی وارد کنید و توجه کنید که بدون صفر وارد کنید وگرنه با پیام شماره تلفن اشتباه است روبرو می شود

در قدم بعد گزینه Send code with SMS را بزنید و منتظر دریافت کد بمانید و پس از دریافت پیامک آن را ثبت کنید و وارد حساب کاربری خود شوید

دریافت کد تلگرام از طریق ایمیل Email

شما با اتصال حساب کاربری خود به ایمیلتان میتوانید با حذف تلگرام خود در دفعات بعدی کد را در صندوق دریافت ایمیل/جیمیل خود دریافت کنید که سرعت آن از هر روش دیگری بیشتر می باشد. شما میتوانید در بخش Setting  و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید سپس گزینه ( تایید دو مرحله ای ) را انتخاب کنید در این بخش

ابتدا باید پسووردی را برای اکانت خود تخصیص دهید و آن را تایید کنید

پس از انجام مراحل بالا سه گزینه برایتان نمایش داده می شود که در گزینه آخر ( اختصاص ایمیل بازیابی ) که از این طریق میتوانید اقدام به الحاق ایمیل خود به حساب تلگرامی کنید. و از این پس پسورد خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

دریافت کد تلگرام از طریق تلگرام وب/اینترنت

ابتدا وارد سابت رسمی تلگرام به نشانی  www.telegram.orgشوید.

سپس در زبانه Apps گزینه تلگرام وب/Telegram web-version لمس کنید. صفحه ای مانند بخش وارد کردن کد تایید تلگرام برای شما نمایش داده می شود که شما با انتخاب نام کشور و وارد کردن شماره همراه خود میتوانید منتظر پیامک تایید باشید. راهکار ویژه ای که ما میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم اگر قصد بر حذف پیامرسان خود دارید قبل از دلیت کردن پیامرسان خود از طریق وب وارد حساب کاربری در /Telegram web شوید تا بتوانید رمز تایید را در آنجا دریافت کنید.

دریافت کد از طریق تلگرام های غیر رسمی:

اگر در تلگرام های رسمی همچون نسخه اصلی و ایکس دچار مشکل دریافت پسورد شده اید یک سر به نسخه های دیگر مانند تلگرام طلایی و... بزنید معمولا در این مسنجر ها میتوانید بدون نیاز به vpn به حساب خود ورود پیدا کنید.

دلایل عدم در یافت کد تایید به شرح زیر می باشد:

اختلال در اینترنت تلفن همراه: که با زدن حالت پرواز و جابجایی به مکانی که سرعت نت بیشتر است و یا استفاده از مودم های خانگی این مشکل را حل کنید.

اگر شما بیش از حد تلگرام خود را دلیت کرده باشید ربات های تلگرام بلاک موققت یا دائم میکنند. که برای بار اول به صورت موقت انجام می شود که با پیام Too Many Attempts روبرو می شوید که پس از 24 ساعت این مشکل حل می شود و میتوانید دوباره تلاش کنید. اما اگر بلاک دائم شوید تنها راه دریافت کد تایید فقط از طریق نسخه اصلی می باشد. البته یکی دیگر از دلایل بوجود آمدن این مشکل تلاش بیش از حد جهت ورود به حساب کاربری می باشد.

عدم دریافت کد تایید به دلیل اختلال در سرور : این نوع اختلال در پیامرسان های غیر رسمی همچون تلگرام طلایی و موبوگرام پیش می آید که با بروزرسانی پرواکسی ها یا تغییر آی پی خود به وسیله ( اپلیکیشن های تغییر آی پی ) این مشکل حل می شود. اگر که شما به این نمونه از اپلیکیشن های تغییر دهنده آی پی ندارید یک روش ساده تر هم وجود دارد که به این صورت می باشد: شما با وارد شدن به تنظیمات گوشی خود و پیدا کردن تلگرام در بین برنامه های گوشی میتوانید کش و دیتای برنامه را پاک کنید و جی پی اس گوشی را غیرفعال کنید که این خود باعث ایجاد آی پی جدید می شود

در آخر اگر هیچ یک از راهکار های که توضیح داده شد مثمر ثمر واقع نشد شما میتوانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی تلگرام و توضیح مشکل خود به کارشناسان ذی ربط از آنها کمک بگیرید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.