کد خبر : 28515 / /
/

 

قهوه نوشیدنی خوش طعم و پرطرفداری است که درست کردن آن تکنیک های خاص خود را دارد و اگر نکات مربوط به این کار در زمان آماده سازی در نظر گرفته نشود، طعم بی نظیر قهوه به دست نخواهد آمد، به عنوان مثال قهوه آسیاب شده باید در فاصله زمانی کوتاهی مصرف شود و قرار گرفتن پودر قهوه در معرض نور و هوا می تواند تاثیر منفی بر کیفیت آن داشته باشد. اگر می خواهید قهوه ای که می خورید، طعم بی نظیر و خوب یک قهوه با کیفیت را داشته باشد، بهتر است از یک دستگاه آسیاب قهوه استفاده کنید و دانه قهوه را پیش از دم کردن آن به اندازه مناسب خرد کرده و آسیاب نمایید. حتما تا الان برای خرید آسیاب قهوه به بازار و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اید و متوجه شدید که تنوع زیادی دارند، به همین خاطر  انتخاب را سخت و دشوار کرده است. بهتر است پیش از اقدام به خرید با ویژگی های بهترین دستگاه آسیاب قهوه خانگی آشنا شوید و سپس خرید کنید.

11

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه خانگی

آسیاب های قهوه ای که در خانه استفاده می شوند به صورت دستی و برقی تولید می شوند. این که کدام یک از این دو نوع بهتر از دیگری است، بستگی به شرایط مصرف کننده دارد. انواع برقی این وسیله گران تر هستند و بودجه بیشتری برای تهیه آن ها مورد نیاز است، پس چنانچه محدودیتی از این نظر وجود دارد، خرید یک آسیاب دستی می تواند گزینه مناسبی باشد. سرعت آسیاب قهوه برقی بسیار بیشتر از آسیاب دستی است، بنابراین برای مصرف کنندگانی که مشغله کاری زیادی دارند و نیازمند مدیریت دقیق زمان خود هستند، نوع برقی گزینه ایده ال تری خواهد بود. جنس و متریال به کار رفته در ساخت آسیاب های موجود در بازار مختلف است و واضح است که انتخاب محصولاتی که از متریال با کیفیت ساخته شده اند، گزینه مناسب تری است. چرا که طول عمر این دستگاه ها و کیفیت عملکرد آن ها بالاتر است، همچنین برخی از انواع دستگاه های آسیاب قهوه دارای قطعات جدا شونده هستند، در نتیجه برای شستشوی آن ها می توان به راحتی از آب و مایع ظرفشویی استفاده کرد، بدون این که نگرانی از بابت خراب شدن دستگاه وجود داشته باشد و یا این که فرآیند نظافت به درستی صورت نگیرد. گنجایش نیز مولفه ی مهمی است که در تعیین این که یک آسیاب قهوه برای فرد مناسب است یا خیر نقش اساسی دارد، به عنوان مثال برای خانواده ای که قهوه زیادی در طول روز استفاده می کنند، دستگاه های با مخزن کوچک کارایی لازم را نخواهند داشت، پس گزینه های کم ظرفیت نمی تواند برای این افراد مطلوب باشد، همچنین نوع قهوه ای که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد، باید به عنوان یک عامل اثر گذار در نظر گرفته شود، به عنوان مثال برای آماده سازی قهوه فرانسه باید دانه ها تا حد خیلی زیادی خرد شوند و پودر بسیار نرمی برای این نوشیدنی مورد نیاز است. حال اگر دستگاه منتخب قادر به خرد کردن دانه ها بیش از یک اندازه مشخص نباشد، این دستگاه برای فرد مناسب نخواهد بود. قهوه پخش خرید یک دستگاه با ویژگی های عالی را برای شما راحت کرده است.

12

معرفی بهترین آسیاب قهوه خانگی در قهوه پخش

 فروشگاه قهوه پخش عرضه کننده انواع دستگاه آسیاب قهوه چون آسیاب قهوه خانگی است. در ادامه بهترین مدل های آسیاب خانگی قهوه پخش را به شما معرفی می کنیم.

●آسیاب قهوه دستی استیل مثلثی: یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین آسیاب های موجود در بازار، آسیاب قهوه دستی استیل مثلثی است. این آسیاب که از نظر فرم و متریال در سطح بالایی قرار دارد می تواند 40 گرم قهوه را در هر نوبت آسیاب و آماده مصرف نماید. تیغه سرامیکی این آسیاب به شکل مخروطی است و کار آسیاب قهوه را با دقت بالایی انجام می دهد. متریال مورد استفاده برای ساخت این وسیله، استیل ضد زنگ است و مصرف کننده می تواند به دفعات آن را شستشو دهد و حتی از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن قطعات آن استفاده نماید. مخزن این آسیاب شیشه ای است و مصرف کننده می تواند به سادگی میزان قهوه آماده شده توسط دستگاه را مشاهده کند. وزن کم این محصول، جا به جایی آن را آسان کرده است و افراد می توانند از این وسیله در سفرهای خود نیز استفاده کنند.

●آسیاب دستی گتر مدل BM155: آسیاب دستی گتر با یک مخزن اضافه جهت نگهداری از دانه های آسیاب شده است که کیفیت ساخت بالایی دارد و مصرف کننده می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. تیغه در نظر گرفته شده برای این دستگاه نیز از جنس سرامیک است و قابل شستشو است. این دستگاه می تواند دانه ها را تا هر اندازه که مصرف کننده تمایل داشته باشد، آسیاب نماید. برای ممانعت از پرت شدن دانه ها در حین آسیاب کردن، یک درپوش سیلیکونی برای این وسیله در نظر گرفته شده است، در نتیجه در زمان آسیاب کردن دانه های قهوه محیط آشپزخانه کثیف نخواهد شد.

قیمت بهترین آسیاب قهوه در قهوه پخش مناسب و مقرون به صرفه است. با قهوه پخش بهترین ها را با مناسب ترین قیمت بخرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.