کد خبر : 28516 / /
/

کشور امارات در حال ساخت یک آسمان خراش مسکونی به نام برج الحبتور در شهر تجاری-توریستی دبی است. این ابر سازه با ارتفاع ۳۴۵ متر و 82 طبقه قرار است توسط شرکت ساختمانی الحبتور ساخته شود. این برج که طبق برنامه‌ریزی ها قرار است تا پایان سال 2026 به بهره برداری برسد، پس از پایان ساخت عنوان بزرگترین برج مسکونی در جهان را از آن خود می‌کند!

 

 

برج الحبتور، بزرگترین برج مسکونی جهان را بیشتر بشناسید.

 

آسمان خراش‌ها و ساختمان‌های بلند امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی و مدرن شهری به شمار می‌آیند. ایالات متحده آمریکا، چین و امارات به ترتیب جزو کشورهایی هستند که از نظر تعدد ساختمان‌های بلند و معماری از سایر کشورهای پیشرفته جهان پیشی گرفته‌اند. برج الحبتور (Al Habtoor tower) قرار است به عنوان جدیدترین سازه توسط (Al Habtoor Group) به شهر عمودی دبی اضافه شود.

این پروژه از سال 2023 آغاز شده و ساخت آن تاکنون حدود 10 درصد پیشرفت داشته است. طبق برنامه‌ریزی ها قرار است واحدهای 1، 2 و 3 خوابه بزرگتر از سایر واحدهای معمول دبی در این ساختمان ساخته شود. مطابق با گفته‌های سازنده، این سازه مجهز به جدیدترین فناوری‌های هوشمند ساختمان سازی در دنیا است که قرار است با بهترین مصالح ساختمانی ساخته شود. همچنین در این ساختمان 18 آسانسور مجزا ساخته می‌شود.

موقعیت مکانی این سازه در شهرک الحبتور و در کنار جاده شیخ زاید (یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین خیابان‌های دبی) قرار گرفته که منظره خیره کننده‌ای از شهر زیبای دبی را به نمایش میگذارد. ‌شیخ زاید یکی از خیابان های اصلی دبی است که به علت امکانات فوق العاده، مراکز خرید و تفریحی و .. که دارد هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

17

 

چه امکاناتی در برج الحبتور ساخته می‌شود؟

 

در برج الحبتور قرار است جدیدترین امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی مانند: مراکز تناسب اندام پیشرفته، استخر، سونا، سالن‌های مهمانی و پذیرایی و ... ساخته شود. چشم انداز زیبا و نورگیری مناسب هر واحد، سرعت پیشرفت فوق‌العاده، مالکیت صددرصدی ملک و ... از دیگر امکانات این برج است.

 

 

18

 

 املاک نیووی، راهنما و مشاور خرید واحدهای الحبتور

 

پیش فروش واحدهای 1، 2 و 3 خوابه برج الحبتور از الان آغاز شده است. پیش خرید هر یک از واحدهای برج الحبتور توسط نمایندگانی که بین شرکت سازنده و خریدار واسطه هستند آغاز شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر تمایل دارید در یکی از واحدهای این برج الحبتور زندگی کنید، برای پیش خرید این واحدها حتما با یک مشاور املاک معتبر در این حیطه مشورت کنید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.