کد خبر : 28567 / /
/

سرزمین آفتاب، ژاپن از کشورهای آسیایی پیشرفته است که همچنان به سنت و فرهنگ قدیمی خود پایبند بوده و مکان‌های دیدنی بیشماری را هم در خود جای داده است. اگر مدت‌ها است که به فکر سفر به این کشور شگفت‌انگیز هستید بهتر است بازدید خود را با تور مجموعه ستاره ونک که در اواخر آذرماه برگزار می‌شود، تجربه کنید. در این تور ده روزه شما در مجموع ۵ شب را در توکیو و ۴ شب را در اوساکا گذرانده و از مکان‌های دیدنی گوناگونی بازدید خواهید کرد.

 

جاهای دیدنی ژاپن با تور ستاره ونک

 

مکان‌های دیدنی ذکر شده در این بخش همه از بهترین جاذبه‌های توریستی کشور ژاپن هستند که بازدید از آن‌ها را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. برای رزرو و مشاهده قیمت تور ژاپن، از مجری مستقیم، بهترین خدمات را دریافت کنید.

۱. بازدید از بلند‌ترین برج مخابراتی جهان؛ برج اسکای تری توکیو (Tokyo Skytree)

در محله سومیدا سیتی در مرکز شهر توکیو بلندترین سازه ژاپن و دومین برج بلند جهان به نام اسکای تری ( به ژاپنی: 東京 ス カ イ ツ リ ー)واقع شده است. جالب است بدانید که ارتفاع این برج ۶۳۴ متر بوده که به ژاپنی موساشی نامیده می‌شود و در حقیقت نام یکی از قسمت‌های تاریخی شهر توکیو است.

اسکای تری دارای دو تراس با نمای ۳۶۰ درجه از شهر توکیو است که یکی از آن‌ها در ارتفاع ۳۵۰ متری و دیگری در ارتفاع ۴۵۰ متری قرار دارند؛ بنابراین شما در زمان بازدید خود بر روی بلندترین سکوهای بازدید در جهان هم قرار می‌گیرید.

24

۲. کاخ سلطنتی کیوتو (Kyoto Imperial Palace)

در منطقه‌ی چیودای توکیو پایتخت ژاپن، کاخ سلطنتی کیوتو قرار گرفته است که در حال حاضر محل اقامت امپراتور این کشور آکی‌هیتو و خانواده او محسوب می‌شود. البته قسمت شرقی این مجموعه از سال ۱۹۶۸ به بازدید عمومی اختصاص داده شده و موزه سلطنتی ساننومارو هم در آن قرار گرفته است.

این قصر یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین ساختمان‌ها در ژاپن بوده که در طول تاریخ بارها در اثر آتش ویران شده و بعداً مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. جالب است بدانید که بازدید از این مجموعه برای همه رایگان است؛ پس به هیچ عنوان نباید این فرصت را از دست داد.

۳. جنگل بامبو کیوتو (Kyoto Bamboo Forest)

از گنجینه‌های ملی ژاپن و زیباترین جنگل‌های طبیعی جهان می‌توان به جنگل بامبو کیوتو اشاره کرد که در منطقه‌ی آراشی‌یاما در قسمت غربی این شهر واقع شده است. در فصل بهار که زمان نمایان شدن شکوفه‌های درختان گیلاس است بازدید از این منطقه جذابیت خاص خود را دارد.

شرایط مناسب آب و هوایی باعث رشد مناسب بامبو در این منطقه و رسیدن درختان تا ارتفاع ۱۰ و حتی ۴۰ متری شده است. مشابه این جنگل زیبا به ندرت در سایر مناطق جهان یافت شده و زیبایی آن نفس‌گیر و منحصربه‌فرد است.

۴. منطقه گینزا توکیو (Ginza)

در شهر توکیو خیابانی به نام گینزا وجود دارد که بزرگ‌ترین و گران‌ترین منطقه خرید در کشور ژاپن محسوب می‌شود. معماری خاص این خیابان به همراه رستوران‌ها، مراکز خرید، اتاق‌های چای و... توجه گردشگران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده و فضای مناسبی را هم برای خرید کالاهای لوکس فراهم کرده است.

25

۵. چهارراه شیبویا توکیو (Shibuya)

یکی دیگر از مکان‌هایی که در تور ژاپن ستاره ونک بازدید می‌کنید، چهارراه شیبویا از شلوغ‌ترین و رنگارگ‌ترین خیابان‌های جهان است. در این بخش از توکیو جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ۱۰۹ مرکز خرید فوق‌العاده،‌ گذرگاه شیبویا و مجسمه هاچیکو اشاره کرد.

مجسمه‌ی هاچیکو به شکل یک سگ برنزی است و داستان سگی را روایت می‌کند که هر روز در خروجی ایستگاه شیبویا منتظر صاحب خود می‌نشست و حتی تا سال‌ها بعد از فوت او همچنان در این ایستگاه بود. امروزه این مجسمه نماد وفاداری و فاداکاری محسوب می‌شود.

۶. دریاچه کاواگوچی کو (Kawaguchi-ko Lake)

در بخش جنوبی استان یاماناشی در نزدیکی کوه فوجی یک دریاچه‌ی زیبا به نام کاواگوچی کو قرار دارد که انعکاس کوه فوجی بر روی آن منظره‌ی خارق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. بازدید از این دریاچه در پاییز به دلیل زیبایی بی‌مانند منطقه تجربه‌ی بی‌نظیری است که در تور ستاره ونک انجام می‌شود.

۷. پارک نارا (Nara Park)

نارا که به پارک گوزن‌ها نیز مشهور است از مناطق دیدنی ژاپن بوده که به صورت ۲۴ ساعته برای بازدید گردشگران باز است. عمده‌ی شهرت این مجموعه به خاطر ۱۲۰۰ گوزنی است که به صورت آزادانه در فضای پارک می‌چرخند و از دست بازدیدکنندگان غذا می‌خورند.

۸. معبد تودای جی نارا (Todai-ji)

یکی از معابد بزرگ و قدرتمند ژاپن تودای جی است که بزرگ‌ترین تالار چوبی جهان به نام بودای بزرگ در آن قرار گرفته است. به‌علاوه مجسمه‌ی برنزی موجود از بودا در این تالار بزرگ‌ترین مجسمه برنزی جهان به ارتفاع ۱۵ متر است.

بازدید از این معبد زیبا که در فهرست جهانی یونسکو قرار گرفته و یک باغ بزرگ را هم در دل خود جای داده است، تجربه‌ای خاص و در نوع خود شگفت‌انگیز است.

۹. قلعه اوساکا (Osaka Castle)

نمای شهر اوساکا در ژاپن قلعه اوساکا است که یکی از زیباترین کاخ‌های تاریخی این شهر محسوب می‌شود. در حال حاضر این قلعه، منظره‌ی زیبا و خارق‌العاده‌ای برای گشت و گذار داشته و به دلیل ۱۳ سازه خود نوعی داریی فرهنگی محسوب می‌شود.

۱۰. معبد سنسوجی توکیو (Senso-ji)

از دیگر معابد بودایی ژاپن سنسوجی است که قدیمی‌ترین معبد در پایتخت این کشور محسوب می‌شود. برمبنای افسانه‌های محلی دو برادر ماهیگیر مجسمه‌ی رب‌النوع بخشندگی، کانن را در رودخانه سومیدا پیدا کرده و بزرگ دهکده با قرار دادن آن در خانه‌ی خود، این محل را به معبدی برای پرستش این مجسمه تبدیل کرد که امروزه یکی از بزرگ‌ترین معابد توکیو محسوب می‌شود.

۱۱. معبد کینکاکو جی کیوتو (Kinkaku-ji)

کینکاکو جی یا معبد طلایی سازه‌ای در شمال کیوتو بوده که نمای دو طبقه‌ی بالای آن به صورت کامل با ورقه‌های طلا پوشیده شده است و در کنار تالابی زیبا با منظره‌ای شگفت‌انگیز قرار دارد. البته این سازه در طول عمر خود بارها دچار آتش‌سوزی شده و‌ آنچه که امروز از آن مشاهده می‌کنید نتیجه‌ی بازسازی انجام شده در سال ۱۹۵۵ است.

سفر به ژاپن با تور ستاره ونک

اگر قصد سفری راحت و بدون دردسر را به ژاپن دارید می‌توانید این کار را با تور مجموعه‌ی ستاره ونک تجربه کنید که همواره توانسته با خدمات فوق‌العاده‌ی خود رضایت صددرصدی گردشگران را جلب کند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.