کد خبر : 28902 / /
/

قیمت دوش لاکچری در ایران بسته به مدل، کیفیت و برند آن، می تواند متفاوت باشد. امروزه استفاده از دوش های لاکچری در حمام ساختمان ها متداول شده است. معمولا طراحی ساختمان ها در چند بخش انجام می شود. یکی از این بخش ها، حمام است. طراحان برای جذاب تر کردن این بخش از منزل ها، آن ها را به صورت فانتزی طراحی می کنند.

 

یک حمام مدرن و فانتزی برای اینکه از همه نظر ایده آل باشد، باید دارای یک شیرآلات لوکس نیز باشد. جالب است بدانید که این طراحی های مدرن در بخش های همچون حمام، اسپا و اتاق خواب ها، در افزایش قیمت ساختمان تاثیر دارند.

قیمت دوش لاکچری استفاده شده در این ساختمان ها معمولا بسیار زیاد است. محبوبیت دوش های فانتزی، فقط به دلیل زیبایی ظاهری ان ها نیست بلکه این دوش ها دارای برتری هایی نسبت به دوش های معمولی هستند که در ادامه بیشتر در مورد نوع و کارکرد آن ها صحبت خواهیم کرد.

یک حمام فانتزی و مدرن، معمولا دارای وان و دوش فانتزی است. وجود این امکانات در حمام، هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارایی قابل بحث است.  این امکانات علاوه بر اینکه باعث زیبا شدن محیط حمام می شوند، می توانند زمینه راحتی کاربران را نیز فراهم کنند. قیمت دوش لاکچری مورد استفاده در حمام های مدرن به طبع بیشتر از دوش های معمولی است و علت نیز در کارایی بیشتر دوش های لاکچری است.

 

قیمت دوش لاکچری و انواع آن

دوش های مدرن یکی از بهترین انتخاب ها برای حمام خانه های نو ساخت هستند. در واقع قیمت دوش لاکچری در برابر کارایی و زیبایی آن در حمام، معقول است. در ساخت این دوش ها بیشتر از برنج استفاده می شود. برنج به سبب مقاومت بالا و عدم واکنش با آب، دچار خرابی و زنگ زدگی نمی شود.( به شرطی که از آن درست استفاده شود.) برنج باعث زیبایی دوش نیز می شود زیرا در معرض آب دچار تغییر رنگ نشده و به همان شکل و شمایل اولیه خود باقی می ماند.

انواع مختلفی دوش لاکچری وجود دارند. قیمت دوش لاکچری بدون در نظر گرفتن نوع و برند آن، در بازار ایران از چند صد هزار تا چند میلیون تومان در نظر گرفته می شود. در اینجا تعدادی از پرتکرار ترین و پرفروش ترین دوش های لاکچری را برای شما شرح خواهیم داد.

دوش بارانی

این دوش ها دارای یک علمک بوده و یک سر دوش بزرگ دارند. سر دوش بزرگ آب را به صورت بارانی بر روی کاربر دوش، سرازیر می کند. دوش های بارانی یک تجربه آرامش بخش را برای کاربری که در زیر آن است ایجاد می کنند، به همین دلیل از محبوب ترین دوش ها محسوب می شوند.

محبوب ترین دوش لاکچری، دوش بارانی است.

دوش تلفنی و دیواری تهران برنز

 

دوش متحرک دستی

از دسته دیگر دوش های لاکچری، می توان دوش دستی با قابلیت تحرک را نام برد. این دوش ها دارای یک سر دوش نسبتا کوچک تر از دوش های بارانی هستند. مزیت این دوش ها در قابلیت جدا سازی آن ها از علمک است. جدا شدن این دوش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن با آزادی بیشتری استفاده کرده و آب را در جهت های مختلف بر روی بدن بپاشید. استفاده از این دوش ها تجربه آسان و دلپذیری را برای شما فراهم خواهد کرد.

دوش دارای نور پردازی

این دوش ها دارای نورپردازی و لامپ های ال ای دی هستند که با دمای آب، رنگ آن ها تغییر می کند. این کار تاثیر زیادی در لذت بخش و آرامش بخش شدن حمام برای شما دارد. این دوش ها معمولا دارای ستینگ برای مشخص کردن رنگ ال ای دی در هر دما هستند. افراد می توانند بسته به سلیقه خود رنگ ها را بر روی دوش ست کنند.

قیمت دوش لاکچری دارای نور پردازی، نسبت با سایر دوش ها بیشتر است.

دوش بخار

دوش بخار در اصل ترکیبی از آب گرمکن و دوش است. این دوش ها آب گرم را به همراه بخار گرم به شما تحویل می دهند. فضای گرم و بخار گرفته حمام برای بیشتر انسان ها لذت بخش است. همان طور که می دانیم بخار آب باعث آرامش و تقویت حس بویایی می شود. کاهش استرس در اثر استفاده از این دوش ها نیز یکی دیگر از مزایای آن ها است.

لازم به ذکر است که این ها فقط تعدادی از انواع دوش های لاکچری هستند. قیمت دوش لاکچری  از نوع بارانی معمولا کمی ارزان تر از سایر دوش های ذکر شده محاسبه می شود.

دوش دارای نور پردازی ( در برنامه تولید تهران برنز)

 

تاثیر برند بر قیمت دوش لاکچری

برند های مختلفی مبادرت به تولید دوش های فانتزی کرده اند. تهران برنز یکی از معتبر ترین سازندگان شیر دوش های لاکچری در ایران است.

قیمت دوش لاکچری تولیدی توسط تهران برنز به سبب عرضه مستقیم کالا نسبت به محصولات دیگر معقول تر است. با این حال در بحث کیفیت، محصولات تهران برنز همگی قابلیت عرضه و پخش در اروپا را دارا هستند و از نظر کیفیت قابل رقابت با بهترین تولیدات اروپایی هستند.

پوشش سطح دوش های لاکچری تهران برنز، آبکاری استاندارد نیکل کروم بیشتر از 12 میکرون است. این قابلیت در تولیدات روز اروپا نیز کمتر دیده می شود.

به سبب کیفیت بالای تولیدات و نمونه گیری های مداوم در بخش های مختلف تولید، کلیه محصولات تهران برنز دارای استاندارد ملی هستند. آلیاژ مورد استفاده در ساخت این دوش ها، برنج است. استفاده از برنج می تواند بر قیمت دوش لاکچری تاثیر گذار باشد اما در کیفیت آن، مطمئنا بیشتر تاثیر گذار است.

سایز کارتریج استفاده شده در دوش لاکچری تهران برنز، 25 است. کارتریج مورد استفاده دارای بیشترین کیفیت موجود در مقایسه با سایر تولید کنندگان است. همه آب فشان های موجود در تهران برنز به سبب برنجی بودن، ضد زنگ بوده و از نظر طعم و بو، آب را تغییر نمی دهند.

طراحی فانتزی سبب افزایش قیمت دوش لاکچری می شود. البته تهران برنز بهترین و با کیفیت ترین طراحی ها را با نازل ترین قیمت ممکن به محصول تبدیل می کند. به سبب طراحی مدرن بدنه محصولات، رسوب پذیری در محصولات تهران برنز به ندرت دیده می شود.

7

 

کلام آخر

قیمت دوش لاکچری در بازار ایران ممکن است کمی گران باشد اما با وجود شرکت های همچون تهران برنز، قیمت دوش لاکچری کنترل شده و خریداران می توانند با آرامش و پرداخت هزینه کم تر، اقدام به خرید این محصول کنند.

در تمامی محصولات تهران برنز از پرلاتور کاهنده مصرف آب استفاده می شود که به شما در کنترل مصرف آب و هزینه کمک می کند. به سبب کیفیت بالا و کنترل کیفیت محصولات تولیدی تهران برنز، همگی آن ها دارای استاندارد ce اروپا هستند.

دوش لاکچری تهران برنز دارای 7 سال ضمانت تعمیر و تعویض هستند. برای اینکه دوش فانتزی شما شامل خدمات پس از فروش شود. باید نکاتی مهم و حیاتی را در نظر داشته باشید.

1-هرگز محصولات را برای تمیزی بیشتر با شوینده اسیدی نشویید.

2-ابزار آلاتی که سبب خش و خراش بر روی محصولات می شوند را به عنوان شست و شوگر به کار نبرید.

3-کلیه محصولات تهران برنز برای برخورداری از خدمات پس از فروش باید توسط کارشناس نصب و راه اندازی شوند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.