کد خبر : 28922 / /
/

مصاحبه با نوید طرفی مدیر جوان موفق مجموعه استانبول تراول

 

خودتونو معرفی کنید:                                                 

متولد مرداد 1371 هستم . در خانواده نظامی و تحصیل کرده با سوابق مدیریتی قوی در منطقه یک تهران بزرگ شده ام . رشته الکترونیک را در هنرستان فنی و در دانشگاه مهندسی الکترونیک را گذرانده ام و در حال حاضر در حال گذراندن مهندسی فناوری کسب و کار دیجیتال و مدیریت فنی بند الف و ب  هستم .

از 16 سالگی بیزینس های بدون نیاز به سرمایه مختلفی را با شعار اینکه کار خصوصی بدون سرمایه هم شدنی است لانچ کرده ام . از جمله از سال 1388 مجموعه مجازی تعمیرات کامپیوتر در محل با همراهی همکلاسی ها و از سال 1390 کارگاه تولید تابلوهای تبلیغاتی و سیستم های امنیتی تحت عنوان هارپ صنعت در شهر جدید پردیس با اشتغال زایی بالا را داشته ام .

از سال 1396 بعد از شرکت در نمایشگاه تبلیغات ترکیه برای ارائه محصولات و کشف فرصت های جدید با تغییر شغل در زمینه صرافی و گردشگری مشغول به فعالیت شدم و مجموعه ترک علی را در خیابان استقلال استانبول راه اندازی کردم ، با شروع کرونا از سال 1399 وارد حوزه فروش آنلاین شدم ، در ابتدا با راه اندازی بخش خدمات آژانس مسافرتی و شراکت با مجموعه استانبول یاری شروع شد و بعد از دو سال به صورت جداگانه با برند استانبول تراول ادامه پیدا کرد که تا کنون به صورت تخصصی روی برگزاری تورهای استانبول مشغول بوده ام و به لطف خدا فروش بالایی را در این سال ها داشته ایم .

4

 

 

دیدگاهتون  راجب مهاجرت چیه؟

تا ابتدای سال 1402 هر شخصی که برای مهاجرت و خدمات ویزا به ما مراجعه میکرد زمان زیادی میگذاشتم تا از فرصت های داخل کشور عزیزمان و معایب زندگی در کشور دوم و وظیفه ساختن ایران بهتر صحبت کنم و شدیدا روی اعتقاداتم پایبند بودم اما اکنون تا حدودی نظرم تغییر کرده است .

 

چه چیزی باعث شد که نظرتون تغییر کند؟

هفتم تیر ماه سال 1402 سازمان هواپیمایی کشوری و دادسرای فرودگاه مهرآباد یک روز تصمیم به نابودی تعداد انتخاب شده ای از سایت های گردشگری نوپا کردند ، بدون اطلاع قبلی و اخطار تحت عنوان مسدود سازی کسب و کارهای بدون مجوز رسمی به یکباره اقدام به فیلتر دامنه سایت ما isttravel.ir  و همزمان پوشش خبری گسترده در تمام رسانه ها کردند . در حالی که صدها سایت فعال دیگر نیز وجود داشتند که مجوزی از این سازمان خاص نداشتند ، با مراجعه به دادسرا مهرآباد و هواپیمایی کشوری با توجه به اینکه هر دقیقه درامد و تلاش چند ساله حدود 50 نفر مستقیم و غیر مستقیم در خطر بود آمادگی خودم را برای ارائه ضمانت بانکی معتبر با هر سقفی تا زمان گذراندن مراحل اداری دریافت مجوز اعلام کردم اما با رفتار کاملا مقرضانه روبرو شدم ، انگار از قدرت نماییشان خوشحال بودند و میگفتند حتی بعد از این چند ماه و گذراندن این مراحل هم ممکن است مجوز فروش آنلاین ندهیم و فقط مجوز دفتر خدمات مسافرتی داده شود . همزمان با دادسرای قضات ، مجلس و دیوان عالی و ارگان های بالاتر نامه نگاری کردیم اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد . به نظرم هیچ جای دنیا این اتفاق رخ نمیدهد و اگر حمایتی نباشد حداقل رفتارهای مقرضانه و خارج از قانون از هیچ سازمانی قابل وقوع  نیست . البته با لطف خدا خیلی قویتر از گذشته و با استفاده از تجربه پیش آمده در حال ادامه مسیر هستیم .

 

در حال حاضر نظرتون راجب مهاجرت چیه؟

به نظرم جا داره از اون دوستانی که مخالفت با مهاجرتشان داشتم از همین طریق عذرخواهی کنم و خودم در حال حاضر در حال دریافت تافل و اقدام به مهاجرت هستم .

 

چه چیزی میتونه مانع مهاجرت شما و جوانان فعال بشه؟

قطعا امید به آینده . اما اگر به همین نحو ادامه پیدا کند به نظر توی جنگ اقتصادی جدی هستیم که شرکت های بزرگ خارجی حمله به اقتصاد کشور کرده اند و با نفوذ ، به روش های مختلف و حتی به دست بعضی از مسئولین در حال نابودی کسب و کارها هستند که آنها را با پلتفرم های آماده به ظاهر ایرانی و در واقع خارجی خودشان جایگزین کنند .

 

حوزه فعالیت و راه های تماس مجموعه ای که در حال حاضر دارید را بفرمائید

در حال حاضر در بستر اینستاگرام با پیح isttravel.ir و با سایت istbilit.ir با شماره 09357000999 و راه های ارتباطی دیگر که در سایت موجود است مشغول ارائه خدمات رزرو هتل ، پرواز ، تور و گردشگری به صورت تخصصی برای مسیر ترکیه هستیم .

5

 

چه صحبتی برای مسئولینی که خواسته یا ناخواسته باعث تضعیف کسب و کارها میشوند دارید:

به نظرم اگر ما را فرزندان خودشان نمیدانند ، اگر خودشان فرزندی در کشور دارند باید تاثیر هر اقدامی را روی اقتصاد ، اشتغال زایی و آینده فرزندانشان براورد کنند و قبل از هر امضا و دستوری به خون شهدای این سرزمین فکر کنند ، شاید تغییری در نگرششان ایجاد شود تا بتوانیم کشوری با امنیت اقتصادی بالاتر داشته باشیم . شاید روزی همه آنهایی که مهاجرت کرده اند هم به کشور خودشان بازگردند .

 

آینده کسب و کار شخصی خودتان را چطور میبینید و چه صحبتی برای جوانان خلاق دارید؟

آینده بسیار روشن است ، فقط کافی است در هر فعالیتی که هستید هر روز برای کسب و کارتان تلاش کنید و ایمانو پشت کار داشته باشید تا محکوم به موفقیت شوید .

در آخر آرزوی موفقیت برای همه جوانان وطن عزیزمان را دارم

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.