کد خبر : 28935 / /
/

بهترین سایت فروش زیتون را بشناسید! لیست 8 تایی از بهترین و معتبرترین سایت ها برای خرید زیتون کدام اند؟ در این مطلب به معرفی آن ها پرداختیم.

 

زیتون خواص متعددی دارد و بسیاری از خانواده‌های ایرانی زیتون و فراورده‌های آن را در سبد غذایی خود قرار داده‌اند. مسئله اما اینجاست که زیتون را از کجا باید خرید؟ زیتون خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در خریدهای حضوری قاعدتاً خریدار می‌تواند محصول را تست کند و سپس دست به خرید بزند؛ اما وقتی پای خرید اینترنتی زیتون وسط باشد، از کجا بدانیم بهترین فروشگاه اینترنتی زیتون کجاست؟ اگر زیتون خود را به‌صورت اینترنتی می‌خرید، در این مقاله به معرفی بهترین سایت‌های فروش زیتون می‌پردازیم.

 

بهترین سایت فروش زیتون کجاست؟ | معرفی 8 سایت برتر فروش زیتون

زیتون فراورده‌ای است که به شکل‌های مختلفی تولید می‌شود. زیتون پرورده، زیتون شور، زیتون بدون هسته، زیتون تلخ، روغن زیتون و... از جمله محصولاتی هستند که به‌واسطه میوه زیتون تولید می‌شوند. در انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی زیتون، داشتن تنوع بالا و مرغوبیت محصولات باید مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب باشد. نکته سوم نیز تولیدکننده بودن فروشگاه است. سایت‌هایی که صرفاً نقش واسطه را دارند، چندان قابل اعتماد نیستند. در بررسی فروشگاه‌های زیر این عوامل را مد نظر قرار داده‌ایم.

1- دلفین

زیتون دلفین

صنایع غذایی دلفین یکی از بهترین تولیدکننده‌های زیتون و فراورده‌های آن است. روغن زیتون دلفین در بازار طرف‌داران بسیاری دارد. این شرکت برای تهیه محصولات خود از زیتون‌های مرغوب طارم استفاده می‌کند و با یکبار استفاده از آن قطعا دیگر به سراغ مارک روغن زیتون خارجی نخواهید رفت 

صنایع غذایی دلفین خود را این‌گونه معرفی می‌کند:

صنایع غذایی دلفین با هدف تهیه وتولید غذای سالم با محوریت زیتون در سال 1380 فعالیت خود را در استان زنجان آغاز نمود. این برند با بیش از 20 سال سابقه فعالیت با عنایت به محل استقرار کارخانه در استان زنجان از بهترین محصولات زیتون ایرانی که در باغات منطقه طارم زنجان می‌باشند به تولید انواع روغن زیتون و فرآورده‌های زیتون در ظرفیت‌های متنوع پرداخته است. این برند با هدف تولید غذای سالم با محوریت زیتون، زنجیره تامین این محصول را از مزرعه تا سفره‌های مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. مشعوف نمودن مصرف‌کنندگان از لحاظ کیفیت، پشتیبانی و تداوم مستمر کیفیت محصولات و نگرش تخصصی به فروش و سیستم توزیع از جمله ارزش‌های کلیدی در این مجموعه می‌باشد.

اگر در جستجوی بهترین برند روغن زیتون در ایران هستید، به فروشگاه زیتون اعتماد کنید. همچنین برای خرید روغن زیتون میتوان به سایت ما از اینجا مراجعه کنید

2- زیتون طارم

فروشگاه زیتون طارم یکی از شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های ایرانی در زمینه فروش زیتون و فراورده‌های آن است. از محصولات خاص این فروشگاه می‌توان به چای برگ زیتون اشاره کرد که خواص متعددی دارد. همچنین اگر به دنبال روغن زیتون مالشی و در حجم کم هستید، می‌توانید به سراغ این فروشگاه اینترنتی بروید. از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی طارم می‌توان به انواع روغن زیتون فرابکر و بدون بو، ترشیجات زیتون و صابون زیتون اشاره کرد.

دفتر اصلی این فروشگاه اینترنتی در شهر رودبار گیلان واقع شده و از محصولات همین منطقه هم برای تولید فراورده‌های خود استفاده می‌کند.

3- کده لارند

سومین فروشگاهی که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین  فروشگاه اینترنتی زیتون نام برد، کده لارند است. این فروشگاه بیش از ده سال در زمینه تولید محصولات زیتون و به‌خصوص روغن زیتون فعالیت دارد. از محصولات این برند می‌توان به زیتون شور، زیتون شیرین، زیتون سیاه، زیتون پرورده، ترشیجات و روغن زیتون اشاره کرد. فروشگاه زیتون کده لارند از باغات رودبار برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

4- زیتون مسعود

اگر در جستجوی بهترین فروشگاه اینترنتی زیتون هستید، می‌توانید به فروشگاه زیتون مسعود اعتماد کنید. این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی را برای عرضه دارد. نکته مهم در رابطه با فروشگاه زیتون مسعود، امکان خرید عمده و بستن قراردادهای طولانی مدت با آن برای رستوران‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها و... است. از مهم‌ترین محصولات فروشگاه مسعود می‌توان به روغن زیتون فرابکر آن اشاره کرد که به روش سنتی تولید شده و در بسته‌بندی‌های یک لیتری تا سه و نیم لیتری قبال خرید است.

5- زیتون حاج صفری و پسران اصل

زیتون حاج صفری و پسران اصل

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی زیتون، فروشگاه حاج صفری است. این فروشگاه به‌ طور خاص محصولات زیتون را برای فروش ندارند، اما در آن می‌توانید علاوه بر محصولات دیگر، دست به خرید روغن زیتون، زیتون پرورده، زیتون اسلایسی رستورانی و انواع محصولات دیگر زیتون بزنید. فروشگاه اینترنتی حاج صفری برای تولید محصولات خود از زیتون‌های رودبار استفاده می‌کند که جزء محصولات مرغوب ایران است.

6- گیلانیتو

فروشگاه اینترنتی گیلانیتو درواقع فروشگاهی برای عرضه تمام محصولات شمال کشور است. از برنج و سیر و ترشی گرفته تا انواع محصولات زیتون و روغن زیتون. از محصولاتی که بر پایه زیتون تولید می‌شود، می‌توان به زیتون پرورده، زیتون پرورده محلی، روغن زیتون و انواع زیتون شور اشاره کرد. البته فروشگاه گیلانیتو بیشتر از اینکه یک تولیدکننده باشد، یک درگاه واسطه است که فروشنده‌های محلی را به خریداران وصل می‌کند. با این حال اگر ترجیح می‌دهید همه محصولات مربوط به شمار را باهم خریداری کنید، می‌توانید به سراغ فروشگاه اینترنتی گیلانیتو بروید.

7- زیتون چی

سایت زیتون چی درواقع درگاهی است که تولیدکنندگان زیتون و محصولات آن را با واسطه به خریداران وصل می‌کند. کشاورزان در این سایت می‌توانند زیتون خود را برای فروش بگذارند و خریداران هم با مقایسه قیمت‌ها می‌توانند دست به خرید بزنند. علاوه بر این، محصولات مرتبط با کشاورزی و پرورش زیتون هم در این سایت عرضه می‌شود. برای مثال بخشی از سایت به عرضه محصولات صنعتی مرتبط با زیتون مثل دستگاه سرند زیتون یا انواع کودهای شیمیایی اختصاص دارد.

اگرچه سایت زیتون چی خیلی به کار خریداران خرد زیتون نمی‌آید، اما برای کسانی که در این تجارت حضور دارند، استارتاپ مفیدی است. اگر در این عرصه فعالیت می‌کنید، حتماً سری به فروشگاه زیتون چی بزنید.

8- آردوج

یکی دیگر از سایت‌های فروشگاهی زیتون، فروشگاه آردوج نام دارد. این فروشگاه با داشتن تیمی جوان و متخصص در عرصه تولید انواع محصولات زیتون فعالیت می‌کند. تنوع محصولات آردوج باعث شده تا این فروشگاه اینترنتی زیتون مورد توجه خریداران خرد و کلان قرار بگیرد. انواع روغن زیتون بکر و فوق بکر، روغن زیتون تصفیه شده، ترشیجات و انواع زیتون‌های کنسروی در بسته‌بندی‌های متنوع از جمله محصولات فروشگاه آردوج هستند.

سخن آخر

اگر در جستجوی بهترین فروشگاه اینترنتی زیتون هستید، باید چند نکته را ملاک قرار دهید. نخستین ملاک تنوع محصولات عرضه شده است. ملاک دوم به مرغوبیت محصولات برمی‌گردد. و نکته آخر به بحث عرضه مستقیم زیتون و فراورده‌های آن مربوط است. فروشگاه‌هایی که به‌صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات زیتون فعالیت می‌کنند و نقش واسطه را ندارند، قابل اطمینان‌تر هستند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.