کد خبر : 28936 / /
/

انتخاب لباس عروس معمولا یک فرآیند استرس‌زا است؛ چراکه در شب عروسی نگاه همه مهمانان به شما بوده و همه در مورد مدل لباس پوشیدن شما نظر می‌دهند. حتی در آینده هنگام تماشای فیلم و عکس‌های عروسی، معمولا اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند لباس و آرایش‌تان است.

 

لباس عروس اغلب به یاد ماندنی‌ترین و اصلی‌ترین عنصر در تصاویر ذهنی ما از عروس و داماد است. بنابراین باید در هنگام انتخاب مدل لباس عروس بیشتر دقت کنیم.

اگر به دلایل مختلف به دنبال یک مدل لباس عروس پوشیده هستید؛ این مژده را به شما می‌دهیم که در حال حاضر می‌توانید جذاب ترین و باشکوه ترین انواع مدل لباس عروس پوشیده را در مزون‌های مشهوری نظیر مزون موسوی پیدا کنید.

در ادامه به معرفی چند مدل لباس عروس پوشیده برای عروس خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه می‌پردازیم:

معرفی مدل لباس عروس محجبه، پوشیده و آستین دار

عروس خانم‌هایی که می‌خواهند در حین عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی، رقصیدن، راه رفتن و غیره، پوشیده و راحت‌تر باشند؛ لباس عروس‌های آستین‌دار با دامن بلند را ترجیح می‌دهند.

همچنین اگر عروسی در فضای باز و به ویژه در فصول سردی مانند پاییز و زمستان برگزار شود؛ اکثر خانم‌ها به سمت خرید انواع مدل لباس عروس پوشیده تر می‌روند.

 گاهی اوقات نیز دلایل فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و یا برگزاری عروسی‌های مختلط در میزان پوشیده بودن لباس عروس تاثیر می‌گذارد.

در هر صورت انتخاب مدل لباس عروس پوشیده به هر دلیلی که باشد؛ همچنان جذاب، مدرن و همه پسند است. برخی‌ها فکر می‌کنند مدل لباس عروس پوشیده، زیبایی و جلوه سایر مدل‌های لباس عروس را ندارد اما اصلا این طور نیست؛ بلکه شما می‌توانید هر سبک از لباس عروس که می‌پسندید را به صورت پوشیده و حجاب دار تهیه کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

مدل لباس عروس محجبه مانند سایر مدل‌ها درصورتی جذاب و خیره کننده است که کاملا فیت و مناسب اندام شما دوخته شود. سرشانه و آستین‌های لباس عروس باید با سایز شما منطبق باشند؛ تا لباس روی اندام شما بدشکل نشود.

از آنجایی که لباس عروس نقش بسزایی در به یاد ماندنی شدن یک عروسی دارد؛ حتما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل لباس عروس بیشتر جستجو کنید. درصورت نیاز به مشاوره تخصصی و حرفه‌ای برای انتخاب لباس عروس می‌توانید با مزون موسوی در ارتباط باشید.

لباس عروس مدل پوشیده | مزون موسوی

انواع مدل لباس عروس پوشیده

انواع مدل لباس عروس پوشیده در حال حاضر گزینه‌های مد روز زیادی دارند که از بین آنها می‌توانید لباس عروس دلخواه خود را انتخاب کنید. با وجود این مدل‌ها مانند گذشته دیگر نیازی به پوشیدن چادر یا شنل عروس در جشن عروسی‌ نیست و می‌توان ظاهر به روزتر و جذاب‌تری داشت.

البته لباس عروس‌های آستین دار فقط مخصوص عروس‌های محجبه نیستند؛ بلکه ظاهر زیبا و مجلل این مدل‌ها برای هر سبک و سلیقه‌ای خوشایند بوده و درواقع یکی از ترندها و پرفروش ترین‌ها در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. در ادامه چند مدل جذاب از لباس عروس آستین دار را معرفی می‌کنیم.

  •  لباس عروس پوشیده پفی

شما می‌توانید لباس عروس پوشیده را در سبک‌های مختلف از پارچه ساتن ساده گرفته تا پارچه‌های پر زرق و برق و سلطنتی تهیه کنید. یکی از مدل‌های خاص و دوست داشتنی لباس عروس پوشیده، مدل پفی است که این روزها به خصوص در میان عروس خانم‌های کم سن و سال طرفداران زیادی پیدا کرده است. آستین های پفی این مدل لباس بسیار شیک و خاص طراحی شده و نظر همه را به خود جلب می‌کند.

  • لباس عروس دنباله دار پوشیده

لباس عروس دنباله دار یکی دیگر از مدل‌های شیک و جذاب در مزون موسوی است که می‌توانید آن را به صورت آستین‌دار سفارش دهید. دنباله این مدل به صورتی طراحی شده که هنگام رقص یا راه رفتن شما را اذیت نکند.

  • لباس عروس پوشیده پرنسسی

یک مدل لباس عروس بسیار شیک و مجلسی با طراحی به سبک پرنسسی، می‌تواند از شب عروسی شما یک خاطره خوش و به یادماندنی به جا بگذارد. مهم ترین جذابیت این مدل دامن پفی و لایه لایه آن است که شباهت زیادی به لباس پرنسس‌ها در کارتون‌های دیزنی دارد.

  • لباس عروس پوشیده مدل ماهی

اگر می‌خواهید لباس عروس رویایی شما حجم داشته باشد اما نه برای کل دامن؛ پیشنهاد می‌کنیم لباس عروس پوشیده مدل ماهی را انتخاب کنید. این مدل جذاب تمام ظرافت و زیبایی منحنی‌های اندام شما را حفظ کرده و ظاهری خیره کننده دارد.

 

  • لباس عروس پوشیده مدل A-line

اگر به لباس عروس پرنسسی علاقه‌مند هستید اما به دنبال دامنی ظریف‌تر و کم حجم‌تر می‌باشید؛ لباس عروس A-line انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. این مدل لباس عروس در سراسر جهان بسیار محبوب است و عروس خانم‌های محجبه می‌توانند آن را با آستین‌های زیبا به شکل ساده یا گیپور سفارش دهند.

این مدل با داشتن حجم در اطراف پایین تنه، یک تعادل خیره کننده در کل لباس ایجاد می‌کند و نتیجه نهایی برای خیلی مشتریان با هر فرم اندامی رضایت بخش است.

لباس عروس مدل ماهی | مزون موسوی

سخن پایانی

مدل لباس عروس پوشیده یک لباس عروس ترند و بسیار محبوب است که در میان عروس‌های خوش سلیقه و محبوب طرفداران زیادی دارد. این سبک از لباس عروس حتی در میان افراد مشهور و سلطنتی در کشورهای اروپایی جایگاه خاصی داشته و در سال‌های اخیر مزون‌های زیادی انواع مدل‌های آن را به نمایش گذاشته‌اند.

ظاهر شیک و در عین حال پوشیده این لباس‌ها باعث می‌شود تا شما برای مراسم عروسی‌تان دیگر نیازی به تهیه حجاب جداگانه نداشته باشید. برای مشاهده مدل‌های بیشتر لباس عروس و سایر خدمات منحصر به فردی که برای شب عروسی شما در نظرگرفته‌ایم؛ به وب سایت مزون موسوی مراجعه کنید همچنین می‌توانید لباس عروس جدید (https://mousavimezon.com/wedding-gown-styles/) را در وبسایت ما مشاهده کنید.

شماره تماس ما جهت رزرو و مشاوره رایگان: 09155736981

آدرس پیج اینستاگرام: mezon.moosavi

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.