کد خبر : 28950 / /
/

فروشگاه فوتنو عرضه‌کننده انواع کفش و کتانی برند‌های معتبر جهان مانند آدیداس، نایک، هوکا، کاترپیلار و مرل با ضمانت اصل و اورجینال بودن آنها است.

 

علاوه ­بر برندهای گفته­شده، از برندهای معتبر دیگر این فروشگاه مانند سالامون، کلمبیا و نورث فیس برای فعالیت‌های مختلفی مانند طبیعت گردی، کوهنوری، کارهای صنعتی، دویدن و کوهنوردی به ‌دلیل ساختار مستحکم و محافظت‌کننده از پا استفاده می‌شود‌.فروشگاه اینترنتی فوتنو دارای نماد اعتماد بوده و خریداران می‌توانند با اطمینان کامل محصولات مد نظر خود را خریداری کنند.

این فروشگاه برای سهولت خرید مشتریان گرامی، مشاوره آنلاین، ارسال رایگان و امکان تعویض مدل و سایز کالا را نیز مهیا کرده‌ است‌.

 

آدیداس اصل ساخت کجاست و برای چه کشوری است؟

شرکت آدیداس یک شرکت چند ملیتی است که کمپانی و تولید آن در بایرن کشور آلمان است. برند آدیداس علاوه بر تولید کفش، در زمینه ­ی تولید انواع لباس ورزشی، عینک، ساعت و انواع محصولات مرتبط با ورزش لوکس فعالیت می­ کند. آدیداس بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده کفش و تجهیزات ورزشی در جهان است. برند آدیداس در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف دسلر تاسیس شد. او با کمک برادرش رودولف، شروع به تولید کفش‌ های ورزشی در سال ۱۹۲۴ کرد. رادولف برند پوما را پس از جدا شدن از برادرش تاسیس کرد.

یکی از نکات مهم در ارتباط با برند آدیداس فراز و نشیب ­‌های مختلفی است که این برند در طول زمان برای تولید کفش کتونی آدیداس پشت سرگذاشته است از مشکلات مالی و بحران ­‌های اقتصادی تا تصمیم بر جدایی سهام داران اصلی شرکت و اتفاقات دیگر در طول زمان باعث شد تا آدولف از هدف خود دست نکشد و نا امید نشود

خرید کفش آدیداس اصل

با توجه به محبوبیت بالای برند آدیداس در جهان همانند سایر برندها محصولات فیک و تقلبی خصوصا کفش برند معروف آدیداس در بازار بسیار وجود دارند. همین مسئله سبب می­ شود تا خرید کفش آدیداس اورجینال به راحتی در ایران امکان پذیر نباشد.

مسئله‌­ ی مهم در ارتباط با خرید کفش اورجینال آدیداس تنها مربوط به قیمت کالا نیست بلکه ویژگی ­‌ها و مزایایی که برای کفش آدیداس در نظر گرفته می ­‌شود تنها مختص کفش آدیداس اورجینال است نه نمونه‌­ های فیک و تقلبی موجود در بازار. این کفش­ ها مشخص نیست در کجا تولید شده­ اند و هیچ نظارتی بر مواد اولیه که برای ساخت آن­ها استفاده می­ شود و روند تولید آن­ها وجود ندارد به همین دلیل نه تنها فایده و سودمندی ندارد بلکه به دلیل استفاده از مواد بی­‌ کیفیت ممکن است آسیب جدی به زانو و سایر قسمت­‌ های بدن وارد کنند.

کفش ریباک

محبوبیت کفش ریباک اورجینال تنها به واسطه یک ویژگی خاص نبوده بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و فناوری های منحصر به فرد باعث شده تا این کفش در بازارهای جهانی از سطح تقاضا و فروش بالایی برخوردار باشد کفش ریباک اصل از بهترین های رانینگ و پیاده روی شناخته شده.

1-برخورداری از وزن سبک با تکنولوژی ortholite ‌

فوم استفاده شده در کفش‌های ریباک بر اساس تکنولوژی ortholite ساخته شده است.

2-انعطاف پذیری بالای کفش با تکنولوژی Floatride

استفاده از فناوری‌ها و دانش روز را می توان مهمترین ویژگی کفش‌ های ریباک قلمداد کرد.

3-ایمنی بیشتر با فناوری EVA

با توجه به این ویژگی کفش‌ های ریباک پاها در داخل کفش ثابت نگه داشته شده و بدین صورت از پیچ خوردگی مچ پا پیشگیری می‌کند.

4-راحتی فوق العاده با فناوری Floatride Foam

ریلکسی و راحتی پاها از مهم‌ترین اهداف کمپانی ریباک به شمار می‌آید که بر این اساس در طراحی و تولید کفش های ریباک از فناوری Floatride Foam استفاده کرده است.

5-چسبندگی بیشتر با تکنولوژی ropepro

بر این اساس در تماس با سطوح مختلف دارای چسبندگی بالایی هستند.

6-فناوری hexalite

پاها در برابر ضربه‌ها و شوک‌ها حمایت مناسبی به عمل می‌آورد.

7-تکنولوژی outsole

تکنولوژی فوق در لایه زیرین کفش ریباک به کار رفته تا در تماس کفش با سطوح مختلف، از سر خوردن و لغزش آن پیشگیری کند

ساعت کاترپیلار

رندهای کمی در دنیا وجود دارند که می‌توانند ادعا کنند که به اندازه کاترپیلار حالتی مردانه دارند. نام CAT در زمین‌های ناهموار ایجاد شد، زیرا دنیایی را که ما در آن زندگی می‌کنیم با ماشین‌هایی که به دلیل قابلیت اطمینان در شرایط سخت شهرت دارند، شکل داد.

کاترپیلار با همان فداکاری منحصر به فرد به تعالی است که وارد دنیای ساعت های مردانه شده است.

ساعت کاترپیلار برای آقایان

اکثر مردان نام کاترپیلار را از ماشین‌های کار انعطاف‌پذیری می‌شناسند که در دوران کودکی آنها را مجذوب خود می‌کرد (و معمولاً حتی تا به امروز هم همینطور است). قدرت توقف ناپذیر مهندسی دقیق در پشت صفحه هر ساعت CAT با قاطعیت عمل می کند.

ساعت های مردانه کاترپیلار در سیزده مجموعه انحصاری ارائه شده است که هر کدام با طراحی و حس متمایز خود ارائه می شوند. رنگ‌های زرد و مشکی کلاسیک که CAT با آن‌ها شناخته می‌شود، با طیف متنوعی از رنگ‌ها و طرح‌های با طراوت تقویت می‌شوند که برند را از تداعی فقط در فضای باز به حضور یکسان در خانه در اتاق هیئت تبدیل می‌کند.

برای پاسخگویی به هر سناریو و هر روحیه شما، تقریباً هر مجموعه دارای طیف وسیعی از چهار انتخاب مواد بند است. آنها عبارتند از: نایلون; چرم؛ سیلیکون؛ فولاد ضد زنگ.

لوازم جانبی برند کاترپیلار شاهکارهایی با کیفیت و سبک هستند. طراحی آنها بی انتها است هر ساعت که از ابتدا توسط متخصصان متعهد ساخته شده است که به نقشه‌های مهندسی دقیق جان می‌بخشند، تست‌های دقیقی را پشت سر می‌گذارند تا اطمینان حاصل شود که با استانداردهای بالای کار و عملکردی که ما تعیین کرده‌ایم مطابقت دارد.

ساعت با بالاترین کیفیت

ساعت کاترپیلار چه در ویترین و چه روی مچ دست شما منظره‌ای دیدنی است. هر مجموعه ساعت‌های مردانه کاترپیلار با طیف وسیعی از جدیدترین ویژگی‌ها و نوید اطمینان فوق‌العاده، برای افراد خبره‌ای که به دنبال کلکسیونی هستند، تازه‌کارهایی که به دنبال یک سرگردان هستند و مرد آلفای که می‌خواهد خود واقعی خود را بیان کند، جذاب است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.