کد خبر : 28953 / /
/

 

 

کفش و کتانی زنانه از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که در استایل هر خانمی دیده می‌شود. کفش‌ها علاوه‌بر تاثیرات بسیار زیادی که روی استایل شما می‌گذارند، می‌توانند به‌نوعی حافظ سلامت پاها و ستون فقرات شما باشند. باتوجه‌به همین مسئله، علاوه‌بر زیبایی و تناسب کفش با سبک استایل خود، باید به راحت بودن آن هم دقت کنید. در این مطلب با معرفی انواع مختلف کفش‌های زنانه به شما کمک می‌کنیم که کفش‌هایی راحت و متناسب با استایل خود را بخرید.

 

انواع مختلف کفش زنانه کتانی

در حال حاضر کتانی زنانه شیک در انواع مختلفی تولید می‌شود و مدل‌های مختلفی از کتانی زنانه در بازار موجود است که در ادامه این مطلب نام و مدل دقیق هر کدام را به همراه ویژگی‌ها و مشخصات مختص به آن توضیح می‌دهیم.

Plimsoll Sneakers 

در میان انواع کفش و کتانی زنانه، کفش‌های Plimsoll Sneakers  از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. این مدل از کتانی‌های زنانه به دلیل تنوع رنگی بالای خود، محبوب هستند و طراحی آن‌ها بسیار ساده و شیک است. 

باتوجه‌به ساده بودن طراحی این مدل کتانی، شما می‌توانید به راحتی آن را با استایل‌های مختلف خود ست کرده و با لباس‌های مختلف مانند پیراهن‌های دخترانه و حتی دامن استایل کنید. استایل این مدل کتانی زنانه با شلوارهای اسکینی و مام فیت یا حتی مام استایل هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد. ضمن اینکه Plimsoll Sneakers ساق بلند نیستند و قوزک پا را پنهان نمی‌کنند؛ از همین‌رو بهترین مدل جوراب برای پوشیدن به همراه این مدل کتانی‌ها، جوراب‌های کالج هستند.

High Top Basketball Sneakers

کتانی‌های ساق‌دار بسکتبالی، از دیگر نمونه‌های بسیار محبوب کفش و کتانی زنانه به‌شمار می‌روند. شاید فکر کنید که این مدل کفش‌ها مختص به کسانی است که بسکتبال بازی می‌کنند؛ اما اینگونه نیست. این مدل کفش‌ها به دلیل آنکه از لبه بلندی برخوردارند و ساق پا را می‌پوشانند، به این نام معروف شده‌اند. با پوشیدن این مدل از کتانی‌ها دیگر نیازی نیست در انتخاب جوراب‌های خود وسواس زیادی به‌ خرج داده یا نگران رنگ جوراب‌های خود باشید؛ چراکه لبه بلند آن کاملا مدل، طرح و رنگ جوراب شما را می‌پوشاند. 

این مدل کفش زنانه کتانی برای فصول مختلف سال، قابل استفاده است و به دلیل لبه‌های بلندی که دارد، شما می‌توانید حتی آن را در فصل‌های سرد سال هم با خیالی آسوده استفاده کنید. اکثر کسانی که از این مدل کفش‌ها استفاده می‌کنند، آن را با شلوارهای اسکینی می‌پوشند؛ اما باتوجه‌به اینکه در حال حاضر مد و فشن از قوانین سخت‌گیرانه‌ای پیروی نمی‌کند، می‌توانید این مدل کفش‌ها را حتی با یک دامن چین‌دار صورتی استایل کنید.

The Athletic Ones

این مدل از کفش و کتانی زنانه معمولا به کفش‌های اسپرت معروف هستند. کفش‌های اسپرت طراحی ساده‌ای دارند؛ اما بند آن‌ها متنوع است. بلااستثنا در جاکفشی هر خانمی یک نمونه از این کفش‌ها دیده می‌شود. 

یکی از نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت این مدل کتانی زنانه شیک، سازگاری بالا با استایل‌های مختلف است. ضمن اینکه این کتانی‌ها تنها مختص خانم‌ها نبوده و اگر به فروشگاه‌هایی مانند نایکی یا آدیداس وارد شوید، می‌بینید که نمونه‌های مختلفی از این کفش‌ها در سایزهای زنانه و مردانه به فروش می‌رسند. 

نکته‌ای که دررابطه‌با این کفش‌ها باید به آن دقت کنید، نمایان بودن جوراب‌تان است. این کفش‌ها لبه‌های بلندی ندارند؛ از همین‌رو بهتر است که از جوراب‌های ساق کوتاه در آن‌ها استفاده کنید. 

Slip-on Sneakers

کفش‌های ساده یا در اصطلاح انگلیسی Slip-on Sneakers از دیگر کفش و کتانی زنانه محبوب دنیا هستند. این مدل کفش‌ها بدون بند بوده و طراحی کاملا ساده‌ای دارند؛ از همین‌رو دیگر نیازی نیست که درگیر بستن بند آن شوید. پوشیدن این کفش‌ها به خانم‌هایی که دوران بارداری خود را طی می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. با پوشیدن این کفش‌ها، دیگر نیازی نیست خانم‌های باردار مدام خم و راست شوند تا بند کفش‌هایشان را ببندند؛ همچنین این کفش‌ها بسیار راحت هستند و آسیبی به ستوان فقرات و پاهای آن‌ها در زمان بارداری وارد نمی‌کنند.

البته اگر شما سادگی این مدل کتانی زنانه شیک را نمی‌پسندید، می‌توانید مدل‌هایی طرح‌دار از این کفش‌ها را هم خریداری کنید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که هنگام استفاده از این کفش‌ها، جوراب‌های کالج و ساق کوتاه بپوشید.

Authentic Sneakers

برند ونس محبوب‌ترین نمونه Authentic Sneakers را تولید می‌کند. در واقع برای شناخت این مدل از کفش‌ها، تنها کافیست که به کفش و کتانی زنانه برند ونس نگاهی بیندازید. از گذشته تا کنون ونس‌ها به‌عنوان محبوب‌ترین کفش‌ها مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که منجر به‌ محبوبیت این مدل کفش‌ها شده، سازگاری آن‌ها با استایل‌های مختلف است. البته که ایجاد حس راحتی به دلیل طراحی بی‌نظیر این کفش‌ها هم از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها به‌شمار می‌رود. 

استفاده از این مدل کتونی‌ها برخلاف کتونی‌ لژدار دخترانه، دست شما را در انتخاب لباس بازمی‌گذارد و با پوشیدن آن‌ها می‌توانید طیف وسیعی از استایل‌ها را پیش روی خود داشته باشید. تنها نکته‌ای که هنگام پوشیدن Authentic Sneakers باید به آن دقت کنید، استفاده از جوراب‌های ساق کوتاه است. این مدل کفش‌ها لبه‌های بلندی نداشته و هنگام استفاده از آن‌ها نباید جوراب‌های بلند با رنگ‌ ناسازگار بپوشید. 

Leather Sneakers

کفش‌های چرم مصنوعی یا طبیعی از نمونه کفش و کتانی زنانه بسیار محبوب برای خانم‌های کلاسیک پسند هستند. این مدل کفش‌ها استایل باکلاسی را برای شما رقم می‌زنند و درصد قابل‌توجهی از این مسئله به قیمت بالای چرم مربوط می‌شود. در واقع تنها یک درصد خاصی از قشر مرفه جامعه می‌توانند از کفش‌های چرم طبیعی و گاها مصنوعی استفاده کنند.

با این حال حتی افرادی که در قشر مرفه جامعه قرار نمی‌گیرند هم نمی‌توانند از خیر راحتی، طول عمر بالا، زیبایی فوق‌العاده و طراحی کلاسیک کتونی‌های اسپرت چرمی بگذرند. ست کردن این مدل از کفش‌ها برای خانم‌هایی که طرفدار استایل‌های فرانسوی و کلاسیک دهه ۹۰ میلادی هستند، بسیار ساده است. 

شاید تنوع رنگی زیادی در این مدل از کفش‌ها برخلاف کتونی لژدار دخترانه دیده نشود؛ اما اگر می‌خواهید در عین آراستگی و زیبایی، اسپرت پوش به نظر برسید، Leather Sneakers انتخاب خوبی برای شما هستند. معمولا در ساخت و تولید این مدل از کتانی‌های چرمی از رنگ‌های کاملا خنثی استفاده می‌کنند؛ از همین‌رو دیگر نیاز نیست بابت ست نشدن رنگ‌های مختلف در استایل خود نگران باشید.

کفش‌های کتونی، بهترین انتخاب برای خانم‌ها

همانطور که دریافتید کفش و کتانی زنانه نه فقط در استایل خانم‌ها، بلکه در سلامت‌ آن‌ها هم بی‌تاثیر نیست و به‌عنوان یک خانم شما باید مناسب‌ترین کفش‌ها را برای استفاده روزانه خود انتخاب کنید؛ یعنی کفش‌هایی که به پاهای شما آسیبی وارد نکنند و استایل شما را زیباتر نشان دهند. ما هم با بازگویی مطالب فوق و معرفی ویژگی‌ها و مشخصه‌های محبوب‌ترین کفش‌های زنانه از دیدگاه کاربران خارجی سعی کردیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.