کد خبر : 29010 / /
/

 

طبیعت آسیا همواره جاذبه‌های فراوانی داشته و جزیره مالدیو، یکی از فوق‌العاده‌ترین مناطق این قاره است که مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیری را در خود جای داده است. این جزیره در واقع با نام جمهوری مالدیو شناخته شده و در جنوب غربی هند قرار دارد. اگر شما نیز می‌خواهید تا در طبیعت به استراحت و تفریح بپردازید، رزرو یکی از بهترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا گزینه‌ای عالی خواهد بود. در ادامه، تعدادی از این هتل‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

هتل Soneva Jani

یکی از بهترین هتل ‌های مالدیو که امکانات فوق‌العاده لوکسی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، هتل سونوا جانی است. اغلب سوئیت‌های سونوا جانی روی آب قرار دارند و طراح خلاق آن‌ها، کف این سوئیت‌ها را از جنس شیشه‌ ساخته است؛ به همین خاطر، می‌توانید همزمان با این که در حال استراحت در سوئیتتان هستید، نمای دریای زیر پای‌تان را نیز تماشا کنید و لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر هتل سونوا جانی، می‌توان به غذاهای بی‌نظیر آن اشاره کرد. بهترین سرآشپزان دنیا که هر کدامشان جوایز متعددی را تاکنون کسب کرده‌اند، در این هتل مشغول به‌کار هستند و می‌توانید غذاهای فوق‌العاده‌ای که طبخ می‌کنند را میل کرده و لذت ببرید؛ منوی غذاها بسیار متنوع بوده و علاوه بر پوشش غذای اقلیم‌های مختلف، رژیم‌های متنوعی را نیز در خود جای داده است.

هتل Six Senses Kanuhura

کمپانی Six Senses تاکنون دو هتل در جزایر مالدیو افتتاح کرده که یکی از فوق‌العاده‌ترین آن‌ها، هتل کانوهورا است. این هتل در سواحل مرجانی واقع شده و تعداد ۹۱ محل اقامت برای مهمانان آماده‌سازی شده‌اند که چند مورد از آن‌ها در خط ساحلی و چند مورد از آن‌ها، روی آب قرار دارند. از نکات جالبی که در مورد هتل سیکس سنسیز کانوهورا وجود دارد، داشتن استخری بسیار بزرگ است که نمایی زیبا به سمت اقیانوس داشته و می‌توانید در کنار شنا کردن و تفریح، از چشم‌انداز آن نیز لذت ببرید.

یکی دیگر از بهترین امکانات هتل کانوهورا، امکان استفاده از دوچرخه‌های رایگان و ماجراجویی در جزیره است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با استفاده از دوچرخه‌ای که هتل در اختیارتان قرار می‌دهد، در بین درخت‌های نارگیل یا جنگلی که در مجاورت هتل قرار دارد به گشت‌وگذار بپردازید و تمامی نقاط جزیره را کشف کنید.

هتل Joali

اغلب منتقدان و فعالان حوزه گردشگری، معتقد هستند که هتل جوالی، لوکس‌ترین هتل مالدیو است. جزئیاتی که در طراحی ویلاهای این هتل به‌کار رفته‌اند، واقعا بی‌نظیر بوده و هتل‌های کمی در جهان هستند که چنین طراحی فوق‌العاده‌ای دارند. حکاکی‌های زیبایی روی پانل‌های چوبی‌ این ویلاها به‌کار رفته است و شیرهای حمام نیز از رز گلد ساخته‌ شده‌اند که به‌راحتی می‌توانند احساس لوکس بودن را به مهمانان منتقل کنند.

نکته جالبی که اغلب مهمانان در مورد این هتل ذکر کرده‌اند، راحتی آن در کنار لوکس بودن است. بدین معنا که با وجود تجمل‌گرایی زیادی که در هتل جوالی وجود دارد، مهمانان پابرهنه و با لباس‌های تابستانی‌شان در ساحل قدم می‌زنند و از هوای بی‌نظیر جزیره لذت می‌برند.

هتل Kudadoo

یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا، هتل کودادو است. سرمایه‌گذاران برای ساخت و افتتاح آن معماران مختلفی را از سراسر نقاط جهان گرد یکدیگر آوردند که هر کدام‌شان به‌نوبه خود یکی از بهترین معماران محسوب می‌شدند؛ به همین خاطر، طبیعی است که با فضایی بسیار جذاب و دیدنی روبه‌رو باشید. این هتل از ۱۵ اتاق تشکیل شده که همگی آن‌ها در کنار یک مسیر چوبی قرار گرفته‌اند و به یکدیگر راه دارند.

از دیگر ویژگی‌های جالبی که در مورد هتل کودادو وجود دارد، می‌توان به این اشاره کرد که تمامی برق مورد نیاز این مجموعه توسط پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود. تقریبا ۱۰۰۰ پنل برای تامین برق این هتل مشغول به‌کار هستند و به همین دلیل، به هیچ عنوان صدای ناهنجار مربوط به ژنراتورهای برق به گوشتان نخواهد رسید.

هتل Vakkaru

بسیاری از هتل‌هایی که در مالدیو قرار دارند، روی جزایری مصنوعی بنا شده‌اند؛ اما ویژگی بی‌نظیری که هتل واکارو دارد، این است که در جزیره‌ای طبیعی بنا شده و تمامی جنگل‌ها و درختانی که در اطراف آن هستند، به‌طور طبیعی رشد کرده‌اند و هزاران سال است که در این جزیره قرار دارند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد درک طبیعت واقعی مالدیو را دارید، این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

ویلاهای این مجموعه بسیار متنوع هستند. تعدادی از آن‌ها در عمق جنگل، تعدادی از آن‌ها در کنار خط ساحلی و تعدادی از آن‌ها روی آب بنا شده‌اند. ویژگی جالبی که ویلاهای روی آب واکارو دارند، این است که یک راه‌پله مستقیم به سمت آب برای هر کدام از آن‌ها در نظر گرفته شده و می‌توانید به جای استفاده از اسکله چوبی، از این راه‌پله پایین رفته، وارد آب شوید و سپس به سمت جزیره حرکت کنید.

رستوران‌ها واکارو را می‌توان یکی دیگر از نقاط مثبت این هتل دانست. در حال حاضر ۶ رستوران در واکارو مشغول به‌کار هستند که هر کدامشان سبک غذایی خاصی را سرو کرده و می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود، وعده غذایی‌تان را در هر یک از این رستوران‌ها میل کنید.

بهترین روش برای رزرو هتل و سفر به مالدیو

امروزه می‌توانید از طریق اینترنت و با چند کلیک ساده، یکی از بهترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا را رزرو کنید. سایت‌ها و آژانس‌های مختلفی هستند که این خدمات را به‌صورت آنلاین ارائه داده و دیگر مانند گذشته لازم نیست تا وقت و انرژی زیادی را برای برنامه‌ریزی یک سفر خارجی صرف کنید. اگر شما نیز می‌خواهید به مالدیو سفر کرده و در کنار تفریح، از طبیعت زیبای این جزیره نیز لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم تا تمامی خدمات مورد نیازتان را از فلای تودی تهیه نمایید.

فلای تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و علاوه بر رزرو هتل، این امکان وجود دارد که بلیط هواپیما، ویزا و بیمه مسافرتی خود را نیز از وبسایت همین مجموعه و به‌صورت غیرحضوری دریافت کنید. خوشبختانه فلای تودی به‌واسطه تجربه و سابقه طولانی خود در صنعت گردشگری، این توانایی را دارد تا بهترین و لوکس‌ترین خدمات ممکن را با کم‌ترین قیمت برای کاربران خود فراهم آورد؛ به همین خاطر، اگر شما نیز می‌خواهید با صرف هزینه‌ای کم، سفری باشکوه را تجربه کنید، فلای تودی بهترین گزینه ممکن است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.