کد خبر : 29056 / /
/

تعمیر گیربکس تیگو 7 و تاریخچه ای در مورد خودروی تیگو 7 را از ما خواستار شوید تا بهترین اطلاعات را بتوانیم به شما ارائه کنیم.

 

چری تیگو 7 در ابتدا به عنوان یک طرح و تحت عنوان tx در سال 2012 میلادی از آن رونمایی شد و پس از گذشت حدودا 4 سال بلاخره نسخه نهایی آن را به شکل رسمی در نمایشگاه بی المللی پکن چین رونمایی شد. حدودا یک سال بعد تیگو7 به واسطه شریک اصلی چری در کشور که همان شرکت مدیران خودرو باشد به ایران رسید که مورد استقبال افراد قرار گرفت. البته یک سری نکات مهم در مورد خودذرو و تاریخچه خودروی تیگو 7 را در تعمیرکار چری را شما ارائه داده ایم.

 

داخلی تیگو 7

کابین تیگو 7 طراحی زیبا و شیکی دارد و در رنگبندی های ان سلیقه خوبی به خرچ داده شده است و همین طور چیدمان قطعات مطلوبی را دارد. همین طور وجود نمایشکر مرکزی بزرگ و انواع آپشن های رفاهی سبب شده است که فضای تیگو 7 مدرت و امروزی به نظر برسد همین طور صندلی های آن فرم خوبی دارند و از لحاط راحتی هیچ مشکلی برای سرنشینان به وجود نخواهد آمد. برای همین تعمیر گیربکس تیگو 7 در تهران از مسائل مهم و زبان زد در زمان تعمیر خودرو به شمار می رود.

طراحی تیگو 7

چری تیگو7 در همه زوایا طراحی زیبایی را دارد؛ شاید حتی اگر لوگو یک برند معروف اروپایی یا ژاپنی بر پیشانی اش دیده میشد خیلی بیشتر آن را تحسین می کردند. اما هم اکنون جذابیت های تیگو 7 به اندازه ای است که افراد زیادی را به خود علاقه مند کرده است. نکته مهم ظاهر تیگو 7 چیدمان اصولی قطعات و هدفمند بودن خط های بدنه آن است. از دیگر ویژگی های تیگو 7 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سپرهای برآمده
  2. چراغ های خوش فرم
  3. پایبندی بر اصل سادگی و زیبایی

پس از گذشت چندین سال باید گفت که هنوز که هنوز است این خودرو قادر است با رقیبان خود در این عرصه رقابت کند و در برابر آنها مقاومت نشان دهد. همین طور در مقاله ای در مورد چرایی لرزش خودرو در زمان حرکت به شما مطالبی را ارائه کرده ایم.

مشخصات تیگو 7

زیر کاپوت تیگو 7 یک پیشرانه کوچک 1.5 لیتری وجود دارد. از ویژگی های مثبت فنی تیگو 7 می توان به مصرف سوخت قابل قبول و گشتاور خطی مناسب که از دور موتور پایین یعنی 1750 دور بر دقیقه در دسترس قرار دارد اشااره نمود. به خصوص که تیگو 7 برعکس ظاهر پرابهتی که دارد،خیلی سنگین وزن نیست و با توجه به ساختار تک دیفرانسلی با همین قدرت و گشتاور هم به شتاب کافی خواهید رسید. اما در این میان مشکلاتی مانند شرایط خاص و هزینه نگهداری بالاتر هم وجود دارد. به ویژه که تیگو 7 در حد خودروهای وحشی نیست و آنقدر خودروی غول پیکیری نخواهد بود.

 امکانات و تجهیزات تیگو 7

یک قانون نانوشته در صنعت خودروسازی وجود دارد و آن این است که اکر بخواهی با برندهای قدر رقابت کنی باید از لحاظ سطح آپشن محصول کامل تری را بتوانی به بازار معرفی نمایی تا شانس رقابت کردن را از دست ندهی. در اصل باید گفت که این قضیه توجیه منطقی و اقتصادی هم دارد چرا که برای یک کمپانی کم سابقه تر تحقیق در زمینه پیشرفت سیستم تعلیق و بالا بردن پرفورمنس از نصب نمایشگر مرکزی دشوارتر خواهد بود.

چکیده کلام 

در این مقاله در تلاش بودیم که بتوانیم بهترین اطلاعات را در مورد تاریخچه تیگو 7 و تعمیرات و نحوه تعمیر کردن گیربکس تیگو 7 بهترین مطالب را به شما ارائه کنیم تا در این باره از بهترین اطلاعات ممکن بهره مند شوید. می توانید از مشاورین ما کمک بگیرید تا در این زمینه به شما بهترین مشاوره ها را ارائه کنند. 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.