کد خبر : 29069 / /
/

شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد: فصل Fortnite Battle Pass چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر این بازی رایگان است، پس چرا برای نبردها هزینه کنید؟ در ادامه این مقاله، می‌خواهم ماهیت مبارزات پس از بازی Fortnite را توضیح دهم. بنابراین با فروشگاه premishop در ارتباط باشید.

 

معرفی مختصر بازی Fortnite

بازی Fortnite توانسته با انتشار خود سر و صدایی به پا کند و به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن، فانتزی و بتل رویال در رایانه ها و کنسول هایی مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس تبدیل شود. این بازی امکان نبردهای اکشن و فانتزی را بین چندین گیمر در سراسر جهان با سبکی متفاوت فراهم می کند. بازی‌های بتل رویال در واقع بازی‌هایی هستند که گیمرها به صورت آنلاین با یکدیگر مقایسه می‌شوند و تعداد آنها بیشتر است و باید سعی کنند از دیگر گیمرهای بازی دوام بیاورند و زنده بمانند. هدف در این سبک بازی به طور کلی کشتن و عدم کشتن دشمنان تا حد امکان است.

 

اما بازی Fortnite با بازی های قبلی مانند PUBG تفاوت اساسی دارد. به عنوان مثال در این بازی سعی شده از عناصر، سلاح ها و توانایی های فانتزی استفاده شود و این ویژگی ها جایگزین ویژگی های واقع گرایانه شوند. همچنین گرافیک بازی با وجود اینکه حالت سه بعدی دارد کارتونی و متحرک خواهد بود. شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که بازی‌های فورتنایت پس از انتشار اینقدر در بین گیمرها محبوب شوند. جالب است بدانید که این ورزش در حال حاضر یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. جالب اینجاست که برای انجام بازی و شرکت در بتل رویال های آن نیازی به صرف هزینه نیست و در واقع قسمت بتل رویال بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما بخش ها و آیتم های دیگری در بازی وجود دارد که رایگان نیستند. یکی از این بخش ها، فصل Battle Pass است که می خواهم در ادامه این مقاله به آن بپردازم.

Battle Pass Fortnite چیست؟

پاس‌های نبرد محتوای مجزایی از بازی فورتنایت است که فصل به فصل برای بازی منتشر می‌شود و کاربران را ملزم به خرید هر فصل از آن می‌کند. Battle Pass شامل چالش های مختلف روزانه و هفتگی است که با شرکت در آن ها، گیمرها سریعتر به سطح بالایی می رسند و از طرفی می توانید آیتم های زیادی را بدست آورید که اکثر آنها بسیار ارزشمند هستند. متأسفانه، برای شرکت در نبرد بعد از بازی Fortnite باید هزینه ای پرداخت کنید که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. بنابراین با ماهیت Battle Pass Fortnite آشنا شدید. Battle بخشی از بازی Fortnite است، بنابراین رایگان نخواهد بود و برای شرکت در چالش‌های آن و ارتقا سطح و دریافت آیتم‌های آن باید هزینه پرداخت کنید.

14

هزینه Battle Pass Fortnite چقدر است و پرداخت آن چگونه است؟

اما چگونه می توانم Battle Pass Fortnite را بخرم؟ برای این کار باید از پول درون بازی به نام V-Bucks استفاده کنید. به عنوان مثال، هزینه خرید بازی Fortnite’s Battle Pass Season 8 (هشتمین Battle Pass منتشر شده برای بازی) می تواند تا 1000 VBox باشد. بنابراین برای شرکت در Battle Pass باید 1000 Vbox داشته باشید. اما چگونه می توان این V-Box را دریافت کرد؟ باکس های بازی فورتنایت را می توان با شرکت در مبارزات این بازی به آرامی و به عنوان جایزه تهیه کرد و با پرداخت هزینه واقعی آنها را خریداری کرد.

شما می توانید برای خرید بتل پس فورتنایت فوری و ارزان از پرمی شاپ به صورت مستقیم به این سایت مراجعه کنید.

اگر نمی‌خواهید زیاد به دردسر بیفتید و می‌خواهید بیشتر بخوانید، می‌توانید به صفحه «خرید Fortnite V-Bucks» در فروشگاه فروش پرمی شاپ بروید و می‌توانید پلتفرم و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید. از V-Bucks هستند. و سپس با ثبت سفارش، V-Box را از فروشگاه پرمی شاپ خریداری کنید. در این صورت، پس از ثبت سفارش، باید مشخصات اکانت خود را برای ما ارسال کنید تا تیم پشتیبانی فروشگاه وارد حساب کاربری شما شده و هر تعداد وی باکس را که می خواهید به حساب شما اضافه کند. بنابراین، می توانید با هر مقدار پولی که دارید، از خدمات فروشگاه premi.shop برای خرید V-Box استفاده کنید.

15

Battle Pass Fortnite را مستقیماً از فروشگاه پرمی شاپ بخرید

فروشگاه پرمی شاپ همچنین راهی آسان برای خرید Battle Pass Fortnite در اختیار کاربران قرار می دهد. با این روش، نیازی به خرید V-Bucks ندارید و کافی است مستقیماً سفارش خرید Fortnite Battle Pass را ثبت کنید. برای این کار به صفحه محصول بتل پس فورتنایت سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید و جزئیات حساب Fortnite خود را در Epic Games برای ما ارسال کنید. در این صورت، یکی از همکاران ما ظرف 30 دقیقه آینده به حساب شما وارد می شود و آخرین بازی Battle Pass را برای شما فعال می کند.

اگر از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس برای بازی فورتنایت استفاده می‌کنید و می‌خواهید یک Battle Pass برای بازی بخرید، لازم نیست برای خرید Fortnite Battle Pass سفارش دهید، بلکه فقط مقدار مورد نیاز Vbox را خریداری کنید.پس از افزودن مقدار Vbox های مورد نظر به حساب خود، می توانید به راحتی Battle Pass را در حساب خود فعال کنید و در واقع خرید Battle Pass را تکمیل کرده اید.

چکیده

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد Fortnite Battle Pass و نحوه فعال سازی و خرید آن صحبت کردم. بعد از این بازی برای فعال کردن نبرد به پول درون بازی نیاز دارید که V-Box نام دارد. V-Box پرمی شاپ را می توانید از طریق فروشگاه فروش به مقدار دلخواه خریداری کنید. بنابراین می‌توانید Battle Pass را با خرید V-Bucks در حساب Fortnite خود یا با خرید مستقیم Battle Pass از فروشگاه پرمی شاپ فعال کنید. اگر در مورد نحوه خرید V-Bucks و Battle Pass Fortnite سؤالی دارید، می‌توانید با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فروشگاه تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.