کد خبر : 29129 / /
/

 

آموزش زبان چینی در دنیای امروزی بسیار سودمند و پرفایده شناخته شده است و بسیاری از والدین از همان سنین کودکی فرزندان خود را در دوره‌های آموزش این زبان چینی ثبت نام می‌نمایند. امروزه افراد بسیار زیادی در رده‌های سنی مختلف با اهداف گوناگون به دنبال پیدا کردن یک آموزشگاه جهت آموزش زبان چینی هستند. اگر تمایل دارید با یکی از بهترین آموزشگاه زبان چینی تهران آشنا گردید و دوره‌های آموزشی مورد نظر خود را به صورت آنلاین در آن فراگیرید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما تا پایان مقاله همراه بمانید‌.

 

آموزش زبان چینی چه منافع و سود هایی در پی دارد؟

در جامعه امروزی اقتصاد و پیشرفت اقتصادی با تجارت از طریق خرید و آوردن محصولات از چین انجام می‌گیرد. به همین خاطر یادگرفتن زبان چینی چه به قصد تجارت، چه به قصد تحصیل در دانشگاه‌های چین و چه به دلیل علاقه به مردم و فرهنگ چین کلی فایده و سود به ارمغان دارد.

شما عزیزان می‌توانید با یاد گرفتن زبان چینی فرصت‌های شغلی و تحصیلی زیادی را به دست آورید.

از آنجا که زبان چینی فاقد الفبا است و از کاراکترهای مختلفی تشکیل شده است؛ آموزش زبان چینی به تنهایی در منزل از طریق کتاب، ویدئوهای آموزشی کمی سخت خواهد بود.

اما بدون شک شرکت در کلاس‌های آموزش زبان چینی که در آموزشگاه زبان چینی مختلفی برگزار می‌گردد؛ فرصت بسیار مهمی جهت یادگیری این زبان ویژه و کاربردی خواهد بود. به همین خاطر در ادامه شما عزیزان را با یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان چینی منتخب در تهران و انواع دوره‌های آموزشی آن آشنا خواهیم نمود؛ پس تا پایان همراه ما بمانید.

معرفی آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران

در آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران دوره‌های متعدد آموزشی برگزار می‌گردد که یکی از بهترین آن‌ها انواع دوره‌های آموزش زبان چینی است. از سال ۱۳۹۵ این مجموعه به عنوان بهترین مجموعه آموزشی برگزار کننده انواع دوره‌های آموزش زبان چینی زیر نظر برترین کادر آموزشی تاسیس گردیده است. اگر تمایل به یادگیری آنلاین زبان چینی و یا شرکت در دوره‌های حضوری زبان را دارید؛ کافیست به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

زبان چینی را در آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران به چه روش‌هایی می‌توان یاد گرفت؟

در آموزشگاه منتخب زبان چینی تهران یعنی نام‌آوران شما عزیزان می‌توان زبان چینی را با شرکت در دوره‌های حضوری و یا آنلاین بگذرانید. برای مثال برای شرکت در دوره آموزش زبان چینی حضور برای گذراندن دوره‌ها و دادن آزمون لازم است بر طبق برنامه آموزشی و سر ساعت مشخص شده به آموزشگاه نام‌آوران مراجعه و در این دوره‌های مختلف شرکت نمایید‌.

در مقابل جهت یادگیری آنلاین زبان چینی شما عزیزان احتیاجی به حضور در آموزشگاه ندارید و تنها از طریق برنامه و اپلیکیشن خاص می‌نوانید به کمک لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و سایر وسایل هوشمند به اینترنت متصل گردیده و در کلاس مربوطه شرکت نمایید. برای اطلاع از چگونگی یادگیری زبان چینی کافیست همین حالا به سایت نام‌‌آوران مراجعه فرمایید.

امکانات موسسه نام‌آوران

از طریق وب‌سایت موسسه آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران در تهران شما عزیزان می‌توانید در کلاس‌ها و دوره‌های متعدد آموزشی همچون دوره راهنمایی ایرانگردی، دوره‌های پیشرفته زبان چینی، دوره‌های مهارتی هنری، دوره توانمندسازی دفاتر مسافرتی ویژه ، دوره تورهای آموزشی نام‌ آوران، دوره کارگاه‌های تخصصی فنی و غیره شرکت نمایید‌.

هم‌چنین به کمک این وب‌سایت می‌توان در دوره‌های متعدد آموزش زبان چینی شرکت نمود‌. از جمله انواع دوره‌های آموزشی این موسسه می‌توان به دوره‌های مختلف آموزش زبان چینی همچون موارد زیر اشاره نمود:

دوره آکادمیک زبان چینی ترمیک

این دوره آموزشی در ترم‌های مختلفی برگزار می‌گردد که در صورت تمایل می‌توان برای یادگیری آنلاین زبان چینی در این دوره هماهنگی لازم را با کادر موسسه نام‌آوران انجام داد. از جمله اهداف آموزشی این دوره‌های خاص می‌توان به افزایش تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری اشاره نمود‌.

به دلیل طراحی ویژه این دوره برای مبتدیان هیچگونه پیش نیاز خاصی ندارد و البته نیاز به داشتن سطح بالایی از مهارت انگلیسی نیست. مخاطبین این دوره را بایستی محصلین برای تحصیل در چین، افراد تمایل به اقامت در چین، افراد علاقه‌مند به دریافت بورس تحصیلی و افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون HSK دانست. برای شرکت در این دوره ویژه آموزش زبان چینی کافیست همین حالا به سایت موسسه آموزشی زبان نام‌ آوران مراجعه فرمایید.

2

دوره آکادمیک فشرده زبان چینی

گذراندن سطح یک از دوره‌های آموزش زبان چینی اصلی جزو پیش نیازهای ضروری این دوره آموزشی است.

دوره مکالمه فشرده زبان چینی

دوره‌ای برای آموزش زبان چینی مناسب برای مبتدیان بدون نیاز به یاد داشتن زبان انگلیسی و پیش نیاز خاصی است. جهت ثبت نام در انواع دوره‌های آموزشی آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران کافیست به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

دوره زبان چینی کودک و نوجوان

اگر عزیزانی بدنبال آموزشگاه زبان چینی کودکان هستند دوره های این موسسه مناسب متقاضیان هفت تا دوازده ساله است و تا حد بسیار زیادی چهار مهارت زبان به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

کلاس نیمه خصوصی و خصوصی زبان چینی

اگر تمایل به اشتغال در چین، مهاجرت، تفریح، تجارت از این منطقه را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت آموزشگاه زبان چینی نام‌‌آوران مراجعه و در انواع دوره‌های حضوری و غیرحضوری همچون دوره آنلاین زبان چینی این موسسه شرکت نمایید.

دوره زبان چینی بازرگانی

دوره‌‌ای با هدف خاص آموزش زبان چینی به صورت تخصصی به تجار و بازرگان همین دوره است. گذراندن یک ترم دوره مکالمه آکادمیک جزو واجبات شرکت در این دوره آموزش زبان چینی است. برای مقاصد مختلفی می‌توان این دوره آموزشی ویژه را گذراند.

چگونه می‌توان اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان برگزاری هر دوره، شهریه جلسات و غیره کسب نمود؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دوره‌های مختلف آموزشی که در این مجموعه برگزار می‌گردد، اطلاع از قیمت هر دوره، پیش نیاز، نحوه تهیه منابع آموزشی، زمان برگزاری کلاس و غیره بایستی به سایت آموزشگاه زبان چینی نام آوران مراجعه فرمایید. در این وب‌سایت برای آموزش زبان چینی می‌توان ضمن تماس از طریق راه‌های ارتباطی مجموعه با کارشناسان موسسه نام‌آوران ارتباط برقرار نمود.

چرا موسسه نام‌آوران را انتخاب کنیم؟

کادر آموزشی برجسته، سابقه طولانی تاسیس، مکان آموزشی مناسب با امنیت و رفاه بالا، شهریه مناسب دوره‌های آموزشی را بایستی جزو دلایل انتخاب آموزشگاه زبان چینی نام آوران جهت یادگیری آنلاین زبان چینی، یادگیری حضوری و آموزش زبان چینی و غیره دانست.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.