کد خبر : 29155 / /
/

اینترنت در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا ارتباطات بین افراد و سازمان‌ها را بهبود می‌بخشد و به افراد امکان دسترسی به اطلاعات و دانش بی‌نهایت را می‌دهد. همچنین بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها بدون اینترنت نمی‌توانند به‌خوبی فعالیت کنند چون این بستر نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد و به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید کمک می‌کند. اپراتورها با طرح‌ها و شرایط خاص بسته‌های اینترنت متفاوتی را ارائه می‌دهند اما استفاده از اینترنت رایگان علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها گردش در اینترنت را لذت بخش‌تر می‌کند. در این مقاله راه‌های دریافت اینترنت رایگان از اپراتورهای متفاوت را بررسی می‌کنیم.

 

مرجع دریافت جذاب‌ترین کدهای تخفیف و طرح‌های اینترنت رایگان

با استفاده از وبسایت و یا اپلیکیشن موپُن، می توان از آخرین طرح‌های تخفیفی و رایگان دریافت اینترنت اپراتورهای مختلف اطلاع پیدا کرد. همچنین این مجموعه با ارائه انواع پیشنهادات و طرح‌های تخفیفی فروشگاه‌هایی مانند اسنپ، دیجی کالا، بانی مد مانند کد تخفیف اولین سفر اسنپ و... بهترین مرجع در این حوزه به‌شمار می‌آید.

دریافت اینترنت رایگان همراه اول

شرکت همراه اول نخستین اپراتور ارائه‌دهنده سیم‌کارت‌های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در کشور است. این شرکت با میلیون‌ها مشترک سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی از مهم‌ترین اپراتورهای سیم‌کارت‌های تلفن همراه در ایران است. در ادامه به بررسی روش‌های دریافت اینترنت رایگان همراه اول می‌پردازیم.

هدیه تولد همراه اول

هر یک از مشترکین با شماره‌گیری کد دستوری #41*10* در روز تولدشان می‌توانند به دلخواه از همراه اول هدیه دریافت کنند. این هدایا شامل یک روز مکالمه رایگان، بسته 2 گیگ اینترنت یک روزه رایگان و یا 120 امتیاز از باشگاه فیروزه‌ای همراه اول می‌باشد.

تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول هدیه نصب اپلیکیشن ذره بین

با دانلود و نصب اپلیکیشن ذره بین و وارد کردن شماره همراه اول خود، می توانید با مراجعه به بخش "هدیه" و انجام ماموریت‌ها، هدیه هر ماموریت را دریافت کنید. در این ماموریت‌ها لازم است تا شما از دوستانتان دعوت کنید اپلیکیشن ذره بین را نصب کنند. با هر 10 دعوت موفق 50 گیگابایت اینترنت 24 ساعته رایگان همراه اول به شما تعلق می‌گیرد.

30 گیگابایت اینترنت هدیه همراه اول برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول با تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به سیم‌کارت دائمی 30 گیگابایت اینترنت 1 ماهه رایگان دریافت خواهند کرد. تنها کافیست از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول، اپلیکیشن همراه من و یا مراجعه حضوری به مراکز فروش نسبت به تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی اقدام نمایید.

کد فعال سازی 20 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

شما می‌توانید با مراجعه به یکی از مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور و تعویض سیم کارت همراه اول خود با سیم‌کارت نسل 4 و 4.5 (یوسیم)، اینترنت رایگان همراه اول هدیه بگیرید. این هدیه برای مشترکین دائمی 20 گیگابایت و برای مشترکین اعتباری 15 گیگابایت خواهد بود.

5 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول ویژه دانشجویان

دانشجویان با خرید سیم‌‌کارت اعتباری دانشجویی همراه اول، 5 گیگابایت اینترنت همراه اول،‌ 50 دقیقه مکالمه رایگان، 50 عدد پیامک رایگان و 500 تومان اعتبار اولیه هدیه می‌گیرند.

تا 15 گیگابایت اینترنت هدیه همراه اول ویژه گردشگران

مسافرانی که به کشور ایران وارد می‌شوند، با خرید سیم‎‌کارت‌های گردشگری همراه اول در سه طرح گردشگری 1، گردشگری 2 و گردشگری 3 می‌توانند تا 15 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول هدیه بگیرند.

6

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

ایرانسل دومین اپراتور ارائه دهنده سیم‌کارت‌های تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در کشور است و خدمات متفاوتی در زمینه اینترنت همراه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و مودم‌های همراه ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی طرح‌ها و روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل می‌پردازیم.

2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه دعوت برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

در صورتی که هنوز دوستتان سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نکرده است، با پیامک شماره ایرانسل اعتباری او به 3192 و دعوت از وی برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی، می‌توانید 2 گیگابایت اینترنت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. تنها کافیست دوست شما دعوت را پذیرفته و سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود را به دائمی تبدیل کند.

1 گیگابایت اینترنت ایرانسل هدیه نصب اپلیکیشن لنز

با دعوت دوستانتان به نصب اپلیکیشن لنز، می‌توانید 1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. برای این‌کار کافیست شماره سیم‌کارت ایرانسل دوستانتان را به سرشماره 3113 ارسال کنید و پس از نصب اپلیکیشن لنز و طی کردن مراحل ثبت نام توسط آن‌ها، از 1 گیگابایت اینترنت رایگان که به شما و دوستانتان تعلق می‌گیرد لذت ببرید.

تا 2 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل در طرح استقبال از بازگشت

مشترکینی که بین 30 تا 90 روز از آخرین ورود آن‌ها به اپلیکیشن ایرانسل من گذشته باشد، با اولین ورود مجدد 1 گیگ اینترنت ایرانسل هدیه می‌گیرند. همچنین اگر بیشتر 90 روز از غیبت شما بگذرد با اولین ورود 2 گیگ اینترنت رایگان هدیه می‌گیرید.

50 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه نصب اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل با نصب اپلیکیشن ایرانسل من 50 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. همچنین با دعوت از دوستانتان برای نصب اپلیکیشن ایرانسل من، هم شما و هم آن‌ها 50 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار همان روز هدیه می‌گیرید.

1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل در کمپین حذف قبض کاغذی سیم‌کارت

در صورت شرکت در کمپین حذف قبض کاغذی سیم‌کارت‎‌ها، نه تنها در حفظ محیط زیست سهیم هستید، بلکه 1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هم هدیه می‌گیرید. برای این کار تنها کافیست به اپلیکیشن ایرانسل‌ من مراجعه کنید و یا عدد 1 را به 2465 ارسال کنید.

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

با ارتقاء سیم‌کارت خود به G4، از طریق مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید 14 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید. این هدیه تا 72 ساعت پس از فعال‌سازی سیم‌کارت جدید، فعال می شود و تا 20 روز اعتبار دارد.

7

دریافت اینترنت رایگان رایتل

رایتل اولین اپراتور ارائه‌دهنده سیم‌کارت‌هایی مخصوص اتصال به اینترنت پرسرعت تحت عنوان دیتا است. با توجه به این مورد اهمیت بسته‌های اینترنتی در این اپراتور مشخص می‌شود. در ادامه به بررسی روش‌های دریافت اینترنت رایگان رایتل خواهیم پرداخت.

هدیه رایتل برای روز تولد

شما در روز تولدتان می‎‌توانید از رایتل به انتخاب خودتان هدیه دریافت کنید. این هدایا شامل 2 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل و یا 60 دقیقه مکالمه غیر رایتلی خواهد بود.

10 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه معرفی دوستان به رایتل

با دعوت هر یک از دوستان خود برای خرید سیم‌کارت رایتل، 10 گیگابایت اینترنت با اعتبار 10 روز هدیه خواهید گرفت. تنها کافیست هنگام ثبت نام و خرید آنلاین سیم‌کارت رایتل، شماره موبایل شما در کادر معرف وارد شود.

1 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل هدیه نصب اپلیکیشن رایتل من

با نصب و ورود به اپلیکیشن رایتل من برای اولین بار، 1 گیگابایت اینترنت رایگان 1 روزه هدیه دریافت خواهید کرد.

25 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل در طرح جوان

دانشجویان با خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل به مبلغ 20 هزار تومان، 25 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل 90 روزه هدیه می‌گیرند. این طرح تنها به جوانان 18 تا 29 سال، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی تعلق می‌گیرد.

8

 

جمع‌بندی

همان‌طور که گفته‌ شد اینترنت امروزه به یکی از ابزارهای حیاتی و ضروری در زندگی مدرن تبدیل شده است. در این مطلب در رابطه با طرح‌ها و روش‌های دریافت اینترنت رایگان صحبت کردیم. برای اطلاع از کلیه طرح‌های تخفیفی و رایگان اپراتورها می‌توانید به وبسایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.